Το 11ο Rally Sprint Αιγίου πέρασε στην ιστορία, σαν ένας αγώνας έντονος με ανατροπές και απρόοπτα. Το Σάββατο το βράδυ ο έκδηλος θαυμασμός των θεατών κατέκλεισε την πλατεία στην πανηγυρική εκκίνηση. Την Κυριακή στο πρώτο πέρασμα της ΕΔ Σελινούντας, οι χρόνοι έδειξαν ότι στόχος των αγωνιζομένων, ήταν οι υψηλές επιδόσεις. Στο δεύτερο πέρασμα σημειώθηκαν 2 διαδοχικά συμβάντα που άλλαξαν την κανονική ροή του αγώνα.
Το Σάββατο στον Τεχνικό και Διοικητικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο παλιό λιμάνι Αιγίου και στις κτηριακές εγκαταστάσεις του Πολυκέντρου Αιγίου, εμφανίστηκαν 41 από τα 44 πληρώματα που αρχικά δήλωσαν συμμετοχή εκ των οποίων 15 για το πρωτάθλημα των ιστορικών. Στην συνέχεια τα αγωνιστικά αυτοκίνητα κινήθηκαν σε σχηματισμό κομβόι ανά ομάδες, περνώντας από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης του Αιγίου, με προορισμό την πλατεία Ψηλών Αλωνίων, για την πανηγυρική εκκίνηση, εκεί οι θεατές που παραβρέθηκαν στην πλατεία απόλαυσαν τα εξαιρετικά προετοιμασμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η παρουσία του ΕΚΑΜΕ Αιγίου έδωσε μία ξεχωριστή νότα στην όλη βραδιά.
Κύπελο Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας, Κύπελο Ασφάλτου Legends
Νικητές του αγώνα, με την σταθερότητα και την ταχύτητα που τους χαρακτηρίζει, ήταν το πλήρωμα της ΑΛΜΑ Αιγίου Αυγερόπουλος Χρήστος και Γιαβάσης Στράτος με Citroen Saxo, στην Γενική Κατάταξη, οι οποίοι ήταν πρώτοι και για την Κατάταξη της F2E. Στη δεύτερη θέση Γενικής τερμάτισαν οι Χατζημάρκος Πασχάλης και Τσαούσογλου Μάριος με το τελευταίας γενιάς Renault Clio R3 βελτιώνοντας κατά πολύ τον χρόνο τους στο δεύτερο πέρασμα και αφήνοντας πίσω τους στην τρίτη θέση τον πατρινούς Χατζηβασιλείου Αντώνη και Νικολόπουλος Άρη με Citroen DS3 R2. Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Καραθανάσης Κων/νος και Τσουρούκης Ηλίας με Honda Civic Type R, οι οποίοι ήταν πρώτοι στην Κατάταξη της F2. Πέμπτοι στην Γενική τερμάτισαν οι Άκρατος Ιωάννης και Άκρατος Ευάγγελος, που παρόλο που έκαναν το ταχύτερο πέρασμα του αγώνα στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφεραν να μαζέψουν τα χαμένα δευτερόλεπτα που έχασαν στο πρώτο. Έκτοι τερμάτισαν οι Κανδηλιώτης Βασίλης και Παπανδρέου Παντελής με Peugeot 208 R4, οι οποίοι κινήθηκαν με σταθερό και γρήγορο ρυθμό τερματίζοντας δεύτεροι στην F2.
Στην F2E τους Αυγερόπουλο – Γιαβάση, ακολούθησαν στην δεύτερη θέση οι Πατονίδης Μάριος και Καραδήμας Νικόλαος με Citroen Saxo και στην Τρίτη οι Πλακουτσής Δημήτριος και Παπακώστα Μαρία με Peugeot 206.
