Σε μια απονομή φτιαγμένη από οδηγούς για οδηγούς ο θεσμός του D Cup Challenge Karting Series που ενηλικιώθηκε συμπληρώνοντας περισσότερα από 18 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας στους Ελληνικούς αγώνες Karting, τίμησε με μεγαλοπρέπεια τους οδηγούς που πρωταγωνίστησαν στις κατηγορίες του θεσμού το 2016.
Στην κατηγορία Α-Senior που χαρακτηρίζετε για τον μαραθώνιο χαρακτήρα της με τα τρία απαιτητικά σκέλη ανά αγώνα στο πρώτο σκαλί του βάθρου της γενικής κατάταξης ανέβηκε ο Θωμάς Φώτης με FA – Rotax, με 2ο τον Φώτη Δούβρη με Birel – Iame της BRT Bouriotis και 3ο τον Παναγιώτη Πανόπουλο με Birel – Rotax της BRT Bouriotis.
Στην κατηγορία Masters των αυτόματων καρτ της Senior ο Γιώργος Βασιλόπουλος της PRT με TONY – IAME X30 κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή. Στην 2η θέση τον ακολούθησε οΑλέξανδρος Καψής της BRT Bouriotis με Birel – Iame X30 και στην 3η θέση ο Χρίστος Δούβρης της BRT Bouriotis με Birel – BMB.
Στην ιδιαίτερα θεαματική κατηγορία Super Pro των εξατάχυτων καρτ o Χρήστος Ασημακόπουλοςτης Chatzis Racing Team με Energy – TM κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή. Στην 2η θέση τον ακολούθησε ο Τάκης Κωνσταντινέας της Maranello Hellas με Maranello – TM ενώ 3ος στο βάθρο της τελικής κατάταξης της κατηγορίας ανέβηκε ο Βασίλης Κουκουλέτας της Nitro Kart Team με CKR – TM.
Στην νεοσύστατη κατηγορία 4 Stroke των τετράχρονων αγωνιστικών καρτ το πρώτο πρωτάθλημα της κατηγορίας κατέκτησε ο Koenig Robert. Στην 2η θέση τον ακολούθησε ο Πάνος Σγουρός ενώ στο 3ο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Ριχάρδος Λαμπίρης.
Παράλληλα με την απονομή στην πίστα Kartmania στα Βραχνέικα της Πάτρας έγινε η κοπή της παραδοσιακής πίτας και ανακοινώθηκαν οι αλλαγές και το πρόγραμμα των αγώνων για την νέα χρονιά ενώ τιμήθηκε και ο Στέλιος Καγιάφας για την προσφορά του στο άθλημα τα τελευταία χρόνια από την θέση του αλυτάρχη των αγώνων.
Οι αγώνες του D Cup Challenge 2017 θα ξεκινήσουν στις 9 Απριλίου στην πίστα Kartmania της Πάτρας, ενώ γίνονται προσπάθειες δύο αγώνες της φετινής χρονιάς να γίνουν εντός πόλης!
Παράλληλα οι φετινοί αγώνες θα περιλαμβάνουν και αρκετά ενδιάμεσα Happenings με αρκετές νέες προκλήσεις για τους συμμετέχοντες οδηγούς όπου θα μετατρέπουν την διαδικασία του αγώνα σε μια ακόμα πιο διασκεδαστική εμπειρία.
Στους τεχνικούς κανονισμούς δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αλλαγές με πιο σημαντική την αλλαγή των ελαστικών στην κατηγορία των αυτόματων καρτ σε Heidenau με πιο σκληρή γόμα ώστε να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και να αντέχουν την δοκιμασία των 3 αγωνιστικών σκελών της κατηγορίας Senior ενώ από φέτος θα επιτρέπονται και τα μοτέρ νέας γενιάς Evo Rotax Max 125.
Κείμενο : http://www.kartnews.gr/