Με νικητές τους Λευτέρη Αλυγιζάκη – Μιχάλη Αλυγιζάκη ολοκληρώθηκε το συναρπαστικό & απρόβλεπτο όπως αποδείχθηκε «44ο Ράλλυ Κρήτης» που έριξε την αυλαία του Π.Π.Ρ Ασφάλτου.
Την Οργάνωση του καταληκτικού γύρου του Π.Π.Ρ. Ασφάλτου έχει αναλάβει ο ΑΟΚ-Αθλητικός Όμιλος Κρήτης και χορηγός του αγώνα είναι η Η & Κ ΑΕΒΕ, αποκλειστικός έμπορος και εξουσιοδοτημένος επισκευαστής αυτοκινήτων HYUNDAI-ΚΙΑ για το νομό Ηρακλείου.
Το πλήρωμα του Skoda Fabia R5, πήρε από τη αρχή την πρωτοπορία και παρέμεινε στην κορυφή ως το τέλος του, αφού κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις 5 από τις 8 ειδικές διαδρομές, μεταξύ αυτών και τις Powerstage, και ολοκλήρωσε τον αγώνα συγκεντρώνοντας το απόλυτο των βαθμών.
Το Ρεθυμνιώτικο πλήρωμα έκοψε πρώτο το νήμα του τερματισμού και με αυτό το τρόπο έφτασε στη δεύτερη νίκη του σε «Ράλλυ Κρήτης» , έπειτα από την επικράτηση του και το 2016.
Οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής με Mitsubishi Lancer VIII τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, δίνοντας συνέχεια στις εξαιρετικές τους εμφανίσεις στην άσφαλτο, τη φετινή χρονιά.
Χιτσκοκικό, γκρανγκινιολικό φινάλε επιφύλασσε ο φετινός αγώνας για τον πολυνίκη του «Ράλλυ Κρήτης» Γιώργο Αναπολιοτάκη και τον συνοδηγό του, Θανάση Τσιούκα.
Το πλήρωμα του Ford Fiesta R5, αντιμετώπισε ηλεκτρολογικό πρόβλημα στην εκκίνηση της δεύτερης ημέρας που είχε ως αποτέλεσμα να δεχθούν ποινή και να υποχωρήσουν στη γενική κατάταξη φτάνοντας ως και τη δέκατη θέση.
Παρόλαυτα, πίεσαν, σημείωσαν το ταχύτερο χρόνο σε 3 ειδικές διαδρομές, ανέβηκαν θέσεις στη κατάταξη κατά τη διάρκεια του αγώνα & το αποτέλεσμα τους δικαίωσε.
Ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τρίτη θέση και κατάφεραν να φτάσουν στη κατάκτηση του φετινού ασφάλτινου πανελληνίου πρωταθλήματος.
Πέμπτο διαδοχικό πρωτάθλημα, και έκτος συνεχόμενος τίτλος για το πλήρωμα, που διατηρεί τα σκήπτα της ασφάλτου από το 2017!
Οι Δημήτρης Κτιστάκης -Μάνος Κτιστάκης, ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και κατέκτησαν τη νίκη στη δικίνητη κατηγορία της F2 καθώς και τη κλάση C3 όπου συμμετείχαν.
Μια νίκη που εξάσφάλισε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου F2 και της κλάσης C3, για το πλήρωμα του Peugeot 306 το οποίο διατήρησε το τίτλο της δικίνητης κατηγορίας F2, για τέταρτη σερί χρονιά!
Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι πέμπτοι γενικής, και δεύτεροι στη C3, Τίτος Τιτάκης – Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με Citroen DS3R3T καθώς και οι νικητές της κλάσης C5 Γιάννης Νικολιδάκης – Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 που ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Στην έβδομη θέση, συμπληρώνοντας το βάθρο της κλάσης C3, τερμάτισαν οι Ημαθιώτες Γιάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισσάς με Citroen DS3R3T στη πρώτη τους εμφάνιση σε αγώνα του νησιού.
Οι Δημήτρης Καζάνας – Θοδωρής Μακράκης με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν οι νικητές της ΟμάδαςΝ, τερματίζοντας στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης.