Νικητές για την Γενική Legends και Legends F2 ήταν οι Κονδύλης Παναγιώτης και Πανόπουλος Αποστόλης με Peugeot 106 S16, οι οποίοι ήταν τρίτοι στην F2. Στη δεύτερη θέση αντίστοιχα ακολούθησαν οι αθλητές της ΑΛΜΑ Αιγίου Μπάσδελης Γεώργιος και Δουρδούμας Παναγιώτης με Nissan Micra K13 KitCar, ενώ στην τρίτη θέση ακολούθησαν οι Πολυχρονόπουλος Κων/νος και Χριστογιαννούλα Μαριάννα.
Ακολουθούν οι τρεις πρώτοι από κάθε κατηγορία:
Κατηγορία C6
- Γεώργιος Μπασδέλης / Παναγιώτης Δουρδούμας – Nissan Micra
- Σπήλιος Κούτρουλης / Ηρώδης Ηλιόπουλος – Peugeot 106
- Κωνσταντίνος Πολυχρόνοπουλος / Μαρι-Ιωάννα Χριστογιαννούλα – Peugeot 106 S16
Κατηγορία C5
- Κωνσταντίνος Καραθανάσης / Ηλίας Τσουρούκης – Honda Civic EP3
- Βασίλειος Κανδηλιώτης / Παναγιώτης Παπανδρέου – Peugeot 208
- Παναγιώτης Κονδύλης / Απόστολος Πανοπουλος – Peugeot 106 S16
Κατηγορία C4+C3
- Χρήστος Αυγερόπουλος / Ευστράτιος Γιαβάσης – Citroen Saxo
- Δημήτριος Πλακουτσής / Μαρία Παπακώστα – Peugeot 206
- Δημήτριος Καπράλος / Αθανάσιος Καραθανάσης – Opel Astra F
Κατηγορία C2+C1
- Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου – Renault Clio
- Αντώνιος Χατζηβασιλείου / Αριστείδης Νικολόπουλος – Citroen DS3
- Ιωάννης Ακράτος / Ευάγγελος Ακράτος – Skoda New Fabia
Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων
Λόγω των διαδοχικών συμβάντων του δεύτερου περάσματος, τα αυτοκίνητα του πρωταθλήματος ιστορικών κατατάχθηκαν με βάση το χρόνο που έκαναν στο πρώτο πέρασμα της ΕΔ. Σελινούντας. Έτσι στην πρώτη θέση συναντάμε τους συνήθεις ύποπτους Σταφυλοπάτης Μάριος και Χατζηρήγας Γεώργιος με το BMW M3, οι οποίοι κατέγραψαν τον καλύτερο χρόνο, εξασφαλίζοντας τους πολύτιμους βαθμούς του πρωταθλήματος. Παράλληλα κέρδισαν και την Κατηγορία 4. Στη δεύτερη θέση Γενικής βρέθηκαν οι Κάτσικας Ιωάννης και Μπάμπαλης Νικόλαος με Ford Escort MK1/MK2, ενώ ήταν νικητές στην Κατηγορία 1+2+3. Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Χριστοδούλου Αλέξανδρος και Σαμαράς Αθανάσιος με την υπέροχη Lancia Stratos.
Αξιοσημείωτη είναι η επίδοση του πληρώματος Καπουρελάκος Κωνσταντίνος και Ζαμπέλη Γεωργία με BMW 325, οι οποίοι κατέλαβαν την τέταρτη θέση γενικής και δεύτερη Κατηγορίας 4. Οι Γαβριηλίδης Γεώργιος και Μουζάκης Νικόλαος με Ford Escort MK1 τερμάτισαν στην πέμπτη θέση μπροστά από τους Παπάζογλου Λυμπέρη και Νικολόπουλου Μαρία με Lancia Delta, τερματίζοντας παράλληλα και στην τρίτη θέση της Κατηγορίας 1+2+3. Οι Παπάζογλου – Νικολοπούλου ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου για την κατηγορία 4.
