Στην ιστορία πέρασε η 39η έκδοση του ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ» by Aegean Kolikithas που διοργάνωσε ο Α.Ο.Π. το Σάββατο και την Κυριακή 27-28 ΜΑ’Ι’ΟΥ 2017 με επίκεντρο την ιστορική πόλη των Καλαβρύτων.
Με 24 αυτοκίνητα να παίρνουν εκκίνηση το Σάββατο από την Πλ. Γεωργίου στο κέντρο της Πάτρας στις 15:00, ο αγώνας ξεκίνησε με την Ειδική Διαδρομή Κομπηγάδι (γνώριμη για τους παλιότερους) και την Ειδική Διαδρομή Πριόλιθος. Την Κυριακή η ΕΔ Αγ. Λαύρα δεν πραγματοποιήθηκε αφού μετά από απόφαση των Αγωνοδικών, ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας, αφού με τον κίνδυνο της βροχής η καινούργια άσφαλτος που στρώθηκε, θα προκαλούσε προβλήματα. Έτσι την Κυριακή πραγματοποιήθηκε δύο φορές η ΕΔ Πριόλιθος.
Ευτυχώς για όλους ο καιρός ήταν σύμμαχος κρατώντας όμως όλα τα πληρώματα σε αγωνία και προβληματισμένα μέχρι το τελευταίο λεπτό, αφού η σωστή επιλογή των ελαστικών ήταν ένα μικρό αγκάθι.
Στο αγωνιστικό κομμάτι θα μπορούσαμε να πούμε πως είχαμε πολύ καιρό να δούμε τόσο ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα, κάτι που κράτησε το ενδιαφέρον μας ζεστό μέχρι την καρό σημαία. Οι μάχες ήταν επικές και κράτησαν ψηλά τον ανταγωνισμό μεταξύ των πληρωμάτων, στα επίπεδα που αξίζει σε ένα Ράλλυ Αχαιός.
Πρώτοι στην Γενική Κατάταξη τερμάτισαν οι «τοπικοί ήρωες» Καρπάνος Νίκος – Καρπάνος Δημήτρης με Mitsubishi Evo 9, οδηγώντας με χειρουργική ακρίβεια. Το Πατρινό πλήρωμα εντυπωσίασε όχι μόνο με το 4 στα 4 των Ειδικών διαδρομών αλλά και για την σταθερότητα στον πίνακα χρονομέτρησης. Δεύτεροι ανέβηκαν την ράμπα του τερματισμού οι ΝΙΚΟΝ – Κουζιώνης Χρήστος με Mitsubishi Evo 9, που άφησαν για μόλις 3,5 δευτερόλεπτα πίσω τους, τους Αργυρίου Γεώργιο – Βότση Γεώργιο με Mitsubishi Evo 9.
Στην μάχη της F2 νικητές αναδείχθηκαν οι Αναδιώτης Βασίλης – Μακρινός Μανώλης με Renault Clio, αφού κέρδισαν τους Παραβάντη Χρήστο – Παραβάντη Δημοσθένη με Peugeot 106 Rallye. Τρίτοι τερμάτισαν οι Πατρινοί Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος με Peugeot 106 Rallye.
Στις επιμέρους κλάσεις και ξεκινώντας από την «μεγάλη» C2 το βάθρο ήταν ίδιο με αυτό της Γενικής Κατάταξης με τους Καρπάνο Νίκο – Καρπάνο Δημήτρη με Mitsubishi Evo 9 να ανεβαίνουν στο πιο ψηλό σκαλί. Οι ΝΙΚΟΝ – Κουζιώνης Χρήστος με Mitsubishi Evo 9 ανέβηκαν στο δεύτερο και οι Αργυρίου Γεώργιο – Βότση Γεώργιο με Mitsubishi Evo 9 στο τρίτο.
