Στα κοινά σημεία αναφοράς μεταξύ του παρόντος κανονισμού ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2) και του ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (1) που προαναφέρεται , ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ είναι και ΙΣΧΥΟΥΝ οι κανόνες των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2)
2.0 FREE PASS
2.1 MINI PRO
2.2 PRO Z
2.3 TRUE STREET 9,5
2.4 STREET 2
2.5 PRO STREET 1
2.6 PRO STREET 2
2.7 SUPER STREET
2.8 SUPER PRO
2.9 REAL STREET
2.10 DRAG JUNIOR
2.0 FREE PASS
● Κατηγορία χρονομετρημένων περασμάτων..
● ΔΕΝ μπορεί να δηλωθεί ως κύρια κατηγορία συμμετοχής.
● Δηλώνετε μόνο ως δεύτερη συμμετοχή.
● Μπορούν να λάβουν μέρος μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών.
● Μπορούν να λάβουν μέρος μοτοσυκλέτες που δεν ανήκουν σε καμία προκηρυγμένη κατηγορία.
● Δεν υπάρχουν απονομές.
● Δεν υπάρχουν σχάρες.
2.1 MINI PRO
● Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής που χρησιμοποιούν:
● Mονοκύλινδρο κινητήρα τετράχρονο παράλληλο η κάθετο, κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτα παραγωγής, με έγκριση τύπου Underbοne (παπί), ανεξαρτήτως κυβισμού.
● Μονοκύλινδροι τετράχρονοι κάθετοι κινητήρες τύπου X135 και FX με το ίδιο πλαίσιο και τα εργοστασιακά κάρτερ.
● Οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα παραγωγής ή και η χρήση κυλίνδρων ανεξάρτητου κατασκευαστή είναι ελεύθερες.
● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσυκλέτα- παπάκι.
● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενο ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.
● Πίσω φρένο, δίσκος180 χλστ ή ταµπούρο 108 χλστ ελάχιστη διάμετρο αντίστοιχα.
● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).
● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά κλειστά και λεία.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Στον κάθετο κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )
● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.
● Η χρήση δεύτερου κινητήρα.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
● Στον παράλληλου κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )
● Η χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.
● Η αντικατάσταση και η μετατροπή του πλαισίου
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:
● Η χρήση wheelie bar
● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:
Παράλληλος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη 105 κιλ.
Κάθετος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη 115κιλ.
Παράλληλος με υπερτροφοδότηση μαζί με τον αναβάτη 115κιλ.
2.2 PRO Z
●Μοτοσυκλέτες με πλαίσιο και κινητήρα (Κάρτερ) παραγωγής με έγκριση τύπου Undrbone (παπί) αρχικού κυβισμού 125 κ.εκ., δίχρονες, μονοκύλινδρες.
● Σκούτερ (scooter) δίχρονα έως 180 κ.ε.
● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσικλέτα- παπάκι.
● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενα ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.
● Πίσω φρένο, δίσκος διάμετρο 180 χλστ ή ταµπούρο με 108 χλστ τουλάχιστον.
● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).
● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά
κλειστά και λεία.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Η αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου και η χρήση turbo ή nitro.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
● Η αύξηση του κυβισμού
● Η αντικατάσταση της κεφαλής του κυλίνδρου.
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:
● Η χρήση wheelie bar
● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ: 105κιλ. μαζί με τον αναβάτη.
2.3 TRUE STREET MOTO 9,5
● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.
● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.
● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα
ιδίου κατασκευαστή.
● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.
● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
● Tα wheelie bars
● Ιμάντες χαμηλώματος
● Αυτόματο σασμάν
● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
● Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.
● Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.
● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
● H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.
● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
● Η πλαϊνή εξάτμιση
● Tα πρόσθετα βάρη
● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)
● Ζιγκλέρ, βελόνες
● Φίλτρο αέρα
● Μπεκ έκχυσης.
● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
● Η βελτίωση του κινητήρα.
● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.
2.4 STREET 2
● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.
● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.
● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.
● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε έλλειψη εξαρτημάτων ή μετατροπή κατά τον
έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία,
εφόσον πληροί τις διατάξεις της.
● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.
● Ελάχιστη διάσταση εμπρός τροχού 17”
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
● Tα wheelie bars
● Ιμάντες χαμηλώματος
● Αυτόματο σασμάν
● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
● Αir shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία
αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.