Κλάση Ιστορικών έως 2000cc
- Κατσικάς Ιωάννης – Μπάμπαλης Νικόλαος (Ford Escort MK1/MK2) – 21:35.78
- Γιαμαλάκης Στυλιανός – Σάμιος Νικόλαος (Renault 5) – 24:06.18
- Κασσιδόπουλος Γεώργιος – Πάλλας Απόστολος (Toyota Corolla AE86) – 24:44.86
Κλάση Ιστορικών πάνω από 2000cc
- Σταφυλοπάτης Μάριος – Χατζηρήγας Γεώργιος (BMW M3) – 20:12.62
- Χριστοδούλου Αλέξανδρος – Σαμαράς Αθανάσιος (Lancia Stratos) – 21:51.66
- Καπουρέλακος Κωνσταντίνος – Ζαμπελή Γεωργία (BMW 325) – 22:48.06
Την Κυριακή ο αγώνας πέρα από τις σημαντικές επιδόσεις που σημειώθηκαν, είχε και κάποιες άτυχες στιγμές οι οποίες ευτυχώς είχαν μόνο υλικές ζημιές και άλλαξαν την κανονική ροή του αγώνα. Στο πρώτο ανέβασμα σημείωσε έξοδο το Νο14 οι Μπάσδελης Ανδρέας και Ζωτιάδης Κων/νος με VW Golf και στο δεύτερο ανέβασμα την άτυχη στιγμή του είχε το Νο 17 Δαμασιώτης Ευστάθιος και Χατζηαγγελάκης Άγγελος με Renault Clio το οποίο αφού απομακρύνθηκε από το οδόστρωμα και μεταφέρθηκε σε ασφαλές σημείο ο αγώνας συνεχίστηκε. Όμως αμέσως μετά την επανεκκίνηση έγινε ακόμα μία έξοδος το Citroen Saxo των Ρέκκα Βίκτωρα και Πανάγγελου, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί κάποιος από τους δύο, όμως το συμβάν ήταν καθοριστικό για την εξέλιξη του αγώνα. Λόγω των καθυστερήσεων τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που ακολούθησαν, κινήθηκαν σε ρυθμό απλής διαδρομής, τερματίζοντας στο παλαιό λιμάνι.
Το 11ο Rally Sprint Αιγίου πλαισιώθηκε από αυτοκίνητα θρύλους της ιστορίας των ράλλυ καθώς και σύγχρονα της κατηγορίας R. Ο τερματισμός και η απονομή των κυπέλλων στους νικητές έγιναν το απόγευμα στις 17:00 στην κλιματιζόμενη αίθουσα στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο στο παλιό λιμάνι Αιγίου, παρουσία αιρετών του Δήμου Αιγιαλείας, οι οποίοι έκαναν τις απονομές στα πληρώματα που κέρδισαν.
Υποστηρικτές:
Η ΑΛΜΑ Αιγίου ευχαριστεί θερμά τις τοπικές και άλλες επιχειρήσεις που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά της για βοήθεια στη διοργάνωση του αγώνα, ακόμα και σε αυτήν τη δύσκολη οικονομικά περίοδο. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τους υποστηρικτές μας: την ΠΕΣ Παναιγιάλειος Ένωση Συνεταιρισμών, το ΙΚΤΕΟ Autovision Αιγίου, την Τεχνική Εταιρία Σωτηρόπουλος Ο.Ε. και το συνεργείο αυτοκινήτων Latsis Audi VW «Λάτσης Χαρ Παναγιώτης».
Αρωγοί:
Αυτή η μεγάλη αθλητική διοργάνωση δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την αμέριστη συνεργασία του Δήμου Αιγιαλείας, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά, όντας κοντά μας σε κάθε βήμα. Επίσης, ευχαριστούμε τους φορείς της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής που θωρακίζουν την ασφάλεια του αγώνα, καθώς και τους εθελοντές του ΕΠΟΜΕΑ Αιγιαλείας που θα βρίσκονται σε ετοιμότητα για ό,τι χρειαστεί.
Επόμενο ραντεβού για την ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ είναι το Regularity Rally Monte Vostitsa 5 & 6 Οκτωβρίου. Ένας πρωταθληματικός αγώνας περιήγησης με πολύτιμα αυτοκίνητα αντίκες, οι οποίες θα ομορφύνουν τους δρόμους της Αιγιάλειας, δίνοντας το στυλ μιας άλλης εποχής.