Μακράν η πιο ανταγωνιστική χρονιά φέτος για την κλάση Α7 ήταν η φετινή. Τρεις οδηγοί ήταν αυτοί που κυνηγούσαν μέχρι και την τελευταία στιγμή το πρώτο σκαλί του βάθρου ενώ οι διαφορές στον βαθμολογικό πίνακα ήταν μηδαμινές.
Ο Πατρινός οδηγός της ΦΙΛΜΠΑ Σταύρος Χατούπης κατάφερε και τερμάτισε την χρονιά στο δεύτερο σκαλί μετά από πολλές μάχες και βάθρα στους 8 Αγώνες που υπήρχαν στο καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
2η θέση Ανάβαση Ριτσώνας
2η θέση Ανάβαση Αττικής
6η θέση Ανάβαση Κύμης
3η θέση Ανάβαση Αχλαδόκαμπου
2η θέση Ανάβαση Πιτίτσας
3η θέση Ανάβαση Ομαλού
3η θέση Ανάβαση Πορταριάς
3η θέση Ανάβαση Καστανιάς
Αν και ο Σταύρος είχε ως πρωταρχικό στόχο και σκοπό την εξέλιξη του OPEL Corsa KIT CAR, αφού ουσιαστικά ήταν και η πρώτη χρονιά που έτρεχε με αυτό. Όμως μετά την πλήρη μετάλλαξή του αυτοκινήτου, από τους Αδερφούς Τσούργιαννη, τα σχέδια άλλαξαν αφού η ομάδα έκρινε το αμάξι απόλυτα ανταγωνιστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Έτσι ο συνδυασμός οδηγού – αυτοκινήτου και ομάδας επέφεραν καινούργιους στόχους όπου μετά το τέλος της Αγωνιστικής χρονιάς και του πρώτου “πρόχειρου” απολογισμού, κρίθηκε απόλυτα επιτυχημένη.
Υποστηρικτές της φετινής του Σταύρου Χατούπη ήταν η PPG HELLAS, η ΦΙΝΟΜΑΣΙΝ – ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΠΑΣ (SATA,RUPES,SIKA), ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ Μηχανήματα και φυσικά χορηγός επικοινωνίας το automotopatras.gr
Την βελτίωση και εξέλιξη του αυτοκινήτου είχαν οι αδερφοί Τσούργιαννη, όπου πραγματικά έδωσαν στα αμάξι ότι του άξιζε.