Οι Αγώνες Ταχύτητας αποτελούν μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού παγκοσμίως και σε αυτό το πλαίσιο, η διεξαγωγή τους στη χώρα μας έχει μεγάλη σημασία. Ειδικά όταν πλαισιώνεται και από Αγώνες με την μορφή “παιδιάς” από μια “ακαδημία” όπως το HTTC.
Έτσι ο πρώτος (αν και πολύ καθυστερημένα) Αγώνας της χρονιάς για την Ταχύτητα συνδυάστηκε με τον πρώτο Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης, στο πλαίσιο του Επάθλου Hellenic Time Trial Challenge (HTTC) και προσέλκυσε συνολικά τη συμμετοχή 38 οδηγών. Το διήμερο ξεκίνησε το Σάββατο 19 Νοεμβρίου με τις Δοκιμές, όμως η δράση κορυφώθηκε την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, με τη διεξαγωγή των αγώνων για τις τέσσερις κατηγορίες.
Το πρωί της Κυριακής η πυκνή πρωινή ομίχλη, δημιούργησε μια σχετικά μεγάλη καθυστέρηση, όμως στη συνέχεια ο καιρός βελτιώθηκε. Δυστυχής οι ατυχίες συνεχίστηκαν καθώς υπήρξαν πολύ μεγάλη καθυστερήσεις στο πρόγραμμα του Αγώνα και έτσι το δεύτερο σκέλος ήταν αδύνατο να γίνει λόγο της περασμένης ώρας και της μηδενικής ορατότητας. Οι συμμετέχοντες του Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης χωρίστηκαν σε 4 Κατηγορίες (Stock, Sport, Extreme, και Formula Saloon)
Στην Κατηγορία Stock νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Γιατράκος (Honda S2000), με τους Βασίλη Σιαφαρή (VW Golf) και Νίκο Καλογερά (Subaru Impreza) να συμπληρώνουν την τριάδα.
Στην Κατηγορία Sport επικράτησε ο Αθανάσιος Φάσσας, ενώ τον ακολούθησαν οι Παναγιώτης Δημούλης και Ρένος Παπαδάτος, όλοι τους με Peugeot 106 Rallye.
Στην Κατηγορία Extreme ταχύτερος ήταν ο Νικηφόρος Πιτταράς (Honda S2000) με δεύτερο το Γιώργο Θανάση (Renault Clio Cup X85) και τρίτο τον Στέφανο Τσέκα (Mitsubishi Lancer EVO IX).
Τέλος, στην Formula Saloon νικητής ήταν ο Θανάσης Ασίκης (Honda Civic Type-R), ενώ στο βάθρο τον συνόδευσαν οι Δημήτρης Περήφανος (Honda S2000 Ιδιοκατασκευή) και Παναγιώτης Σολδάτος (Alfa Romeo GTAM).
Μπορεί ο Αγώνας να μην ολοκληρώθηκε με τις καλύτερες περγαμηνές, αλλά ένα είναι το σίγουρο. Υπάρχει μέλλον και είναι δυνατό αν κρίνουμε από τα γυρολόγια και τους χρόνους που πέτυχαν οι οδηγοί όλων των κατηγοριών.