Συνάντηση ΕΠΑ/Επιτροπής 4Χ4 με την πρόεδρο του σωματείου «Ιχνηλάτης» σχετικά με τον επικείμενο αγώνα αντοχής “24ώρες 4Χ4″_
Πραγματοποιήθηκε χθες 19/9/2016 συνάντηση στα γραφεία της ΟΜΑΕ μεταξύ της ΕΠΑ, της επιτροπής 4Χ4 και την πρόεδρο του σωματείου «Ιχνηλάτης» στα πλαίσια του επικείμενου αγώνα αντοχής 4Χ4 που είναι προγραμματισμένος για τις 2-4 Δεκεμβρίου 2016.
Η συνάντηση διεξήχθη σε ένα ιδιαίτερα φιλικό επίπεδο, με τα μέλη της ΕΠΑ και της επιτροπής 4Χ4 να δηλώνουν ότι θέλουν να βοηθήσουν τα μέγιστα ώστε ο 24ώρος του 2016 να είναι ένας από τους καλύτερους και ασφαλέστερους των τελευταίων ετών.
Η κ. Κυριστιντζή από την πλευρά της, δήλωσε ότι στόχος του «Ιχνηλάτη» είναι να πραγματοποιηθεί ο αγώνας σύμφωνα με τον κανονισμό αντοχής 4X4 (link: http://omae-epa.gr/imag…/documents/…/GK_ANTOXHS_4X4_2016.pdf) της ΟΜΑΕ, ζητώντας να γίνει δοθεί ειδική άδεια για την πραγματοποίηση του μεγαλύτερου μέρους του αγώνα νύκτα και ταυτόχρονα παρουσίασε ένα νέο ωράριο, πολύ κοντά σε αυτό των κανονισμών το οποίο περιείχε ένα προγραμματισμένο service της μιας (1) ώρας και μια υποχρεωτική στάση ξεκούρασης των τεσσάρων (4) ωρών κοντά στα ξημερώματα ύστερα από δεκατρείς (13) ώρες οδήγησης.
Συμφωνήθηκε από κοινού ότι το πρόγραμμα είναι πολύ κοντά στις απαιτήσεις των κανονισμών και θα γίνουν οι απαραίτητες μικρές διορθώσεις ώστε να μην ξεπεραστούν οι δώδεκα (12) συνεχόμενες ώρες οδήγησης.
Σχετικά με τη φιλοσοφία του αγώνα η κ. Κυριστιντζή ανέφερε ότι μέχρι τώρα ο αγώνας πραγματοποιούνταν με διαδρομές που ήταν ανοιχτές στην κυκλοφορία και χρησιμοποιώντας την δυνατότητα για μέσες ωριαίες μέχρι 50χλμ, επιλεγόταν μια χαμηλότερη ΜΩΤ που όμως δεν ήταν εφικτή από τα περισσότερα πληρώματα και έτσι ουσιαστικά νικούσε το γρηγορότερο πλήρωμα. Κάτω από αυτές τις συνθήκες πρότεινε να γίνει ο αγώνας του «Ιχνηλάτη» το 2016 με καθεστώς Rally, ώστε να απλοποιηθεί η διαδικασία, αλλά με ειδικές ανοικτές στην κυκλοφορία. Ανάφερε επίσης ότι η νύχτα προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ το κόστος για να κλείσει το σύνολο των ειδικών του αγώνα είναι απαγορευτικό.
Από την πλευρά της ΕΠΑ επισημάνθηκε ότι αγώνας κόντρα στο χρονόμετρο μπορεί να γίνει μόνο με τις προβλεπόμενες διαδικασίες rally και σε κλειστούς δρόμους στην κυκλοφορία και πρότεινε στην κ. Κυριστιντζή, να γίνει ο 24ώρος με όλες τις προδιαγραφές των regularity και φυσικά με εφικτή ΜΩΤ από την πλειονότητα των πληρωμάτων.
Υπενθυμίστηκε ότι σύμφωνα με τον κανονισμό «Οι οργανωτές παροτρύνονται να σχεδιάζουν διαδρομές τέτοιου επιπέδου δυσκολίας που η μέγιστη δυνατή Μ.Ω.Τ. να μην ξεπερνά τα 35 χιλιόμετρα.» και προτάθηκε να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα για αλλαγές ταχύτητας (ΜΩΤ).
Η κ. Κυριστιντζή δεσμεύτηκε να καταθέσει τον συμπληρωματικό κανονισμό καθώς και το σχέδιο αγώνα / πλάνο ασφαλείας / κλπ μέχρι τις 10 Οκτωβρίου. Παράλληλα, το αργότερο ένα μήνα πριν την τέλεση του αγώνα θα πρεπει να παραδωθεί το track, roadbook και ΜΩΤ στον παρατηρητή ασφαλείας που θα ορισθεί από την ΟΜΑΕ για να γίνει ο τελικός έλεγχος και να δοθεί η οριστική έγκριση, ώστε να διεξαχθεί ένας άρτιος αγώνας.