#10 Μπορείτε να φανταστείτε αυτό για το σήμα της Hyundai?
Έχετε δοκιμάσει ποτέ να σκεφτείτε ότι το λογότυπο της Κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι το αρχικό γράμμα της φίρμας. Η πραγματικότητα είναι αρκετά διαφορετική καθώς το σήμα συμβολίζει την χειραψία του πελάτη με τον εκπρόσωπο της εταιρείας. Τελικά οι Κορεάτες δεν δίνουν μόνο έμφαση μόνο στην ομορφιά αλλά έχουν δώσει σημασία στην βαθύτερη λογική.
#9 Το λογότυπο με τις τρεις ρίγες
Η Adidas έχουν ένα brand που είναι γνωστό σε Παγκόσμιο επίπεδο. Αν και η εταιρεία έχει αλλάξει αρκετές φορές το σχέδιο με την πάροδο του χρόνου, η βασική ιδέα παραμείνει η ίδια. Οι τρεις ρίγες συμβολίζουν στην πραγματικότητα ένα βουνό που αντιπροσωπεύει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας Αθλητής.
#8 Απλά σκέψου διαφορετικά
Έχετε δοκιμάσει ποτέ να δώσετε εξήγηση στο σήμα της Apple; Ο Rob Yanov, ο σχεδιαστής του λογότυπου απαντάει και μας εξηγεί πως η ιδέα του ήρθε αγοράζοντας μια τσάντα μήλα. Τα τοποθέτησε σε ένα μπολ και προσπάθησε να τα σχεδιάσει με όσο πιο απλό τρόπο μπορούσε, μέχρι την στιγμή που συνειδητοποίησε πως το “bite” που σημαίνει “δάγκωμα”, ακουγόταν ακριβώς το ίδιο με τον όρο «byte» που χρησιμοποιείται στην ορολογία των υπολογιστών .
#7 Το χαμόγελο είναι αυτό που θέλουν
Το Amazon.com, ένα από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Και όμως έχει μια πολύ απλή λογότυπο, το οποίο συμβολίζει όμως κάτι μοναδικό. Το πορτοκαλί βέλος, στο λογότυπο, είναι παρόμοιο με ένα χαμόγελο, καθώς η εταιρεία θέλει οι πελάτες τους παραμένουν ικανοποιημένοι και πάντα με το χαμόγελο.
Επίσης, πρέπει να σημειωθεί, ότι το βέλος εκτείνεται από το γράμμα «Α» έως «Ζ» στο λογότυπο που σημαίνει ότι πωλούν τα πάντα σωστά από το Α έως το Ω
#6 Επειδή τα θέλω όλα
Γνωρίζετε ότι η Baskin Robbins πουλάει παγωτά σε 31 διαφορετικές γεύσεις; Στο λογότυπο τους το “BR” είναι γραμμένο το μισό σε ροζ χρώμα ώστε να σχηματίζει τον αριθμό 31, το οποίο δηλώνει ότι πωλούν παγωτά σε 31 διαφορετικές γεύσεις.
#5 Το logo σας λέει πολλά
Τι πιστεύετε πως μπορεί να σημαίνει το λογότυπο της Toyota; Νομίζετε ότι είναι εμπνευσμένο από έναν καουμπόι που φοράει ένα καπέλο; Αν ναι, τότε είναι εντελώς λάθος.
Το λογότυπο παρουσιάζει ένα μάτι μιας βελόνας με ένα νήμα που περνά μέσα από αυτό. Επίσης, τα επιμέρους τμήματα του λογότυπου και διευκρινίζει το όνομα της εταιρείας, όπως εξηγεί χαρακτηριστικά η φωτογραφία.
#4 Στην πραγματικότητα δεν μπορείτε να βρείτε καρφίτσες
Η Pinterest, ένα από τις πιο δημοφιλής ιστοσελίδες που επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν εικόνες και στη συνέχεια να τις “καρφιτσώσουν” στον “πίνακά” τους on line. Tο λογότυπό δείχνει μια «ακίδα» που κρύβει το γράμμα «P» που συμπληρώνει τέλεια το όνομα της εταιρείας
#3 Άσε την μουσική να παίζει
Η Beats, είναι μια φυγατρική της LG και το λογότυπό της ένα ένα γράμμα «Β» που συμβολίζει ένα άτομο που φοράει ακουστικά
#2 Εδώ είναι ολοφάνερο
Το λογότυπο της LG αντιπροσωπεύει το πρόσωπο ενός ατόμου. Σύμφωνα με την εταιρεία, το λογότυπο αντιπροσωπεύει την επιθυμία της να διατηρήσει τακτικές και εγκάρδιες σχέσεις με τους πελάτες της.
#1 Σίγουρα αυτό δεν το ξέρατε
Η Coca-Cola, έχει ίσως το πιο αναγνωρίσιμο παγκοσμίως Logo. Είναι λογικό να υπάρχει και εδώ ένα κρυμμένο μυστικό.
Στο χώρο μεταξύ των γραμμάτων «O» και «L» στο COLA, μπορεί κανείς να παρατηρήσει με σαφήνεια την σημαία της Δανίας. Βέβαια η ιστορία της εταιρείας έχει πολλές πτυχές.