Η αγωνιστική παρουσία του Έλληνα οδηγού Τζώρτζη Μαρκογιάννη στην Ιταλία συνεχίστηκε με επιτυχία, καθώς ο νεαρός οδηγός έλαβε μέρος στον 4ο αγώνα του Rok Cup που διεξήχθη στην Adria.
Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε ανήμερα το Πάσχα, γεγονός που προσέφερε σημαντική βοήθεια στον Έλληνα αθλητή της Κατηγορίας Junior. Ο λόγος ήταν πως δίχως σχολικές υποχρεώσεις, είχε την ευκαιρία να βρεθεί στην πίστα από την Τετάρτη 12 Απριλίου και να μπορέσει να πραγματοποιήσει πολλούς γύρους, που τους χρησίμευσαν στο πλαίσιο της εκμάθησης της διαδρομής. Η προσαρμογή του Τζώρτζη Μαρκογιάννη στην πίστα ήταν άμεση, χάρη στη βοήθεια τόσο από τον προπονητή του Στάθη Ξηνταβελόνη, όσο και από τον οδηγό της Zorri Motorsport Χρήστο Σαγανά αλλά και τον μηχανικό του οδηγού, Στέλιο Σαγανά. Τα παραπάνω συνετέλεσαν ώστε, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε για πρώτη φορά στην πίστα της Adria, οι χρόνοι του να είναι σαφώς καλύτεροι σε σύγκριση με εκείνους του προηγούμενου αγώνα, στο Lonato.
Όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Έλληνας οδηγός κατατάχθηκε στην 30ή θέση των Χρονομετρημένων Δοκιμών, καθώς δυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί στα νέα ελαστικά που τοποθετήθηκαν στο καρτ του. Όμως, στον ημιτελικό οδήγησε γρήγορα, σταθερά και απέφυγε πιθανές συγκρούσεις, με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 20ή θέση και να ξεκινήσει από εκεί τον Τελικό του αγώνα. Στους πρώτους γύρους του Τελικού η εξέλιξη φάνταζε ιδανική, καθώς χάρη σε γρήγορη οδήγηση ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης έφτασε έως την 15η θέση, όμως ένα χτύπημα τον καθυστέρησε με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 25η θέση.
Η πορεία του Τζώρτζη Μαρκογιάννη στην Ιταλία χαρακτηρίζεται από βήματα προόδου και ο επόμενος αγώνας έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 7 Μαΐου στην πίστα 7 Laghi στο Casteletto di Branduzzo, την οποία ο οδηγός γνωρίζει σαφώς καλύτερα, καθώς είχε συμμετάσχει εκεί πέρυσι, πετυχαίνοντας πολύ καλές επιδόσεις στο πλαίσιο του θεσμού Easykart.
Ο προπονητής του Τζώρτζη Μαρκογιάννη, Στάθης Ξηνταβελόνης δήλωσε σχετικά: “Σε αυτό τον αγώνα η προετοιμασία της ομάδας ήταν πολύ καλύτερη. Η προσθήκη τηλεμετρίας, η μείωση του βάρους (ο Τζώρτζης είναι υπέρβαρος κατά 5 κιλά) αλλά και η χρήση νέων βελτιωτικών εξαρτημάτων από την BirelArt, έκαναν το καρτ να είναι πολύ γρήγορο. Επίσης η προετοιμασία δύο κινητήρων από τη Miliziano kart εξάλειψε τα προβλήματα του προηγούμενου αγώνα. Το σημαντικότερο όλων όμως, είναι πως η βελτίωση του Τζώρτζη σε αυτόν τον αγώνα ήταν εκπληκτική, καθώς συνήθισε το συνωστισμό και κινήθηκε άψογα μαζί με 32 ακόμα καρτ. Εφάρμοζε αμέσως τις οδηγίες μου προσπαθώντας συνεχώς να βελτιώνει το χρόνο του. Μεγάλο πλεονέκτημα του οδηγού η πολύ καλή φυσική του κατάσταση, αφού παρόλο που κάναμε περισσότερους από 100 γύρους την, ημέρα η κούραση δεν επηρέασε την απόδοσή του”.