● Η οποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
● Εξάτμιση
● Ζιγκλέρ, βελόνες
● Φίλτρο αέρα
● Μπεκ έκχυσης.
● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
● Η βελτίωση του κινητήρα.
● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
● Η αλλαγή του μοχλικού συστήματος σχετικά με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
● Η αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.
● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.
● Να αφαιρεθεί το μπροστινό φτερό.
● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.
● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.
2.5 PRO STREET 1
● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 4κυλινδρο , μέχρι 750cc.
● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2 ή 3 κυλίνδρων ανεξαρτήτως κυβισμού
● Μοτοσυκλέτες ατμοσφαιρικές ή τούρμπο ή νίτρο μονοκύλινδρες ανεξαρτήτως κυβικών
● Μεταξόνιο μέχρι 1,95m.
● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.
● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.
● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16”.
● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού
● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
● Εξάτμιση
● Eλατήρια ανάρτησης
● Zιγκλέρ, βελόνες
● Φίλτρο αέρα
● Μπεκ έκχυσης.
● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
● Η βελτίωση του κινητήρα.
● Ιμάντες χαμηλώματος
● Αυτόματο σασμάν
● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.
● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα.
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:
● Η χρήση wheelie bar
● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
2.6 PRO STREET 2
●Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πάνω από 750cc ανεξαρτήτως κυλίνδρων
● Μεταξόνιο μέχρι 1,98m.
● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.
● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.
● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16”.
● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού.
● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Η χρήση νίτρου και η ύπαρξη σχετικής εγκατάστασης σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
● Η χρήση νίτρου μόνο σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
● Εξάτμιση
● Ελατήρια ανάρτησης
● Ζιγκλέρ, βελόνες
● Φίλτρο αέρα
● Μπεκ έκχυσης.
● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
● Η βελτίωση του κινητήρα.
● Ιμάντες χαμηλώματος
● Αυτόματο σασμάν
● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.
● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:
● Η χρήση wheelie bar
● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
2.7 SUPER STREET
● Μοτοσυκλέτες με έγκριση τύπου.
● Διατηρούν την εργοστασιακή μορφή.
● Το πλαίσιο και ο κινητήρας παραμένουν ίδια με την αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα. ● Η χρήση turbo ή nitro είναι ελεύθερη .
● Το μέγιστο μεταξόνιο να είναι 1,73 μ.
● Ελάχιστη διάμετρος τροχών εμπρός και πίσω 16 in.
● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.
● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.
● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.
● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.
● Υποχρεωτικά πρέπει να έχει φέρινγκ και πίσω μέρος.
Τα φέρινγκ πρέπει να είναι τοποθετημένα και στερεωμένα σταθερά με μηχανικό τρόπο (zip ties, περιμετρικοί σφικτήρες κ.λ.π. απαγορεύονται)
● Οι αναρτήσεις θα είναι λειτουργικές, θα έχουν ελάχιστη διαδρομή, η μπροστινή 2 εκατοστά (ακόμη και με χρήση ιμάντων) και η πίσω 3 εκατοστά.
● Κάτω από το Κάρτερ δεν επιτρέπεται να προεξέχει κανένα εξάρτημα του κινητήρα (ρακόρ, τουρμπίνα, φίλτρο λαδιού, κ.λ.π.)
● Φρένα, υποχρεωτικά: δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω 220×5 χλστ κατ’ ελάχιστον.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.
● Η χρήση wheelie bar
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
● Εξάτμιση
● Ελατήρια ανάρτησης
● Ζιγκλέρ, βελόνες
● Φίλτρο αέρα
● Μπεκ έκχυσης
● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
● Ιμάντες χαμηλώματος
● Η βελτίωση του κινητήρα
● H χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.
● Nα μετατραπεί το φαίρινγκ.
● Να αφαιρεθεί μόνο το κάτω μέρος (καρίνα).
● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.
2.8 SUPER PRO
●Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής, τεχνικών προδιαγραφών σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί.
Αρ. κυλίνδρων Ελαχ.βάρος (με τον αθλητή) Κυβισμός
3/4 κύλινδροι 260 κιλά μεγιστ.1510 κ.εκ.
3/4 κύλινδροι 270 κιλά μεγιστ.1600 κ.εκ.
3/4 κύλινδροι 275 κιλά μεγιστ.1655 κ.εκ.
