Το 26ο Ηπειρωτικό Rally «Ι. ΚΤΕΟ Autotest» έριξε την σημαία εκκίνησης για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου 2020 με την ΕΛΕΤΑ φυσικά να έχει αναλάβει την οργάνωση του αγώνα και όπως μας έχει συνηθίσει να προσπαθεί για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Το Σάββατο 11 Ιουλίου η διαδικασία ξεκίνησε από το μεσημέρι με τον Διοικητικό και Τεχνικό έλεγχο, όπου πραγματοποιήθηκαν στον υπερσύγχρονο χώρο του «Ι. ΚΤΕΟ Autotest» και πάλι με άριστη φιλοξενία, με τα μέτρα όμως κατά του Covid-19 να «κλέβουν την παράσταση», αφού οι διοργανωτές προσπάθησαν να τηρήσουν όλους τους κανόνες υγιεινής.
Το αυτοκίνητα και τα πληρώματα, αμέσως μετά κατευθύνθηκαν στο Πανηπειρωτικό Στάδιο που αποτελούσε τον χώρο του Service Park, ενώ το βράδυ κατά τις 9, χωρίς την παρουσία θεατών έγινε και μια «άτυπη» εκκίνηση εντός του χώρου, με την παρουσία μόνο Δημοσιογράφων και Φωτογράφων.
Την Κυριακή 12 Ιουλίου το σκηνικό μεταφέρθηκε στις γνωστές πλέον ειδικές διαδρομές που δεν άλλαξαν στο ελάχιστο, συγκριτικά με την περυσινή χρονιά. Η γρήγορη, εντυπωσιακή και τεχνική «Δωδώνη» των σχεδόν 12 χιλιομέτρων και η πολύ γρήγορη Κωστάνιανη των σχεδόν 7 χιλιομέτρων, διεξήχθησαν από τρεις φορές η κάθε μία με τα αγωνιστικά χιλιόμετρα να φτάνουν τα 60,90.
Στην κορυφή το σκηνικό ήταν ξεκάθαρο από την αρχή του αγώνα με τους Αναπολιοτάκη Γιώργο και Τσιούκα Θανάση με Ford Fiesta R5, να κάνουν σχεδόν το απόλυτο, κατακτώντας τις 5 από τις 6 Ε.Δ. (στην τελευταία άφησαν γκάζι γιατί είχαν αρκετή διαφορά) κερδίζοντας επάξια από ένα Ηπειρωτικό Ράλλυ. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Πάνος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi EVO 8, ενώ μία ανάσα πίσω τους και μετά από πολύ μεγάλη μάχη, συμπλήρωσαν το βάθρο οι Καμπύλης Παναγιώτης – Σταμέλος Σταύρος με Skoda Fabia S2000.
Την εξάδα της γενικής κατάταξης συμπλήρωσαν οι Καρπάνος Νίκος – Καρπάνος Δημήτρης με Mitsubishi EVO 10, Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος με Peugeot 106 και οι Κανδηλιώτης Βασίλης – Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi EVO 6.
Νικητές της F2 δεν θα μπορούσαν να ήταν άλλοι από τους ταχύτατους Αυγερόπουλο Χρήστο – Γιαβάση Στράτο με Peugeot 106, αφού το πλήρωμα από την Πάτρα σε κάθε αγώνα επιβεβαιώνει ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο, για την μέχρι τώρα πορεία τους στον χώρο. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Στεργιάδης Θανάσης – Γαζγάζης Παναγιώτης με ίδιο αυτοκίνητο με συν ένα λεπτό και τριάντα δεύτερα, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν μια ανάσα πιο πίσω οι Βέργος Αχιλλέας – Λίγκας Νικόλαος Στυλιανός με Opel Manta.
Αναλυτικά στην «μεγάλη» κατηγορία C2 οι Κύρκος Παναγιώτης – Πολυζώης Γιώργος με Mitsubishi EVO 8 δεν δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα, αφήνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου τους Καρπάνο Νίκο και Καρπάνο Δημήτρη με Mitsubishi EVO 10 και στο τρίτο σκαλί τους Κανδηλιώτη Βασίλη – Παναδρέου Παντελή με Mitsubishi EVO 6.
Στην κατηγορία C3 νικητές αναδείσθηκαν οι «τοπικοί ήρωες» Βέργος Αχιλλέας – Λίγκας Νικόλαος Στυλιανός με Opel Manta, δεύτεροι τερμάτισαν οι Αλεξανδρής Εμμανουήλ – Καπίρης Μιχαήλ με Peugeot 206 και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ιερεμίας Αλέξνδρος – Κοντός Νίκος με Renault Clio Williams.
Στην κατηγορία C5 η νίκη ήταν σαν σκηνή από μονόλογο σε θεατρική παράσταση με τους Αυγερόπουλο Χρήστο – Γιαβάση Στράτο με Peugeot 106 να έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο, αφήνοντας τους Στεργιάδη Θανάση – Γαζγαζή Παναγιώτη με ίδιο αμάξι, αρκετά πίσω στην δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιαννούλης Διονύσης – Αντωνίου Στέφανος με Honda Civic Type R με μόλις 5 δεύτερα διαφορά, στο σύνολο του αγώνα.
Τέλος, ίσως η κατηγορία του Αγώνα να ήταν η C6, αφού το βάθρο συμπληρώθηκε από τρία πληρώματα που πάλευαν μέχρι την γραμμή του τερματισμού για το αποτέλεσμα. Στην πολύ όμορφη μάχη, νικητές αναδείχθηκαν οι Τασούλας Κωνσταντίνος – Μπαζιαλέκος Γιώργος, δεύτεροι οι Γκουρογιάννης Αλέξανδρος – Σιαφάκας Νίκος και τρίτοι οι Κάκκαρης Βαγγέλης – Κάκκαρης Σωκράτης. Και τα τρία πληρώματα οδηγούσαν Peugeot 106 S16.
To 26ο Ηπειρωτικό Rally «Ι. ΚΤΕΟ Autotest» ολοκληρώθηκε και δεν θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε κάπως διαφορετικά εκτός από έναν αγώνα με τα όλα του, αφού είχαμε μάχες για βάθρα, θέαμα, εξόδους, εγκαταλείψεις και δυστυχώς και τραυματισμούς.
Η Ειδική Δωδώνη 1 έγινε απλή μετά την άσχημη έξοδο των Σπανός Διονύσης – Γκοτοβός Σωτήρης, με το Subaru Impreza να τυλίγετε στις φλόγες και την οργάνωση να κάνει τεράστια προσπάθειά να μην επεκταθεί η φωτιά, ενώ η Ειδική Δωδώνη 3, έγινε και αυτή απλή μετά την έξοδο των Αντωνίου Αντώνη – Βίγκου Αντρέα, που όμως έπεσαν πάνω σε φωτορεπόρτερ που βρισκόταν στο σημείο, μαζί με άλλους εμπλεκόμενους του αγώνα.
Κρατάμε τα θετικά από το 26ο Ηπειρωτικό Rally «Ι. ΚΤΕΟ Autotest», όπως η «αθόρυβη» εμφανίση των Χαραλαμπόπουλος Γιάννης – Δουλτσινος Μιχάλης με Skoda Fabia, που εντυπωσίασαν με τα περάσματά τους και προχωράμε στον επόμενο αγώνα του θεσμού που είναι το ΔΕΘ στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου.