Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο 9ο «Laser Derma Med» ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΙΓΙΟΥ, το Σαββατοκύριακο 20 κ 21 Ιουλίου, που διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Αιγίου, Α.Λ.Μ.Α.. Ο αγώνας ήταν ο τρίτος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Σπριντ Νοτίου Ελλάδας. Ταχύτεροι όλων ήταν οι περσινοί νικητές του Ράλλυ Σπρίντ, Αυγερόπουλος Χρήστος και Γιαβάσης Στράτος με Peugeot 106 S16, σημειώνοντας μια πάρα πολύ καλή επίδοση τόσο την μέρα όσο και την νύχτα και έτσι έθεσαν τον πήχη πολύ ψηλά για του χρόνου. Στην δεύτερη θέση “σκαρφάλωσαν” οι Αμαξόπουλος Δημήτρης και Μωραΐτη Χαρά με Peugeot 106 S16 της κλάσης Ν2 που κοίταξαν στα μάτια δυνατότερα αυτοκίνητα και έκαναν εκπληκτικές επιδόσεις. Την τρίτη θέση κατέκτησαν οι Καλαϊτζιάν Ιωάννης και Καλογηράτου Μαργιάννα με Ford Puma kit car, μετά από μάχη που είχαν με τον τέταρτο Γάτσο Βασίλη και Αμαρνατίδου Μαρία με Citroen Saxo VTS. Στην πέμπτη θέση της Γενικής Κατάταξης ακολούθησαν οι Αρέθας Σπύρος και Παπαδόπουλος Γιάννης με Peugeot 106 S16 ενώ την εξάδα έκλεισαν λίγο πιο πίσω οι Σουλάνης Γιάννης και Καϊπαλέξης Γιώργος με Suzuki Swift 1300.
Oι Μπουροθανασόπουλος Χάρης και Πρινέας Στέλιος με Honda Civic ήταν οι ταχύτεροι στην κατάταξη για τους αθλητές της ΑΛΜΑ Αιγίου. Ακολούθησαν οι Καρούζος Γεώργιος – Μπράβος Παναγιώτης με Toyota Corolla AE86 1600 και οι Κονδύλης Παναγιώτης – Σταμόπουλος Αντώνιος με Peugeot 106 Rallye οι οποίοι επανεκκίνησαν τον αγώνα την Κυριακή υπό το καθεστώς RALLY 2.
Από τα 28 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, εκκίνησαν το Σάββατο το βράδυ από την πλατεία των Υψηλών Αλωνίων τα 26 για το πρώτο σκέλος του αγώνα, που περιελάμβανε ένα νυχτερινό πέρασμα της ΕΔ-ΦΤΕΡΗ. Μια ειδική διαδρομή που αποτελεί κατά γενική ομολογία των οδηγών μία από τις καλύτερες αγωνιστικές διαδρομές στην Ελλάδα ίσως και στην Ευρώπη. Παρών στην εκκίνηση, το βράδυ του Σαββάτου ήταν ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Μιχελακάκης Δημήτρης καθώς και ο δήμαρχος Αιγιάλειας Θανάσης Παναγόπουλος που μίλησε με θερμά λόγια για το ράλλυ σπριντ και την ΑΛΜΑ Αιγίου. “Είναι ένας πολύ σημαντικός αγώνας που προβάλλει την περιοχή μας” τόνισε μεταξύ άλλων. Παρόντες ήταν ακόμη, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δημήτρης Μπούνιας, ο πρόεδρος του ΝΠΠΔ Περικλής Παπαγιαννακόπουλος και οι δημοτικοί σύμβουλοι Στράτος Βαρδάκης και Γιώτα Γκρέμου.
Σκέλος 1
Ξεκινώντας η επεισοδιακή ΕΔ-ΦΤΕΡΗ1 μόλις στο πέμπτο πέρασμα είχαμε το πρώτο συμβάν. Το πλήρωμα των Καραθανάση Νίκου και Βασίλη, μετά από κλατάρισμα είχαν μικρή έξοδο από το οδόστρωμα. Εκεί κάποια ξερόχορτα λόγω θερμοκρασιών του αυτοκινήτου έπιασαν φωτιά και η οργάνωση διέκοψε τον αγώνα και έστειλε το ένα από τα δύο πυροσβεστικά οχήματα του αγώνα, για να μην επεκταθεί η φωτιά. Παράλληλα στο σημείο έστειλε και το γερανό για να απομακρύνει το αυτοκίνητο από το σημείο, το οποίο ευτυχώς δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά από την φωτιά, μιας και η επέμβαση της οργάνωσης ήταν άμεση. Τα επόμενα τρία αυτοκίνητα που βρίσκονταν στην ΕΔ είδαν κόκκινη σημαία και τερμάτισαν την ΕΔ ως απλή και πήραν έναν μέσο χρόνο. Στη συνέχεια το Νο18 οι Παναγιώτης Κώστας και Μπακόπουλος Κων/νος είχαν και αυτοί έξοδο και προσέκρουσαν χωρίς μεγάλες ζημιές στα πρόσθετα τσιμεντένια τοιχία που είχε τοποθετήσει η οργάνωση για λόγους ασφαλείας, χωρίς τραυματισμούς. Ο αγώνας δεν διεκόπη, συνεχίστηκε κανονικά μέχρι και το Νο20 που είχε την στιγμή του. Το Νο20 με τον Μαυρομάτη Μαρίνο και Πασχαλίδου Θεοδώρα σε ένα γρήγορο αριστερό δεξί S είχε έξοδο, χτύπησαν στο βουνό και το αυτοκίνητο ντεραπάρισε, κλείνοντας τον δρόμο. Το γεγονός έγινε αμέσως αντιληπτό από τον κριτή και ζητήθηκε από το πλήρωμα ασθενοφόρο. Το πλήρωμα μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αιγίου για προληπτικούς λόγους. Επίσης με γερανό έπρεπε να απομακρυνθεί και το αυτοκίνητο και να καθαριστεί ο δρόμος, γι΄αυτό και ο αγώνας διεκόπη και τα επόμενα πληρώματα τερμάτισαν την ΕΔ ως απλή και πήραν έναν αντιπροσωπευτικό μέσο χρόνο για την κατηγορία τους.
Σκέλος 2
To Σκέλος 2 της Κυριακής κύλισε ομαλά όμως και σε αυτό δεν έλειψαν οι εγκαταλείψεις και οι ατυχίες. Από τα 23 αυτοκίνητα που εκκίνησαν το πρωί τερμάτισαν μετά τις 2 ΕΔ τα 16, χωρίς όμως να χρειαστεί να διακοπεί καθόλου ο αγώνας. Το Νο4 εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη μετά την ΕΔ ΦΤΕΡΗ2, το Νο1 δεν εκκίνησε την ΕΔ λόγω μηχανικού προβλήματος, το Νο15 υπέστη μηχανική βλάβη μέσα στην ειδική, το Νο26 έμεινε μέσα στην ΕΔ από μηχανικό πρόβλημα, το Νο24 έμεινε πριν την αφετηρία της ΕΔ και Νο28 έφτασε στο SERVICE αλλά δεν συνέχισε τον αγώνα.
Το διήμερο έκλεισε με την απονομή των επάθλων στους νικητές, που έγινε μπροστά στον Πύργο του Αιγίου μέσα σε ευχάριστο και διασκεδαστικό κλίμα.