Υστερα από μια εκκίνηση χωρίς απρόοπτα από πλευράς λαθών και μικροεξόδων, ο Σεμπάστιαν Φέτελ εκμεταλλεύτηκε την ολιγωρία του Λιούις Χάμιλτον και πέρασε δεύτερος πίσω από τον Βάλτερι Μπότας, ενώ ο Κίμι Ράικονεν έπεφτε από την πέμπτη στην έβδομη θέση. Ο pole-man του Μπαχρέιν μέχρι τον έκτο γύρο δεν έδειξε πως μπορεί να ξεφύγει από τη Ferrari του Γερμανού, που σε εκείνη τη φάση δοκίμασε προσπέρασμα. Στον 8ο γύρο οι πέντε πρώτοι (Μπότας, Φέτελ, Χάμιλτον, Φερστάπεν, Ρικάρντο) ήταν κοντά μεταξύ τους, ενώ ο Ράικονεν απέσπασε την έκτη θέση από τον Μάσα. Στον ένατο γύρο, ο πρώτος που μπήκε στα pits, ήταν ο Λανς Στρολ (Williams). Το πρώτο pit-stop για τη Ferrari ήρθε στον 11ο γύρο, με την αλλαγή ελαστικών στο μονοθέσιο του Φέτελ. Ο Γερμανός επέστρεψε στον αγώνα, στη 12η θέση της προσωρινής κατάταξης.
Οι Red Bull έμειναν με ένα μονοθέσιο στον 13ο γύρο, όταν εγκατέλειψε ο Φερστάπεν και ενώ η Williams του Στρολ άφησε θραύσματα στην πίστα, ύστερα από έξοδο του νεαρού. Με το safety car να την επισκέπτεται για πρώτη φορά στον αγώνα, η Mercedes άρπαξε την ευκαιρία και έφερε τους Χάμιλτον, Μπότας στα pits για αλλαγή ελαστικών. Ακολούθησαν φυσικά και οι πιλότοι των άλλων ομάδων. Σε εκείνο το σημείο, ο Σεμπάστιαν βρέθηκε πρώτος πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Το safety car αποχώρησε στον 17ο γύρο, την ίδια στιγμή που ο Μπότας προσπάθησε ανεπιτυχώς να προσπεράσει τον Φέτελ, ενώ πίσω τους γίνονταν μάχες (όπως του Ράικονεν με τον Ρικάρντο, με νικητή τον πρώτο). Στον 20ο γύρο ο Λιούις Χάμιλτον δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για παρενόχληση της Red Bull του Ρικάρντο, ενώ ο Φελίπε Μάσα είχε φέρει αθόρυβα τη Williams στην τέταρτη θέση, την οποία παρέδωσε τρεις γύρους αργότερα στον Ράικονεν.
Στη μέση του αγώνα των 57 γύρων, ο Χάμιλτον ανέβηκε στη δεύτερη θέση αφήνοντας τρίτο τον team-mate του, ενώ ο Φέτελ είχε φτιάξει μια διαφορά 6 δευτερολέπτων από τον Βρετανό πιλότο της Mercedes. Στα 15 δευτερόλεπτα πίσω, από την τέταρτη θέση, ακολουθούσε ο Ράικονεν. Στον 31ο γύρο ο Βάλτερι πραγματοποίησε το δεύτερο pit-stop του, ενώ ο Λιούις βάλθηκε να μικρύνει τη διαφορά από τη Ferrari του Φέτελ, που τρεις γύρους αργότερα κλήθηκε για δεύτερη φορά στα pits. Στον 35ο γύρο ο Χάμιλτον είχε κτίσει μια διαφορά 14,8 δευτερολέπτων από τον προσωρινά δεύτερο Ράικονεν. 20 γύρους πριν το τέλος ο Φέτελ ήταν δεύτερος και μείωνε τη διαφορά από τον Λιούις, ενώ ο Μπότας κέρδιζε την τέταρτη θέση από τον Ρικάρντο. Στον 38ο γύρο ο Κίμι μπήκε για το δεύτερο και τελευταίο pit-stop του, από το οποίο βγήκε στην πέμπτη θέση. Ο Ντανιέλ πραγματοποίησε το δεύτερο δικό του στον 40ο γύρο, με τον Φέτελ να έχει κατεβάσει τη διαφορά από τον Χάμιλτον στα 9,8 δευτερόλεπτα.
Στον 42ο γύρο ο Λιούις Χάμιλτον μπήκε για δεύτερη φορά στα pits για αλλαγή ελαστικών και για να εκτίσει την ποινή των 5 δευτερολέπτων, που του είχε νωρίτερα επιβληθεί, βρήκε στην πίστα τρίτος και κάπου εκεί κρίθηκε ο αγώνας. Mε πιο φρέσκα ελαστικά ο Λιούις κατέβασε τη διαφορά μέχρι τα 6 δευτερόλεπτα από τον Σεμπάστιαν, αλλά αυτό ήταν όλο. Χάμιλτον και Μπότας (με μια άχαρη ανταλλαγή θέσεων) κατέλαβαν τις επόμενες δύο θέσεις στο βάθρο των νικητών, ενώ την εξάδα έκλεισαν Ράικονεν, Ρικάρντο και Μάσα.
ΠΗΓΗ : 4troxoi.gr