Το πρώτο Subaru Impreza WRC που οδήγησε ο Colin McRae σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, πωλείται στη Γερμανία.
Το 1997 ήταν μια σημαντική χρονιά για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, αφού τότε λανσαρίστηκαν τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC. Η Subaru και η Ford προσαρμόστηκαν αμέσως τα νέα δεδομένα, παρουσιάζοντας αντίστοιχα τα Impreza WRC και Escort WRC, και λίγο αργότερα εμφανίστηκε η Toyota Corolla WRC, αφήνοντας μόνη τη Mitsubishi να τρέχει ακόμα με το Lancer Evolution προδιαγραφών Group A.
Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς ήταν το Ράλι Μόντε Κάρλο. Σε αυτόν ο Colin McRae, με συνοδηγό τον Nicky Grist, έτρεξε με το Impreza WRC με αριθμό πλαισίου 3. Δυστυχώς δεν κατάφερε να τερματίσει, αφού είχε ένα ατύχημα, και το αυτοκίνητο δεν συμμετείχε σε άλλον αγώνα εκείνη τη χρονιά. Όμως επισκευάστηκε και συνέχισε την αγωνιστική του καριέρα στο WRC το 1998, στα χέρια του Πολωνού Krzysztof Holowczyc στα Ράλι Πορτογαλίας, Καταλονίας, Αργεντινής και Σαν Ρέμο.
Το 1999 το αυτοκίνητο συμμετείχε σε 10 αγώνες με άλλους οδηγούς, ένας εκ των οποίων ήταν ο Gilles Panizzi. Και συνέχισε να τρέχει στα χέρια πολλών οδηγών σε ευρωπαϊκά ράλι ως το 2009. Τότε ήταν που αποσύρθηκε από την ενεργό δράση και αναπαλαιώθηκε πλήρως. Η τελευταία του αγωνιστική δραστηριότητα ήταν η συμμετοχή στον αγώνα Rally Legends του 2009, στο Σαν Μαρίνο. Έκτοτε πέρασε στα χέρια κάποιου συλλέκτη που προτίμησε να το κρατήσει στο γκαράζ του, οδηγώντας το μόνο για συντήρηση. Αναλυτικά το ιστορικό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου υπάρχει στο eWRC-Results.
Πάντως σήμερα πωλείται ως απόλυτα μάχιμο και έτοιμο για αγώνα, με μια πλήρη προίκα που περιλαμβάνει εξαρτήματα της ανάρτησης, των φρένων και της μετάδοσης εφόσον το επιθυμεί ο αγοραστής. Η τιμή του όμως δεν έχει ανακοινωθεί, και η εταιρία που το διαθέτει προς πώληση, η γερμανική Mohr-Klassik, θα την αποκαλύψει μόνο σε σοβαρά ενδιαφερόμενους.