Το 2007 η BMW παρουσίασε το πρώτο coupe SUV την Χ6, που έμελε να ξεκινήσει μια νέα κατηγορία αυτοκινήτου. Από τότε αρκετοί κατασκευαστές παρουσίασαν αντίστοιχες προτάσεις σε αυτή τη νέα κατηγορία με κυριότερη αυτή των μοντέλων της Mercedes, που αποτελεί και τον κυριότερο αντίπαλο της Bmw. Όμως όπως καταλαβαίνετε ήρθε δεύτερη σε αυτή τη μάχη.
Εφτά χρόνια μετά και έπειτα από την πολύ καλή εμπορική πορεία της X6 , η Bmw παρουσιάζει μια μικρότερη σε όγκο πρόταση στην κατηγορία που η ίδια δημιούργησε , την X4 . Ουσιαστικά πρόκειται για μια baby X6 που θα προσελκύσει περισσότερους υποψήφιους αγοραστές λόγω πιο προσιτής τιμής αλλά και των μικρότερων σε κυβισμό κινητήρων.
Στη διάθεση μας είχαμε την έκδοση με το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας , την 2,0 λιτρη diesel. Το αυτοκίνητο οπτικά παραπέμπει στη μεγάλη αδερφή X6 και έχει ελάχιστα μικρότερους χώρους , που και πάλι δε μπορείς να χαρακτηρίσεις μικρούς εκτός από το ύψος για το κεφάλι των πίσω επιβατών , λόγω της coupe σχεδίασης του αυτοκινήτου. Οι ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας θα καλυφτούν πλήρως.
Στο δρόμο όπως κάθε Bmw , είναι ευχάριστο οδηγικά , ασφαλέστατο και αρκετά γρήγορο ακόμα και με τον βασικό από άποψης κυβισμού 2,0 λιτρο diesel των 190 ίππων και 400 nm ροπής . Κινεί των περίπου δύο τόνων αμάξωμα με χαρακτηριστική άνεση.
Η Bmw κατάφερε να ρίξει στην αγορά ακόμα ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο που θα σε πάει σε όλα τα χιονοδρομικά κέντρα γρήγορα και με ασφάλεια και πάνω απ’ όλα με το απαραίτητο πρεστίζ. Δε θα πει όχι και σε βατούς χωματόδρομους, αλλά μέχρι εκεί. Το αντίτιμο ξεκινάει από τα διόλου ευκαταφρόνητα 63.000 ευρώ.