Η περιοχή της Κύμης γέμισε από τους ήχους των αγωνιστικών αυτοκινήτων, καθώς το Σάββατο 27 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος.
Ο τέταρτος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων που διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line ξεκίνησε επί της ουσίας σήμερα, Σάββατο 27 Μαΐου, με τη διεξαγωγή των Χρονομετρημένων Δοκιμαστικών της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος.
Οι λιγοστές καθυστερήσεις έδωσαν τη δυνατότητα σε όλους τους αγωνιζόμενους να πραγματοποιήσουν και τα τρία χρονομετρημένα περάσματα που είχαν στη διάθεση τους. Οι περισσότεροι οδηγοί ήταν χαρούμενοι από τις προσπάθειες τους καθώς κατάφεραν να βρουν τη χρυσή τομή όσον αφορά το set-up το οποίο θα χρησιμοποιήσουν στον αυριανό αγώνα.
Η αγωνιστική δράση ξεκίνησε με την Ομάδα Ν, με τους 13 οδηγούς να παίρνουν μια πρώτη γεύση από την κατάσταση της διαδρομής. Ταχύτερος όλων στην Ομάδα Ν στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη ήταν ο Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer EVO IX), με τον ίδιο να είναι ταυτόχρονα ταχύτερος και στην Κλάση Ν4. Ο Γιώργος Θανάσης (Mitsubishi Lancer EVO IX) κατάφερε να βρεθεί κοντά στον Μπενή όσον αφορά τους χρόνους, με τους δύο τους να υπόσχονται μεγάλη μάχη στον αυριανό αγώνα τόσο για τη νίκη στην γενική της Ομάδας Ν, όσο και στην Κλάση της Ν4. Όσον αφορά την Κλάση της Ν3, Ο Γιάννης Φωτεινέλης ήταν ο ταχύτερος και στα τρία σκέλη με το Honda Civic EP3. Στην Κλάση της Ν2, αναμένεται να δούμε έντονη μάχη στον κυρίως αγώνα. Οι Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106 S16), Νίκος Συκαράς (Citroen Saxo VTS), Βίκτωρας Ρέκκας (Peugeot 106 S16), Νίκος Σκαρλάτος (Citroen Saxo VTS) και Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16), είναι σίγουρο πως θα δώσουν τα πάντα με στόχο τη νίκη στην Κλάση τους.
Στη συνέχεια είδαμε την Ομάδα Α να δίνει τη δική της αγωνιστική παράσταση στις χρονομετρημένες δοκιμές της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος. Την έκπληξη έκανε ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), ο οποίος κατάφερε να είναι ταχύτερος των αγωνιστικών της Κλάσης Α8, στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη, ενώ ταυτόχρονα ήταν και ταχύτερος στην Κλάση Α6! Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), μπορεί να σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην Α8, στην γενική της Ομάδας Α όμως βρέθηκε στη δεύτερη θέση στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη. Ωστόσο στον κυρίως αγώνα όλα μπορούν να ανατραπούν. Στην Κλάση της Α7, ο Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo VTS), ανταγωνίζεται ουσιαστικά τον εαυτό του καθώς στην εν λόγω Κλάση είναι ο μοναδικός συμμετέχων.
Συγκλονιστικές μάχες είχαμε στην Ομάδα Ε, ο Ιωάννης Γύζης (Renault Clio 1) ήταν ο ταχύτερος όλων και στα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών, ενώ ήταν ταυτόχρονα ταχύτερος και στην Κλάση Ε11. Ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B), κατάφερε να μείνει κοντά στον Γύζη σε όλα τα σκέλη, με τον ίδιο να είναι ταχύτερος
και στην Κλάση της Ε10. Όσον αφορά την E12, o Σπύρος Χαρμαντάς (BMW ME E36) ήταν ο ταχύτερος στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη.
Στη Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος με το εντυπωσιακό Ford Fiesta κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη, με τον ίδιο να έχει και μια άτυχη στιγμή, καθώς το Fiesta ακούμπησε στην Κ13 με αποτέλεσμα να αποκτήσει κάποια «παράσημα» χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια σοβαρή ζημιά. Μεγάλη μάχη για τη νίκη όπως όλα δείχνουν θα δοθεί με τον Κωνσταντίνο Πατσουρέα. Ο πολύπειρος οδηγός με το Mitsubishi Lancer βελτίωνε σε κάθε σκέλος τους χρόνους με τους θεατές να ανυπομονούν για την μεταξύ τους μονομαχία. Φυσικά δεν πρέπει να βγάλουμε από την εξίσωση της νίκης τον Παναγιώτη Παρθένη. Ο Παρθένης δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την ημέρα όπως θα ήθελε καθώς μία μηχανική βλάβη τον έβγαλε από νωρίς εκτός χρονομετρημένων δοκιμών. Όσον αφορά την Κλάση FSA, o Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MK2 δεν είχε κανέναν αντίπαλο σήμερα, με τον ίδιο να σημειώνει και στα τρία σκέλη τον ταχύτερο χρόνο. Στο ίδιο έργο θεατές και στην Κλάση FSA2L. Ο Τρύφωνας Χασάπης με το Citroen AX, δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του και έθεσε τις βάσεις για την αυριανή του επικράτηση. Στην FST2, ο Παναγιώτης Δούβαλης (BMW 3 E36) δεν ξεκίνησε καλά τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ωστόσο στη συνέχεια βρήκε τον ρυθμό του, με αποτέλεσμα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στα δύο από τα τρία σκέλη.
Στα Ιστορικά, ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3 E30), ήταν ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος. Πίσω του καθόλη τη διάρκεια της ημέρας βρισκόταν ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra), με τον Γιάννη Κάτσικα (Ford Escort MK1/MK2) να ολοκληρώνει την σημερινή ημέρα στην τρίτη θέση από πλευράς χρόνων.
Η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμαστικών αποτέλεσε το ορεκτικό, αφού το κυρίως πιάτο της 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος θα σερβιριστεί αύριο, Κυριακή 28 Μαΐου. Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα ξεκινήσει στις 11:30 και ο δρόμος θα κλείσει για τους θεατές μία ώρα νωρίτερα, δηλαδή στις 10:30.
Η 21η Ανάβαση Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος έχει και φέτος την αμέριστη υποστήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς τελεί υπό την Αιγίδα του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου, ο οποίος στο πλαίσιο της συνεργασίας διαθέτει λεωφορεία που θα ξεκινούν από την έξοδο των pits, για τη δωρεάν μετακίνηση των θεατών προς τη διαδρομή της ανάβασης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 21ης Ανάβασης Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος
Εκκίνηση αγώνα: Κυριακή 28 Μαΐου, ώρα 11:30
Tελικός Τεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 28 Μαΐου, μετά τη λήξη του 2ου σκέλους, στον χώρο του Parc Fermé
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων: Κυριακή 28 Μαΐου, ώρα 14:30
Απονομή Επάθλων: Κυριακή 28 Μαΐου, Κεντρική πλατεία Κύμης, μετά την λήξη του αγώνα.