1ος Αγώνας – Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών 2016
Τρίπολη,15, 16, 17 Απριλίου 2016
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Λήξη εγγραφών: Πέμπτη 14 Απριλίου 24:00
Έλεγχος εξακρίβωσης: Σάββατο 16 Απριλίου 08:30 – 10:30
Έναρξη ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής: Παρασκευή 15 Απριλίου 13:00
Ενημέρωση αγωνιζομένων: Σάββατο 16 Απριλίου 11:45
Έναρξη ελεύθερων δοκιμών Σαββάτου: Σάββατο 16 Απριλίου 10:20
Έναρξη χρονομετρημένων δοκιμών: Σάββατο 16 Απριλίου 12:45
WarmUp: Κυριακή 17 Απριλίου 09:30
Έναρξη αγώνων: Κυριακή 17 Απριλίου 11:00
Απονομή: Μετά το τέλος κάθε κατηγορίας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ : ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΑΜΟΤΟΕ)
Η γραμματεία θα λειτουργεί : Παρασκευή 15 Απριλίου το Σάββατο 16 Απριλίου και Κυριακή 17 Απριλίου, στο χώρο του Στρατιωτικού Αεροδρομίου της Τρίπολης.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Μαρία Τσεσμελή
Μέλη : Δ.Σ ΑΜΟΤΟΕ
ΣΤΕΛΕΧΗ:
Πρόεδρος αγωνοδικών: Διορίζεται από την ΕΤΝ
Αγωνοδίκες: Δωρής Ευστάθιος – Μαυρόπουλος Νικόλαος
Αλυτάρχης: Μιχάλογλου Θοδωρής
Βοηθός Αλυτάρχη: Θ.Α
Γραμματέας: Δουλδούρα Γεωργία- Βαζάκα Ελένη
Τεχνικοί έφοροι: Αποστόλης Σωτηρίου, Ληξουριωτάτος Χάρης
Pit marshal: Παναγιώτης Μαμάκος
Έφορος αποτελεσμάτων: SPORTSTIMING
Ιατρός αγώνα: INTERSALONICA
Η ΑΜΟΤΟΕ, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Η ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ. Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
ΑΡΘΡΟ 1
Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ διοργανώνει αγώνα ταχύτητας μοτοσυκλετών στις 15,16,17 Απριλίου 2016 στο αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Ο αγώνας θα προσμετρήσει στα Πρωταθλήματα αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλέτας της ΑΜΟΤΟΕ για το 2016 και διεξάγεται σύμφωνα με τους όρους της αντίστοιχης προκήρυξης.
Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Του Γενικού Κανονισμού Ταχύτητας.
β. Του Τεχνικού Κανονισμού Ταχύτητας.
γ. Της Προκήρυξης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
δ. Του παρόντος Ειδικού Κανονισμού.
ε. Του αθλ. νόμου 2725/99 και των μετέπειτα τροποποιήσεών του
στ.Των δελτίων πληροφοριών που θα εκδοθούν από την οργάνωση
ΑΡΘΡΟ 2 ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Δεξιόστροφη, κλειστή, μήκους 2.100 μέτρων.
Η διάρκεια των αγώνων ορίζεται ως εξής:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΡΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡ. ΓΥΡΩΝ 2/3
ΟΡΕΝ |
22 |
15 |
ΝΕΩΝ | 15 |
10 |
RACING |
24 |
16 |
SUPER SPORT |
24 |
16 |
FORMULA EXTREME |
28 |
19 |
ΑΡΘΡΟ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Οι αγώνες περιλαμβάνουν τις εξής κατηγορίες:
ΟΡΕΝ
ΝΕΩΝ
RACING
SUPER SPORT
FORMULA EXTREME
ΑΡΘΡΟ 4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ – ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για να λάβει μέρος κάποιος στον αγώνα πρέπει να δηλωθεί από το σωματείο του μέσω του διαδικτυακού συστήματος της ΑΜΟΤΟΕ. Το παράβολο συμμετοχής ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής ορίζεται στα 55 ευρώ. Το παράβολο συμμετοχής του αγώνα ορίζεται στα 125 ευρώ.Οι εκπρόθεσμες συμμετοχές δηλώνονται και αυτές μέσω του συστήματος της ΑΜΟΤΟΕ και επιβαρύνονται με 20 ευρώ.
