Στον Nico Rosberg επιβλήθηκε ποινή χρόνου δέκα δευτερολέπτων, επειδή δέχτηκε από την ομάδα του οδηγίες για το πώς θα αντιμετωπίσει τα προβλήματα με το κιβώτιο ώστε να αποφύγει την εγκατάλειψη.
Έξι γύρους πριν το τέλος, ενώ ήταν στη δεύτερη θέση και πίεζε για να πιάσει τον πρωτοπόρο Hamilton, ο Rosberg αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο. Η 7η σχέση κόλλησε και ο Rosberg αναγκάστηκε να ζητήσει από την ομάδα οδηγίες. Εκείνη του είπαν ποιο πρόγραμμα λειτουργίας να επιλέξει, καθώς επίσης και να «πηδάει» σχέση, πηγαίνοντας κατευθείαν από την 6η στην 8η ή το αντίστροφο στα κατεβάσματα.
Από το τέλος της περυσινής σεζόν έχουν τεθεί σε εφαρμογή περιορισμοί στην επικοινωνία του οδηγού με το pitlwall. Και φέτος έχουν αυστηροποιηθεί. Η ομάδα απαγορεύεται να δώσει στον οδηγό βοήθεια για τεχνικά θέματα, οδηγίες για τα προγράμματα οδήγησης που πρέπει χρησιμοποιεί σε κάθε φάση, πληροφορίες για τους χρόνους και τη στρατηγική του αντιπάλου, κ.λπ.
Όσα χρειάστηκε να πουν οι μηχανικοί της Mercedes στον Rosberg για να αποφύγει την εγκατάλειψη, κρίθηκε ότι παραβιάζουν τους κανονισμούς. Έτσι ο Γερμανός πήρε ποινή δέκα δευτερολέπτων που τον ρίχνει στην τρίτη θέση. Αυτό σημαίνει ότι πλέον στη βαθμολογία του πρωταθλήματος ο Rosberg έχει τον Hamilton μόλις ένα βαθμό πίσω του, αλλά και πάλι είναι καλύτερα έτσι από το να είχε εγκαταλείψει. Η ποινή φέρνει στην δεύτερη θέση τον Max Verstappen, για δεύτερη συνεχόμενη φορά ύστερα από το αυστριακό GP το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Η Mercedes έχει κάνει ένσταση πάντως, αγοράζοντας χρόνο. Αν δεν το έκανε, η σημερινή απόφαση θα ήταν τελεσίδικη. Το καθοριστικό σημείο που συνιστά παραβίαση του κανονισμού γιατί είναι υπόδειξη που αφορά στην οδήγηση, είναι ο τρόπός που η ομάδα είπε στον Rosberg να παρακάμπτει την 7η σχέση.