Η Ducati κατεβαίνει ένα σκαλί στην κατηγορία on/off και παρουσιάζει τη Multistrada με κινητήρα 950 κ.εκ. Παίρνει λίγο πλαίσιο από την τέλεια 1200 multistrada, αλλά και τον κινητήρα των Hyperstrada , λίγα εξαρτήματα απ΄ τη έκδοση enduro, ανακατεύει και ρίχνει στην αγορά το multistrada 950.
Δεν υπάρχει σύγκριση με την 1200 , όμως ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος σε αυτήν την κατηγορία (mt-09 tracer ,Kawasaki versus 1000 , v-strom 1000 κτλ.) που η Ducati δεν είχε κανέναν εκπρόσωπο για αρκετά χρόνια. Η 1200 ξέφευγε από την κατηγορία όντας πολύ καλή αλλά και παράλληλα πολύ ακριβή. Έτσι το κενό καλύπτει το μικρό αδερφάκι που μόνο συμβιβασμό δεν το λες.
Ο τετράχρονος V2 κινητήρας tastastretta των 937 κ.εκ αποδίδει 113 ίππους στις 9.000 στροφές ανά λεπτό και 9,8 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.750 και συνεργάζεται με ένα πλήθος ηλεκτρονικών για να αποδίδει ομαλά, οικονομικά και καθαρά μιας και είναι euro4 προδιαγραφών. Ξεκίνησε την καριέρα του ως 821 και να θυμηθούμε ότι testastretta σημαίνει στενή κεφαλή.
Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί την άνετη σέλα της 1200 enduro όπως και το ανθεκτικό για χώμα ψαλίδι της, ξεχνώντας το μονόμπρατσο της μεγάλης αδερφής. Τα φώτα led αντικαταστάθηκαν με συμβατικά ίδιας σχεδίασης αλλά και οι αναρτήσεις δεν είναι πλέον ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες για τη μείωση του κόστους.
Οπτικά η Multi 950 είναι ίδια με την 1200 πράγμα το οποίο θα εξαλείψει κάθε εσωτερικό ανταγωνισμό και θα διευρύνει το κοινό της Ducati . H λογική λέει ότι η τιμή της θα είναι λίγο παραπάνω από τα 13.000 ευρώ για γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ Hyperstrada 939 και Multistrada 1200.