ΑΡΘΡΟ 5 ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αριθμοί συμμετοχής των μοτοσυκλετών πρέπει να είναι σύμφωνοι με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλετών.
Τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν στο φόντο και στους αριθμούς συμμετοχής καθορίζονται όπως παρακάτω:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | ΧΡΩΜΑ ΦΟΝΤΟΥ | ΧΡΩΜΑ ΑΡΙΘΜΟΥ |
OPEN | Μπλε | Λευκό |
NEΩΝ | Κίτρινο | Μαύρο |
RACING | Πράσινο | Λευκό |
SUPERSPORT | Λευκό | Μπλε |
FORMULA EXTREME | Κόκκινο | Λευκό |
ΑΡΘΡΟ 6 ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ
Ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί το Σάββατο 18 Απριλίου στο χώρο της πίστας από 08:30 έως 10:30 ανά κατηγορία:
OPEN |
8:30 – 8:45 |
ΝΕΩΝ |
8:45 – 9:15 |
RACING |
9:15 – 9:35 |
SUPER SPORT |
9:35 – 10:00 |
FORMULA EXTREME |
10:00 – 10:30 |
Μοτοσυκλέτα η οποία δεν θα είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς ή δεν περάσει τεχνικό έλεγχο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από τον αγώνα και δεν θα της επιτραπεί η είσοδος στην πίστα.
Ο τεχνικός έλεγχος και το μαρκάρισμα θα γίνει στις τέντες των αγωνιζομένων αφού παραλάβουν από την γραμματεία τα σχετικά έγγραφα.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ ότι οι αγωνιζόμενοι ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να παρουσιαστούν στον τεχνικό έλεγχο με τη φόρμα, το κράνος και τις μπότες.
ΑΡΘΡO 7 Δοκιμές
Απαγορεύεται οι αναβάτες να οδηγήσουν μοτοσυκλέτα στην πίστα σε ώρα άλλη από την προβλεπόμενη στο ωράριο επίσημων δοκιμών – εκτός αν ο αλυτάρχης αποφασίσει διαφορετικά – το οποίο έχει όπως παρακάτω:
Ελεύθερες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν ΚΑΙ την Παρασκευή πριν τον αγώνα. Οι αναβάτες που θα συμμετάσχουν θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω του διαδικτυακού συστήματος της ΑΜΟΤΟΕ.
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
Παρασκευή Σάββατο 15΄ Κυριακή 10΄
OPEN |
Θα εκδοθεί |
10:00 – 10:15 |
9:15 – 9:25 |
ΝΕΩΝ |
δελτίο |
10:20 – 10:35 |
9:30 – 9:40 |
RACING |
πληροφοριών |
10:40 – 10:55 |
9:45 – 9:55 |
SUPER SPORT |
στην πίστα |
11:00 – 11:15 |
10:00 – 10:10 |
FORMULA EXTREME |
|
11:20 – 11:35 |
10:15 – 10:25 |
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Η ενημέρωση των αναβατών θα γίνει το Σάββατο 18 Απριλίου στις 11:45 στο χώρο της γραμματείας. Η παρουσία των αγωνιζομένων είναι υποχρεωτική.
ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟ
30΄ 30΄
OPEN |
12:10 – 12:40 |
15:05 – 15:35 |
ΝΕΩΝ |
12:45 – 13:15 |
15:40 – 16:10 |
RACING |
13:20 – 13:50 |
16:15 – 16:45 |
SUPERSPORT |
13:55 – 14:25 |
16:50 – 17:20 |
FORMULA EXTREME |
14:30 – 15:00 |
17:25 – 17:55 |
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Οι αναβάτες θεωρείται ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές, εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 3 χρονομετρημένους γύρους στην κατηγορία.
