Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης | Θανάσης Τσιούκας ήταν οι νικητές του 38ου Ράλλυ Κένταυρος.
Το έμπειρο πλήρωμα του Ford Fiesta R5, έφτασε στην νίκη , η οποία τους εξασφάλισε και μαθηματικά το τρίτο συνεχόμενο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου.
Στη δεύτερη θέση γενικής, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι νικητές της δικίνητης F2 κατηγορίας καθώς και της κλάσης C3 όπου συμμετείχαν, Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με Peugeot 306.
Οι Κρητικοί, πρωταθλητές ασφάλτου F2 2019, κατάφεραν με τη νίκη στο βουνό των Κενταύρων να διατηρήσουν το Πρωταθληματικό τίτλο τους, για δεύτερη διαδοχική χρονιά.
Στη τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Πλάγος -Αλκιβιάδης Ρέντης, με Honda Civic Type R. Οι πρωταθλητές F2 2018, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ κατάφεραν να σημειώσουν και τον ταχύτερο χρόνο στην Αλυκόπετρα, που αποτελούσε την Powerstage του αγώνα και ήταν το μοναδικό πλήρωμα που “κατέβηκε” τα 6 λεπτά της διαδρομής.
Χωρίς να απειληθούν αλλα και να απειλήσουν, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τέταρτη θέση γενικής.
Οι “αναβασάκηδες” Κωνσταντίνος Καρλιώτης – Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo επιβεβαίωσαν την ταχύτητα τους στις διαδρομές του Πηλίου, και κατάφεραν με το 1600αρι Citroen Saxo τους να τερματίσουν στη πέμπτη θέση της γενικής ενώ παράλληλα επικράτησαν στη κλάση C5 όπου συμμετείχαν και συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας F2.
Στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ράλλυ Κένταυρος, οι Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer Evo VI, τερμάτισαν στην έκτη θέση γενικής έπειτα από ωραία μάχη που έδωσαν με το Mitsubishi Lancer του έτερου “φτερουγάτου γιατρού” Ποσειδώνα Γορίτσα και Αποστόλη Σπύρου που ήταν έβδομοι.
Μιά ανάσα μακριά τους, με διαφορά μόλις 7 δεκάτων ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση οι Γιάννης Νικολιδάκης – Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 που ακολούθησαν τους Καρλιώτη-Ανάγνου στο βάθρο της κλάσης C6.
Οι Βασίλης Καραβασίλης – Μαρία Κυρλαγκίτση με Honda Civic Typer R, ανέβηκαν στο βάθρο της C3 μαζί με τους προαναφερθέντες Κτιστάκηδες και Πλάγο-Ρέντη ολοκληρώνοντας τη προσπάθεια τους στην ένατη θέση γενικής.
Τη πρώτη δεκάδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γαλάνης – Χρήστος Θεοφανίδης με Renault Clio.
Ο συνδυασμός των Θανάση Στεργιάδη – Παναγιώτη Γαζγάζη, μπορεί να ολοκλήρωσαν στην ενδέκατη θέση γενικής παρόλαυτα ανέβηκαν στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάση C5, όπου με το αποτέλεσμα αυτό κατάφεραν να εξασφαλίσουν τον τίτλο των Κυπελλούχων Ράλλυ Ασφάλτου C5
Απο τα 32 πληρώματα που πήραν εκκίνηση στο 38ο Ράλλυ Κένταυρος το βράδυ του Σαββάτου, 25 κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού.
Άρκετοί συνδυασμοί στάθηκαν άτυχα, μεταξύ των οποίων:
Οι πρωτοπόροι της πρώτης ημέρας, Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης που είχαν έξοδο με τo Skoda Fabia R5 τους.
Οι πρωταθλητες ράλλυ ασφάλτου F2 2014, Βασίλης Αναδιώτης – Μανώλης Μακρινος λόγω μηχανικού προβλήματος στο Renault Clio τους
Οι Γιάννης Κακεπάκης – Θοδωρής Μακράκης από προβλήματα “νεότητας” στα ηλεκτρικά του νέου τους Citroen C2 s1600
Οι Νίκος Κομνός – Νίκος Κόντος από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετωπισαν στο Citroen Saxo τους, μετά από έξοδο
Καθώς και των Καρακατσάνη-Βούλγαρη με Toyota Celica, Αθανασούλα – Μπασιούκα με Peugeot 208 R2, και Κουτσούκου – Αράπη με Toyota Starlet.
Ραντεβού στο Πήλιο την νέα χρονιά 2021, Covid επιτρέποντος, για το 39ο Ράλλυ Κένταυρος.