Η Lada που αγωνίζεται με τις Honda, Citroën και Polestar στο WTCC με το αγωνιστικό Vesta, δεν εισπράττει τη συμμετοχή της σε εμπορικό αντίκρισμα, καθώς το αυτοκίνητο δεν φημίζεται για τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του.
Η ρωσική εταιρεία προσπαθεί να αλλάξει τα σημερινά δεδομένα με την παρουσίαση του νέου Kalina NFR, που φιγουράρει ως το ταχύτερο μοντέλο της Lada.
To σπορ χάτσμπακ κάτω από το καπό κρύβει ένα ατμοσφαιρικό 1.600άρι μοτέρ που αποδίδει μέγιστ ισχύ 136 PS. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα 5άρι χειροκίνητο σασμάν, πετυχαίνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,2” και τελική ταχύτητα 203 km/h.
H Lada δηλώνει ότι το Kalina NFR διαθέτει σπορ ρυθμισμένα ανάρτηση και τιμόνι, ενώ τα φρένα είναι πιο μεγάλα και αποτελεσματικότερα από αυτά του στάνταρ μοντέλου. Μεταξύ των συστημάτων ασφαλείας περιλαμβάνονται ABSκαι EBD.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, το Kalina NFR διαθέτει κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα (Ρωσία, γαρ)θερμαινόμενους καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματους καθαριστήρες και φώτα, καθώς καιηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία και 7ιντση οθόνη αφής.
Το νέο Kalina NFR για το 2016, η Lada θα το παράγει σε μόλις 50 κομμάτια που θα διατεθούν σε αγωνιστικέςομάδες με τιμή €10.650.
Να θυμίσουμε ότι πρόσφατα στη Lada τέθηκε επικεφαλής ο 55χρονος Nicolas Maure, μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος των δραστηριοτήτων της Dacia στη Ρουμανία, καθώς και πρόεδρος και CEO της Dacia. Η Lada είναι μέλος της AVTOVAZ που ανήκει στην Alliance Rostec Auto BV, ρωσική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2007. Η Συμμαχία Renault-Nissan είναι ο μεγαλύτερος μέτοχός της και οι δύο τους συνεργάζονται στην κατασκευή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της Lada στο Togliatti, αλλά και σε άλλες βιομηχανικές μονάδες στη Ρωσία.
[Πηγή Lada]