Όταν η KTM αποφασίζει να βγάλει στην παραγωγή μία μοτοσυκλέτα είναι σίγουρη ότι θα είναι η κορυφαία της κατηγορίας της. Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του Ktm super adventure 1290 που τοποθετήθηκε αμέσως στα κορυφαία on/off , η αυστριακή εταιρία αποφασίζει να ανανεώσει τη ναυαρχίδα της και μάλιστα με την έκδοση S που θα είναι η πιο σπορ όλων (θα ακολουθήσει παγκόσμια παρουσίαση για την έκδοση R).
Από τα χώματα του Dakar λοιπόν στο δρόμο. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι μια καθ’ όλα βελτιωμένη έκδοση της προηγούμενης και ξεχωρίζει οπτικά από τους νέους συνδυασμούς χρωμάτων αλλά και απ’ τον τεράστιο εμπρόσθιο led προβολέα. Οι επιλογές σε τροχούς κυμαίνονται από 17 έως και 21 ίντσες. Σε αυτά προσθέστε και το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 23 λίτρων ,αλουμινένιο τιμόνι , σταμπιλιζατέρ ,εκκίνηση χωρίς κλειδί, ακτινικές δαγκάνες, tft οθόνη 6,5 ιντσών αλλά και πολλά έξτρα όπως εξάτμιση akrapovic από τιτάνιο , quick sifter , ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα και ένα σωρό άλλα τεχνολογικά καλούδια.
Ο κινητήρα του 1290 είναι ο γνωστός δικύλινδρος του super duke R και βροντοφωνάζει τα 160 άλογά του. Φυσικά αρωγοί στην προσπάθεια να περάσουν στο δρόμο είναι όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που μέχρι τώρα είναι γνωστά όπως traction control , δικάναλο abs και ημιενεργητικές αναρτήσεις.
Η KTM σίγουρα έχει το φανατικό της κοινό ακόμα και στη χώρα μας αλλά ο έλληνας πιστεύουμε θα συνεχίσει να αγοράζει BMW 1200 GS παρ’ όλο που κατά τη γνώμη μας η πρόταση της αυστριακής εταιρίας είναι πιο ολοκληρωμένη. Η τιμή της θα κυμανθεί ανάλογα την έκδοση γύρω στα 20.000 ευρώ.