Τη δεκάδα συμπλήρωσαν, οι Χανιώτες Δημήτρης Φραντζεσκάκης – Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος με Ford Fiesta ST και οι Γιάννης Καφετζάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Peugeot 106, που τερμάτισαν στην ένατη και δέκατη θέση, αντίστοιχα.
Το πλήρωμα του γαλλικού αγωνιστικού, κατάφερε παράλληλα να ανέβει και στη δεύτερη θέση του βάθρου της κλάσης C5, όπου τους ακολούθησαν και οι Μιχάλης Πόλιας – Στέλλα Ρουσσάκη με Citroen Saxo που ολοκλήρωσαν το βάθρο της κλάσης.
Σπουδαία μάχη δόθηκε στη κλάση C4, με τρία πληρώματα να δίνουν το καλύτερο τους εαυτό για την επικράτηση όλο το διήμερο.
Νικητές αναδείχθηκαν οι φετινοί Πανελλήνιοι Κυπελλούχοι Ράλλυ στη κλάση C4, Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206 KitCar, που κατέλαβαν και την ενδέκατη θέση της γενικής κατάταξης.
Πίσω από τους νικητές της κλάσης, στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι δωδέκατοι γενικής, Ανδρέας Μαραγκάκης – Βαγγέλης Αργυρός με ακόμα ένα Peugeot 206KitCar στη παρθενική τους εμφάνιση με το νέο τους αγωνιστικό.
Άτυχη στάθηκε η τρίτη συμμετοχή της C4, Γιάννης Δαμιανάκης – Μάριος Χρονάκης με Peugeot 205, οι οποίοι εγκατέλειψαν στην έκτη ειδική διαδρομή ενώ βρίσκονταν στη μάχη για την επικράτηση της κλάσης.
Στη κλάση C6, νικητές αναδείχθηκαν οι Στράτος Σταματάκης – Φίλιππος Φακουρέλλης.
Το πλήρωμα του ανανεωμένου Peugeot 106Xsi ξεπέρασε τα προβλήματα νεότητας τoυ αγωνιστικού του, και τέθηκε επικεφαλής της κλάσης του από την εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα όπου και παρέμεινε ως τον τερματισμό παρά την αντεπίθεση του ανταγωνισμού.
Δεύτερη νίκη στο Ράλλυ Κρήτης στην κλάση C6, για τον μοναδικό ΑΜΕΑ οδηγό ράλλυ της χώρας μας, που επιστρέφει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από το 2018.
Στη δεύτερη θέση του βάθρου της C6 ανέβηκαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Γιώργος Πουλάκης με Toyota Yaris ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσαν οι Νίκος Μανούσκος -Σπύρος Μπόγδανος με Citroen Saxo στη πρώτη εμφάνιση στον αγώνα.
Το πλήρωμα του γαλλικού αγωνιστικού, τερμάτισε παράλληλα στη δεύτερη θέση του βάθρου της κατηγορίας Ν.
Έπειτα από την εγκατάλειψη των διεκδικητών της κλάσης C6, Αλέξανδρου Αβραμίδη – Ράνιας Κυρλαγκίτση στην τρίτη ειδική διαδρομή οι Βαγγέλης Μασιάλας – Ανδρέας Μασιάλας, με Citroen Saxo VTS χρειάζονταν μονάχα τον τερματισμό για να φτάσει ο οδηγός στην κατάκτηση του κυπέλλου της C6.
Και τα κατάφερε, αφού ολοκλήρωσε στη τέταρτη θέση της κλάσης C6, συμπληρώνοντας το βάθρο της ΟμάδαςΝ όπου συμμετείχε.
Από τα 29 πληρώματα που εκκίνησαν, μόλις 7 δεν κατάφεραν να δούν τη ράμπα του τερματισμού:
Νηστικάκης – Νηστικάκης (Citroen Saxo)
Παρθενιάδης – Χατζάκης (Citroen Saxo)
Αβραμίδης – Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo)
Ζερβάκης – Λιοδάκης (Citroen Saxo)
Κοροβέζος – Φιλίκας (Citroen Saxo)
Ποθητός – Κρασαδάκης (VW Polo)
Δαμιανάκης – Χρονάκης (Peugeot 205)
O Α.Ο.Κ- Αθλητικός Όμιλος Κρήτης θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες του φετινού αγώνα, και να ανανεώσει το ραντεβού του, για το 2024 και την 45η έκδοση του Ράλλυ Κρήτης.