Ως προϋπόθεση συμμετοχής στον τελικό αγώνα, ορίζεται ένας μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος, ο οποίος είναι ίσος με τον χρόνο του ταχύτερου αναβάτη σε κάθε ομάδα επαυξημένος κατά 15% (Για τους ΝΕΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ και την ΟΡΕΝ, 25%).
ΑΡΘΡΟ 8 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ – ΣΕΙΡΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝ
Οι αγώνες θα διεξαχθούν με την ακόλουθη σειρά:
OPEN,NEΩΝ, RACING, SUPERSPORT, FORMULA EXTREME
Η εκκίνηση του πρώτου αγώνα θα γίνει στις 11:00.
Η σχάρα εκκίνησης ορίζεται σύμφωνα με τον Γεν. Καν. Ταχ. Σε τριάδες.
Η εκκίνηση του γύρου προθέρμανσης θα γίνεται σύμφωνα με τον Γεν. Καν. Ταχ. σε τριάδες.
Η εκκίνηση των αγώνων θα δίνεται μόλις τα κόκκινα φώτα σβήσουν. Δεν θα γίνεται χρήση των πράσινων φώτων.
Διαδικασία εκκίνησης:
- Τα PITS παραμένουν ανοιχτά για 3΄.
- Γύρος παρατήρησης και τοποθέτηση στη σχάρα εκκίνησης.
- Διαδικασία 5΄ (πεντάλεπτου).Γύρος προθέρμανσης.
- Ταμπέλες 5 λεπτών, 3 λεπτών, 1 λεπτού, επιδεικνύονται προς τους αναβάτες στο χώρο της εκκίνησης.
- Εκκίνηση.
ΑΡΘΡΟ 9 ΚΑΥΣΙΜΟ
Το χρησιμοποιούμενο στον αγώνα καύσιμο πρέπει να είναι σύμφωνο με τον Τ.Κ. ταχύτητας μοτοσυκλέτας (Άρθρο 63.01).
ΑΡΘΡΟ 10 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ
Οι ενστάσεις και οι προθέσεις εφέσεων πρέπει να υποβάλλονται από τον ίδιο τον ενιστάμενο. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα.
Δεν γίνεται δεκτή ένσταση εναντίον διαπίστωσης γεγονότος που δηλώνεται από τον αλυτάρχη, τους εφόρους εκκίνησης και τερματισμού ή από οποιονδήποτε άλλο έχει ορισθεί από την οργάνωση για την διαπίστωση αυτού του γεγονότος.
Το κόστος της ένστασης είναι ίσο με το παράβολο συμμετοχής, ενώ το κόστος της έφεσης είναι το διπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής. Το κόστος ένστασης για τεχνικά θέματα, θα ορίζεται από τους αγωνοδίκες.
Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
- για αντικανονική συμμετοχή συμμετέχοντος ή αναβάτη το αργότερο 30′ λεπτά μετά το πέρας του ελέγχου εξακρίβωσης.
- κατά των αποτελεσμάτων εντός 30′ λεπτών μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων.
- για τεχνικούς λόγους εντός 30΄ λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα στο PARK FERME.
ΑΡΘΡΟ 11 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα αποτελέσματα των δοκιμών, ο πίνακας εκκινούντων στους αγώνες και ο σχηματισμός των σειρών εκκίνησης, θα δημοσιευθούν στην Γραμματεία του αγώνα το Σάββατο 18.4.2015 στις 18:30.
Τα οριστικά αποτελέσματα θα ανακοινώνονται 30 λεπτά μετά το τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα δημοσιεύονται στην Γραμματεία του αγώνα στον πίνακα ανακοινώσεων.