Για την κλάση C3 που τερμάτισαν μόλις 2 από τα 4 πληρώματα που εκκίνησαν, άξια το πρώτο σκαλί ανήκει στους Αναδιώτη Βασίλη – Μακρινό Μανώλη με Remault Clio, ενώ το δεύτερο στους ταχύτατους Τσικόπουλο Παντελή – Πανταζόπουλο Παναγιώτη με Ford Escort RS.
Στην κλάση C4 οι Τσάμης Θανάσης – Τσάμης Νικόλαος με το πανέμορφο Citroen AX MAXI έκοψαν το νήμα πρώτοι, ακολουθούμενοι από τους Καμπέρο Άλεξ – Νικολάου Βασίλη με Citroen Saxo και τους Καρούζο Γιώργο – Μπράβο Παναγιώτη με Toyota GT AE86.
Στην Κλάση C5 οι μάχες κρίθηκαν στις λεπτομέρειες και τις εγκαταλείψεις. Αδιαμφησβήτητοι νικητές οι Παραβάντης Χρήστος – Παραβάντης Δημοσθένης με Peugeot 106 Rallye όπου οδήγησαν σταθερά έχοντας το πάνω χέρι σε όλο τον αγώνα. Η δεύτερη θέση ανήκει στους ταχύτατους Αυγερόπουλο Χρήστο – Γιαβάση Στράτο με ίδιο αμάξι, ενώ η Τρίτη στους Παπαδόπουλο Γεράσιμο – Ματαλιωτάκη Αλέξανδρο με Peugeot 206 XS.
Τέλος στην «μικρή» κλάση C6 νικητές ήταν οι Σύλλας Γεώργιος – Αναστασοπούλου Πηνελόπη με Peugeot 106 s16. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Δεκής Νίκος – Καιπαλέξης Γιώργος με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτοι οι Φαρσουλής Τόλης – Γεωργίτσας Βασίλειος με Citroen SAXO.
Το 39ο Ράλλυ Αχαιός διατήρησε και την φήμη του ως «σιδεροφάγο» αφού 9 πληρώματα δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Οι Λαμπρόπουλος Βασίλης – Λαμπρόπουλος Παναγιώτης εγκατέλειψαν όταν τους πρόδωσε ο συμπλέκτης του Impreza. Οι Καμπέρος Ουίλιαμ – Κεχαγιάς Γιώργος εγκατέλειψαν μετά το τέλος της πρώτης μέρας, αφού το σαζμάν του Ford Escort Cosworth «παρέδωσε πνεύμα». Οι Μπέλλας Κώστας – Σουλάνης Γιάννης είχαν μια μικρή επαφή με τις μπαριέρες του Πριόλιθου με το Peugeot 205 MAXI. Οι Ροιδόπουλος Χαράλαμπος – Παπανδρέου Παντελής είχαν μια διαρροή στο ψυγείο του Peugeot 205 MAXI. Οι Μαργαρώνης Ανδρέας – Αφαλωνιάτης Μιχάλης εγκατέλειψαν στα πρώτα μέτρα της δεύτερης μέρας, αφού κόπηκε το μπαλάκι του ψαλιδιού από το Citroen Saxo. Οι Χατζηκωνσταντίνου Χρήστος – Τσάγγαρης Οδυσσέας έμεινα από Μηχανική βλάβη. Οι Αθανασόπουλος Παναγιώτης – Θωμάς Γεώργιος έμειναν αφού το σαζμάν του 205 αρνιόταν να πάρει ταχύτητες. Οι Σουβαλιώτης Βασίλης – Δεκής Ανδρέας είχαν μια άσχημη έξοδο (ευτυχώς μόνο με υλικές ζημιές) στις μπαριέρες, τραυματίζοντας για τα καλά το 205 τους.
Ευχόμαστε και του χρόνου με τον ιστορικό αυτό Αγώνα στο καλεντάρι του Πρωταθλήματος.
FOTO : photorallypress.gr