Ένα μυστικό γκαράζ στη Westchester County της Νέας Υόρκης, στεγάζει ίσως την πιο ακριβή συλλογή αυτοκινήτων στον πλανήτη. Περισσότερα από 70 σπάνια αυτοκίνητα που συλλέγει εδώ και πάνω από 45 χρόνια ο σχεδιαστής μόδας Ραλφ Λόρεν, συντηρούνται τακτικά και παραμένουν σε εξαιρετική κατάσταση. Η αξία της συλλογής εκτιμάται από το περιοδικό Forbes στα 300 εκατ. δολάρια. Ενώ η περιουσία του ιδιοκτήτη της υπολογίζεται στα 5,5 δισ. δολάρια.
Εκείνη την εποχή ξεκίνησε και η συλλογή των αυτοκινήτων του. Μερικά από τα πρώτα του αποκτήματα ήταν μια Mercedes 280SE κάμπριο του 1971, μια Porsche 930 του 1979 κα μια Mercedes-Benz 300SL Guillwing κάμπριο του 1955, την οποία αγόρασε το 1983.
«Πάντα έβλεπα τα αυτοκίνητα ως κινούμενα έργα τέχνης. Ενώ οι φίλοι μου συνέλεγαν πίνακες, εγώ θεωρούσα ότι η μαγεία του να είσαι ιδιοκτήτης ενός σπάνιου και εξαιρετικά σχεδιασμένου αυτοκινήτου έγκειται στο γεγονός ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Μπορείς να το κοιτάς, να απολαμβάνεις τις γραμμές του, όπως και με έναν πίνακα, αλλά μπορείς επίσης να μπεις μέσα του και να το οδηγήσεις», έχει δηλώσει ο Αμερικανός σχεδιαστής.
Στο Μουσείο του Λούβρου εκτέθηκαν το 2011 για τέσσερις μήνες 17 αυτοκίνητα από τη συλλογή του. Τα περισσότερα μοντέλα είναι είτε σπάνιες περιορισμένες εκδόσεις είτε μοναδικά αγωνιστικά με πλούσια ιστορία. Πολλά από τα αυτοκίνητα της συλλογής του κατασκευάστηκαν πριν εκείνος γεννηθεί το 1939 στο Μπρονξ από Ρωσοεβραίους μετανάστες. Όπως η Bentley Blower του 1929, που έτρεξε στο ράλι του Λε Μαν το 1930, το 1932 και το 1933. Ενώ η Alfa Romeo 8C 2900 Mille Miglia του 1938 θεωρείται ένα από τα καλύτερα προπολεμικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Άλλα μοντέλα είναι σύμβολα της δεκαετίας του ’50, όταν ο Λόρεν ενηλικιωνόταν. Όπως η Mercedes Gullwing του 1955, αγαπημένο αυτοκίνητο αστέρων όπως ο Έλβις Πρίσλεϊ και η Σοφία Λόρεν. Ή η Jaguar XKD Long-Nose του 1955, μία από τις μόλις 10 που κατασκευάστηκαν.
Αν και είναι γνωστός για την αγάπη του στα vintage μοντέλα, τα τελευταία χρόνια προσθέτει και μοντέρνα supercars στη συλλογή του. Τον Ιούνιο του 2015, για παράδειγμα, αγόρασε μία Ferrari LaFerrari, το πρώτο υβριδικό μοντέλο της εταιρείας.
Ίσως το πιο πολύτιμο απόκτήμα του είναι μία Bugatti 57SC Atlantic του 1938. Μόλις τέσσερις κατασκευάστηκαν και σήμερα επιζούν οι δύο. Η άλλη πωλήθηκε το 2010 σε ένα μουσείο στην Καλιφόρνια για 40 εκατ. δολάρια, και οι ειδική υπολογίζουν ότι αν ο Λόρεν πουλήσει ποτέ τη δική του μπορεί να ζητήσει περισσότερα από 50 εκατ. Κάτι που μάλλον δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ, γιατί τη θεωρεί «το ωραιότερο αυτοκίνητο στον κόσμο».
ΠΗΓΗ : http://www.insider.gr/