ΑΡΘΡΟ 12 ΑΠΟΝΟΜΗ, ΕΠΑΘΛΑ, ΚΥΠΕΛΛΑ
Η απονομή θα γίνει στο χώρο της πίστας αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα της κάθε κατηγορίας.
Οι αθλητές υποχρεούνται να παραστούν με την αγωνιστική τους αμφίεση.
Για κάθε αγώνα απονέμονται:
Στους 1ους, 2ους, 3ους κάθε κατηγορίας: ΚΥΠΕΛΛΟ
Στους 4ους, 5ους, 6ους κάθε κατηγορίας: ΜΕΤΑΛΛΙΟ
Στον αναβάτη κάθε κατηγορίας που πέτυχε τον ταχύτερο γύρο απονέμεται ΚΥΠΕΛΛΟ.
Στον μηχανικό κάθε νικητή κατηγορίας απονέμεται ΚΥΠΕΛΛΟ.
ΑΡΘΡΟ 13 ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Με την αποδοχή της αίτησης συμμετοχής, ο αναβάτης ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους καθ΄όλη
τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα σύμφωνα με το συμβόλαιο κάλυψης το οποίο έχει συναφθεί.
Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα.
Η οργάνωση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές των μοτοσυκλετών, των εξαρτημάτων και παρελκόμενων τους, λόγω πυρκαγιάς η οποιασδήποτε άλλης αιτίας.
ΑΡΘΡΟ 14 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Οι χορηγοί των αγωνιζομένων μπορούν να κάνουν προβολή των προϊόντων τους ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ PADDOCKS ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ.
Η διανομή διαφημιστικού υλικού στους υπόλοιπους χώρους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Παράβαση των ανωτέρω καθιστά υπεύθυνο τον αναβάτη.
ΑΡΘΡΟ 15 PADDOCKS – PITS
- Στον χώρο των paddocks σταθμεύουν μόνο τα οχήματα service που μεταφέρουν αγωνιστικές
μοτοσυκλέτες και εξοπλισμό των αναβατών.
- Κάθε αναβάτης δικαιούται να τοποθετήσει στο χώρο του Paddock ένα αυτοκίνητο service και να χρησιμοποιήσει 4 μέτρα για κάθε συμμετοχή.
- Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, παραλαμβάνει από την Γραμματεία του αγώνα κάρτα εισόδου
οχήματος η οποία θα αναγράφει τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.
- Η τοποθέτηση των οχημάτων γίνεται αυστηρά και μόνον κατόπιν υποδείξεως της οργάνωσης.
- Στον χώρο των PITS δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη 2 μηχανικοί και 2 χρονομέτρες σημειωτές. Οι μηχανικοί κατά την διάρκεια του αγώνα θα βρίσκονται πίσω από τον διάδρομο επικοινωνίας των PITS και εμπρός μόνο οι χρονομέτρες σημειωτές. Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα μηχανικοί και σημειωτές ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να διασχίσουν τον διάδρομο των PITS.
- Απαγορεύεται αυστηρά στον χώρο των pits η παραμονή χρονομετρών και μηχανικών άλλων
κατηγοριών εκτός της κατηγορίας που αγωνίζεται.
- Οι μηχανικοί των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πυροσβεστήρα 5kg στον χώρο των pits.
- Για την καλή τήρηση των ανωτέρω, αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο αναβάτης. Η μη τήρηση των ανωτέρω επιφέρει έως και ποινή αποκλεισμού του αναβάτη από τον αγώνα.
- Οι αναβάτες που περνούν τη γραμμή τερματισμού και παίρνουν σημαία τερματισμού πρέπει να μειώνουν την ταχύτητά τους και να οδηγούν τις μοτοσυκλέτες τους στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης, όπου οφείλουν να τις παραδώσουν στα εντεταλμένα από την οργάνωση άτομα και να βγουν αμέσως από τον χώρο αυτό.