Με τις όμορφες μάχες των αγωνιζομένων του Ενιαίου, των ομάδων Ν, Α, Ε, Formula Saloon και των Ιστορικών της 18ης Ανάβασης Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, ολοκληρώθηκε ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών καθώς και o 1ος και 2ος γύρος του Skoda Ενιαίου.
Η αγωνιστική δράση της Κυριακής ξεκίνησε με τον θεσμό του Ενιαίου, με τις μάχες να έχουν “ανάψει” από τις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Μεγάλος νικητής και των δύο γύρων καθώς μετρούσαν ως διαφορετικοί αγώνες, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Skoda Fabia 1.2 Turbo. Πίσω του βρέθηκε με ελάχιστη διαφορά και στους δύο γύρους ο Μιχάλης Δουλτσίνος. Ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης βρέθηκε στην τρίτη θέση στον πρώτο γύρο, ενώ ο Ευστάθιος Κουκέας ολοκλήρωσε την προσπάθεια του στην τρίτη θέση στον δεύτερο γύρο.
Στην συνέχεια τα αυτοκίνητα της ομάδας Ν, πήραν την σκυτάλη, με τον Μηνά Μπενή Mitsubishi Lancer EVO IX, να είναι ο μεγάλος νικητής καθώς δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του όλο το διήμερο. Πίσω του βρέθηκε ο Γιάννης Ποτουρίδης Subaru Impreza 555, ο οποίος οδήγησε εντυπωσιακά και στα δύο σκέλη. Την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί τους δύο πρωτοπόρους από πλευράς χρόνων.
Στην ομάδα Α, απόλυτος κυρίαρχος ο Μιχάλης Ευθυμίου Ford Escort RS Cosworth, εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του, όντας ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα. Ο Παναγιώτης Λιώρης Ford Escort RS Cosworth, έκανε έναν πολύ καλό αγώνα τερματίζοντας στην δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση ο ταχύτατος Βασίλειος Μπάτζανος Citroen Saxo VTS, εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και τις δύο ημέρες του αγώνα.
Στην ομάδα Ε, ο Γεώργιος Κουρνιάτης Ford Escort RS 2000, ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, όντας ο μεγάλος νικητής. Ο Μπίμπικας Αθανάσιος Vokswagen Golf GTi 2.0 16V, με ένα πολύ γρήγορο δεύτερο σκέλος τερμάτισε στην δεύτερη θέση. Με τον Δημήτριο Τσούργιαννη Peugeot 106 Rallye να συμπληρώνει το βάθρο.
Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τη Formula Saloon, ο Παναγιώτης Σολδάτος Ford Fiesta 2.0 Turbo, ήταν ο μεγάλος νικητής. Σημείωσε και στα δύο σκέλη τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας τον Μάριο Ηλιόπουλο Ford Focus RS, στην δεύτερη θέση. Ο πρωταθλητής δεν μπόρεσε να κινηθεί στον ίδιο ρυθμό με τις χθεσινές του επιδόσεις στις χρονομετρημένες δοκιμές, παρόλα αυτά κατάφερε να συγκεντρώσει πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο
Πασχάλης Χατζημάρκος Mitsubishi EVO IX, συμπλήρωσε το βάθρο της πολύ ανταγωνιστικής Formula Saloon.
Στα Ιστορικά, ο Λεωνίδας Τσαγγαράς Opel Ascona 400, πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και στα δύο σκέλη, κερδίζοντας τον αγώνα. Ο Ιωάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS 2000, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, με τον Γεώργιο Μαγγίδα Ford Escort RS 2000, να συμπληρώνει την τριάδα.
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών:
Ενιαίο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος Skoda Fabia 1.2 Turbo
” Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Κάναμε μια καλή αρχή και στο καινούργιο μας ξεκίνημα. Είμαι πολύ χαρούμενος καθώς είχα μεγάλη μάχη με τον πολύ καλό μου φίλο Μιχάλη (Δουλτσίνο).”
Ομάδα Ν Μηνάς Μπενής Mitsubishi Lancer EVO IX
” Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα, κινήθηκα αρκετά γρήγορα και απόλαυσα όλο το διήμερο.”
Ομάδα Α Μιχαήλ Ευθυμίου Ford Escort RS Cosworth
” Έκανα έναν πολύ όμορφο αγώνα, χάρηκα τον έντονο συναγωνισμό και αυτό φάνηκε και στις επιδόσεις όλων μας. Ήταν ένας υπέροχος αγώνας.”
Ομάδα Ε Γεώργιος Κουρνιάτης Ford Escort RS 2000
” Καταφέραμε και κερδίσαμε στην κατηγορία μας, είχαμε έναν όμορφο αγώνα και είμαστε χαρούμενοι με την επίδοση μας και με τους χρόνους που σημειώσαμε.”
Formula Saloon Παναγιώτης Σολδάτος Ford Fiesta 2.0 Turbo
” Σήμερα στον αγώνα είχαμε έναν πολύ γρήγορο ρυθμό, κερδίσαμε έναν πολύ καλό αγώνα με έντονο συναγωνισμό. Κάναμε αυτό που κάνουμε σε κάθε αγώνα, δηλαδή πιέσαμε για την νίκη και αυτό μας έδωσε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα.”
Ιστορικά Λεωνίδας Τσαγγαράς Opel Ascona 400
” Είμαι πολύ χαρούμενος καθώς πέτυχα μια νίκη με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο πατέρας μου. Αυτό λέει πολλά για εμένα. Είναι μία πολύ όμορφη ημέρα για εμένα.”