Το automotopatras.gr μιλάει με τον «θείο» του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Παύλο Αλέπη. Σκοπός της συνέντευξης είναι να ακουστεί η προσωπική άποψη του κ. Αλέπη αλλά και της Τεχνικής Επιτροπής της ΟΜΑΕ για τα θέματα των Κανονισμών που έχουν προκύψει στην κατηγορία Ε.
Υπενθυμίζουμε πως η Τεχνική Επιτροπή απαρτίζεται από τον Πρόεδρο Παπακώστα Νάσο και τα μέλη Παρασυράκη Μιχάλη, Αλέπη Παύλο, Σωτήρχο Λευτέρη και Μαραντζίδη Αλέξη (υπεύθυνος Ιστορικών)
Automotopatras.gr : κ. Αλέπη ασχολείστε ενεργά με τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό αρκετά χρόνια και σίγουρα η άποψη αλλά και η γνώμη σας πρέπει να λαμβάνετε σοβαρά υπό όψιν.
Παύλος Αλέπης : Ο πρώτος μου Αγώνας που μετείχα σαν οδηγός ήταν το 1976. Σχεδόν 40 χρόνια πριν. Δεν ξέρω αν θα πρέπει να λαμβάνετε σοβαρά η άποψή μου, πάντως ο μόνος δρόμος είναι ο διάλογος, σε κάθε μορφή εξεύρεσης λύσης. Τα τελευταία 2 χρόνια που η ΟΜΑΕ με τιμά με την συμμετοχή μου στην Τεχνική Επιτροπή είναι το πρώτο πράγμα που επιδιώκω. Το δεύτερο είναι η ισότητα μεταξύ των οδηγών.
Automotopatras.gr :Δυστυχώς τα τελευταία δύο χρόνια υπάρχει ένας αναβρασμός από τους οδηγούς της Ε για την αλλαγή των Τεχνικών Κανονισμών.
Παύλος Αλέπης : Να σας διορθώσω και να επισημάνω το εξής. Δεν άλλαξαν οι Τεχνικοί Κανονισμοί. Απλά ξεκινήσαμε να τους εφαρμόζουμε. Οι κανονισμοί υπάρχουν από το 2013 ενώ οι οδηγοί είναι ενημερωμένοι από το 2014 πως το 2016 θα ξεκίναγε η εφαρμογή τους, μέσο του ΣΟΑΑ. Όποιες αλλαγές έγιναν, είναι προς όφελος των οδηγών με μοναδικό σκοπό και στόχο, να νομιμοποιήσουν τυχόν «παρανομίες». Όπως καταλαβαίνετε η ευχαρίστηση όλων είναι αδύνατη.
Automotopatras.gr : Βλέπετε κάποια λύση; Τους οδηγούς ειδικά της Ε11 τους ακούμε πολύ προβληματισμένους.
Παύλος Αλέπης : Αυτό που σίγουρα θα πρέπει να κάνουν οι οδηγοί που έχουν «πρόβλημα» ή διαφωνία ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, είναι να ζητήσουν ακρόαση από την ΟΜΑΕ και την Τεχνική Επιτροπή. Η Επιτροπή δεν διεκδικεί το αλάθητο, αλλά σίγουρα δεν μπορούμε να φανταστούμε όλες τις πτυχές και τις παραμέτρους, που ίσως προβληματίζουν έναν αθλητή.
Automotopatras.gr : Πως προέκυψε αυτή η «επιβολή» των κανονισμών;
Παύλος Αλέπης : Τόσα χρόνια τα αμάξια είναι παράνομα και ο καθένας έκανε το δικό του, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ίση αντιμετώπιση προς όλους τους Αθλητές. Η ελαστικότητα ήταν ανεξάντλητη τότε. Αυτό κάποια στιγμή έπρεπε να σταματήσει. Και επαναλαμβάνω. Δεν είπαμε θα γίνει τώρα. Το είπαμε το 2014 για να εφαρμοστεί φέτος. Δεν έχουμε σκοπό να πετάξει κανένας το αυτοκίνητό του ούτε να διώξουμε Αθλητές. Ίσα ίσα που θέλουμε να φέρουμε νέους ανθρώπους επιπέδου στον χώρο μας. Αυτό θα γίνει μόνο με διάλογο, μεταξύ όλων των πλευρών στο ίδιο τραπέζι.
Automotopatras.gr : Οι περισσότεροι Αθλητές βλέπουν ως πρώτο εμπόδιο ο κόστος για την εναρμόνιση των αυτοκινήτων τους στους κανονισμούς.
Παύλος Αλέπης : Δεν μπορώ να πω το αντίθετο. Όμως το να μην υπάρχει κανόνας και όλα να είναι ανεξέλεγκτα δεν είναι σωστό. Στην Ε έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο, που τα αυτοκίνητα στοιχίζουν μια μικρή περιουσία. Κάτι που αν έτρεχαν στην Formula saloon δεν θα χρειαζόταν. Ήδη έχουν δαπανηθεί πολλά χρήματα για αυτά τα αμάξια, κάτι που δεν απαγορεύει κάποιες αλλαγές για την εναρμόνισή τους.
Automotopatras.gr : Τι προβλέπεται για το μέλλον της κατηγορίας.
Παύλος Αλέπης : Η Ε ήταν είναι και θα είναι μια θεαματική κατηγορία λόγο των αρκετών ελευθεριών της. Εγώ προσωπικά διαφωνώ σε πολλά πράγματα στο σύνολο των κανονισμών αλλά και της Τεχνικής Επιτροπής. Η σημερινή όμως Τεχνική Επιτροπή δεν φταίει. Οι κανονισμοί υπήρχαν και πρέπει να εφαρμοστούν. Αν χρειάζονται αλλαγές, εδώ είμαστε να τις συζητήσουμε. Δεν γίνεται να φτιάξουμε κατηγορίες με ονοματεπώνυμο. Δεν μπορεί οι κανονισμοί να τους ευνοούν όλους. Κάποιος θα γκρινιάζει για το βάρος, κάποιος θα γκρινιάζει για τα μετατρόχια και ούτω κάθε εξής.
Automotopatras.gr :Μια τελευταία κουβέντα;
Παύλος Αλέπης : Η πόρτα της Επιτροπής είναι ανοιχτή. Τα στοιχεία Επικοινωνίας υπάρχουν και της Επιτροπής αλλά και τα δικά μου προσωπικά. Όποιος θέλει να προτείνει, να διαμαρτυρηθεί, να βοηθήσει εμείς είμαστε εδώ. Έχουμε παρατήσει της δουλειές μας και αφιερώνουμε πολύ χρόνο για αυτό που αγαπάμε όλοι μας. Ο παρονομαστής είναι κοινός.