3/4 κύλινδροι 280 κιλά μεγιστ.1755 κ.εκ.
3/4 κύλινδροι, στροφ/ρος με κουζινέτα 285 κιλά μεγιστ.1800 κ.εκ.
2 κύλινδροι/ωστήρια, γων 45° 265 κιλά μεγιστ.3200 κ.εκ.
2 κύλινδροι/ωστήρια, γων > 45° 290 κιλά μεγιστ.2700 κ.εκ.
2 κύλινδροι/1 ΕΕΚ ή 2 ΕΕΚ 285 κιλά μεγιστ.2700 κ.εκ.
2 κύλινδροι 220 κιλά μεγιστ.2000 κ.εκ.
2-stroke 220 κιλά/νίτρο επιτρ έως 1000 κ.εκ.
4 κύλινδροι κινητήρες με κάρτερ παραγωγής και κουζινέτα στο στροφαλοφόρο, με λιγότερα των 1755 κ.εκ. μπορούν να έχουν μειωμένο βάρος κατά 5 κιλά.
● Μέγιστη γωνία κάστερ 40°.
● Ανάρτηση υποχρεωτικά εμπρός με ελάχιστη διαδρομή 20 χλστ.
● Μέγιστο μεταξόνιο 1780 χλστ, 3.310 χλστ συνολικά με το wheelie bar (απόσταση εμπρός άξονα με άξονα ράουλων wheelie bar).
● Επιτρέπονται μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο μεταξόνιο έως 2150χλστ, με αντίστοιχη αύξηση του ελάχιστου βάρους: 10κιλ./100χλστ.
● Φρένα: εμπρός δύο δίσκοι 200 Χ 4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον ή ένας δίσκος 250Χ4,5 χλστ κατ ελάχιστον. Πίσω ένας δίσκος 200Χ4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον.
● Οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν έχουν δικαίωμα να αγωνιστούν σε άλλη κατηγορία.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ:
●Η χρήση wheelie bar που πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
● Τετράγωνα πίσω ελαστικά με ζάντα πλάτους 7 in κατ’ ελάχιστο.
● Ελαιοσυλλέκτης.
● Στις μοτοσικλέτες που δεν έχουν κλειστά φερινγκ θα μπαίνουν επενδύσεις στο κάτω μέρος του κάρτερ π.χ (σφουγγάρια, πάμπερς κ.τ.λ).
2.9 REAL STREET
● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό η υπερτοφοδοτούμενο 4κυλίνδρο κινητήρα άνω των 1000 κ.ε
● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.
●Μεταξόνιο ατμοσφαιρικών μέχρι 1.68
●Μεταξόνιο υπερτοφοδοτούμενου μέχρι 1.62
● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληρή τις διατάξεις της.
● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
● Tα wheelie bars
● Ιμάντες χαμηλώματος
● Αυτόματο σασμάν
● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης και οποιαδήποτε τροποποίηση του συμπλέκτη
● H ύπαρξη εγκατάστασης και χρησιμοποίησης Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι .
● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα .
● H αφαίρεση της καρίνας.
● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
● Εξάτμιση
● Ζιγκλέρ, βελόνες
● Φίλτρο αέρα
● Μπέκ έκχυσης.
● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
● Η βελτίωση του κινητήρα.
● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
● Η αφαίρεση του ψυγείου λαδιού.
● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.
● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.
● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.
● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.
● Να αντικατασταθή η να τροποποιηθεί το πλαστικό μέρος της ουράς με την προϋπόθεση :
ότι το φανάρι και τα φλας δεν θα αφαιρεθούν , η θέση του οδηγού θα παραμείνει στην αρχική (εργοστασιακή) θέση , και θα χρησιμοποιηθούνε οι ίδιες βάσεις στήριξης.
2.10 DRAG JUNIOR
• Μοτοσυκλέτες Βενζινοκίνητες ανεξαρτήτως αριθμού τροχών.
• Διανυόμενα μέτρα 0 – 100
• Ηλικία αναβατών 8 +
• Συγκατάθεση και των δύο γονέων.
• Kράνος Παιδικό προδιαγραφών ΕCΕ 22/05
• Μπουφάν-Παντελόνι δερμάτινα.
• Μπότες η μποτάκι με την προϋπόθεση να καλύπτετε ο αστράγαλος
• Γάντια δερμάτινα .
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
Nά αγωνιστή στην κατηγορία FREE PASS