Δεν θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερος τίτλος για το 3o Wild Terrain Εύβοιας αφού ο Λαρισαίος οδηγός είναι εντελώς Crazy και ξεσήκωσε όλους τους θεατές.
Η Αγωνιστική Ομάδα 4Χ4 Εύβοιας διοργάνωσε το «3rd Evia Wild Terrain» στις 11 και 12 Νοεμβρίου 2017 στην ευρύτερη περιοχή στα Ψαχνά Ευβοίας. Ο Αγώνας προσμετρά στο Κύπελλο 4×4 Wild Terrain Κεντρικής Στερεάς Ελλάδας και Πελοποννήσου.
Τα καταπράσινα βουνά της κεντρικής Εύβοιας, με τοποθεσίες που θυμίζουν πίνακες ζωγραφικής, «αναστατώθηκαν» για λίγες ώρες αφού 19 οχήματα είδαν την σημαία εκκίνησης (μόνη απουσία ήταν των Ραυτόπουλου – Μπάρλου λόγο μηχανικών προβλημάτων). Το Σάββατο με δύο Ειδικές Διαδρομές για Entry και Wild Terrrain και την Κυριακή με μία (αλλά πολύ καλή), η ροή του Αγώνα εξελίχθηκε ομαλά χωρίς ανούσιες καθυστερήσεις και γενικά χωρίς προβλήματα.
Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, οι λάτρεις της off road οδήγησης δεν θα μπορούσαν να ευχαριστηθούν περισσότερο θέαμα. Οι διαδρομές ήταν για όλα τα γούστα, αφού περιείχαν δύσκολα και τεχνικά κομμάτια αλλά και κομμάτια έξυπνα και θεαματικά, με το τερέν να εναλλάσσετε σχεδόν συνέχεια, ανάμεσα σε χώμα, λάσπη και πέτρες.
Σαφέστατα την παράσταση έκλεψε η Ειδική Διαδρομή της Κυριακής για την κατηγορία Wild Terrain, όπου τα πληρώματα δυσκολεύτηκαν πάρα πολύ προσφέροντας υπερθέαμα.
Το χειροκρότημα πάει στον νικητή των «μεγάλων» και της κατηγορίας OPEN Ντάγκα Χρήστο και τον συνοδηγό του Ζαβάρα Δημήτρη οι οποίοι αν και άνοιξαν τον δρόμο στην Ειδική της Κυριακής με ένα πέρασμα που κράτησε τους θεατές στις μύτες των ποδιών τους, διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν από το Σάββατο και στέφθηκαν νικητές του Αγώνα οδηγώντας το θηριώδες Jeep Wrangler. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου για την ίδια κατηγορία ανέβηκαν οι Τσουράκης Γεώργιος – Τασούλας Αχιλλέας όπου οδήγησαν την ιδιοκατασκευή τους με τέτοιο ρυθμό που έκοβαν την ανάσα. Θεματικό το πλήρωμα και άξιο συγχαρητηρίων για τον καλύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική της Κυριακής, εκμεταλλευόμενοι την εκκίνησή τους από την τέταρτη σειρά που τους είχε φέρει η καθυστέρηση από το ξεζανταρισμένο ελαστικό στην πρώτη Ειδική Διαδρομή. Τρίτοι στο βάθρο ήταν οι Σαρανταυγάς Ηλίας – Παπαγιαννάκης Χρήστος με το Land Rover Defender Z1 τους. Το πλήρωμα οδήγησε πολύ έξυπνα και εκμεταλλεύτηκε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του με το αποτέλεσμα να τους δικαιώνει. Τέταρτοι τερμάτισαν οι Ξενιτόπουλος Παναγιώτης – Γαλανάκης Δημήτρης με Jeep Wrangler Z, ενώ την Πέμπτη θέση κατέλαβαν οι Γιασημάκος Χρήστος – Μαγιάφης Αριστοτέλης με ίδιο αμάξι.
Για την πολυπληθή κατηγορία WT-36 η μάχη δεν ήταν καθόλου εύκολη αφού αρκετά μεγάλα ονόματα έπαιζαν για το βάθρο. Βέβαια τα προγνωστικά δεν έχουν και πολύ μεγάλη θέση σε Αγώνες Wild Terrain και για αυτό τα πηγαδάκια είχαν πάρει φωτιά.
Τελευταίοι το μεσημέρι της Κυριακής χαμογέλασαν οι Ανδρουλάκης Γιώργος – Καμπέρος Αλέξης αφού οδήγησαν το Suzuki Samurai τους χωρίς άσκοπες κινήσεις παραδίδοντας μαθήματα σχεδιασμού και τεχνικής, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Οι Παππάς Κωνσταντίνος – Παππάς Βασίλης ακολούθησαν με το Kia Sportage τους μετά από σχεδόν έναν απροβλημάτιστο αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Φυτάς Γιώργος – Κεχαγιάς Παναγιώτης με Suzuki Samurai με το πλήρωμα ίσως να ήταν το πιο σταθερό του Αγώνα. Για τις πιο κάτω θέσεις οι Στεργίου Γιώργος – Πριόνας Αριστείδης με Suzuki Samurai Z2 κατέλαβαν την τέταρτη θέση, οι Γιαννιώτες Τζουβάρας Σωτήρης – Πάκος Ιωάννης με Suzuki Samurai την πέμπτη, ενώ οι Τσουρλάκης Βαγγέλης – Λάσκος Μάριος με Suzuki Jimny συμπλήρωσαν την εξάδαα. Οι Κασωτάκης Κωνσταντίνος – Παπαστεφανάκης Γιώργος με Jeep Wrangler, οι Κατσούλας Γιώργος – Κατσούλας Γιώργος με Suzuki Samurai και οι Χαμπίτης Ιωσήφ – Χαρκιανάκης Παντελής με Toyota Hilux δεν κατάφεραν να τερματίσουν τον Αγώνα
Στην κατηγορία ENTRY όσοι πήγαν με την λογική και «ποντάρισαν» στο φαβορί βγήκαν κερδισμένοι. Οι Κατσογριδάκης Εμμανουήλ – Σταύρου Κωνσταντίνος δεν αντιμετώπισαν μεγάλη δυσκολία για την νίκη αφού το Jeep Wrangler που οδηγούσαν κοίταζε στα μάτια την WT. Οι Παπαδωμανωλάκης Ματθαίος – Γδουντάκης Ιωάννης τερμάτισαν δεύτεροι με το Suzuki Samurai τους, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι «τρελοί» Τσουλακίδης Μηνάς – Πανταγιάς Κωνσταντίνος με το «ταπεινό» Suzuki Samurai τους. Οι Προβιάς Δημήτρης – Λουδάκης Γιώργος ήταν οι πιο άτυχοι της κατηγορίας αφού στην πρώτη Ειδική του Σαββάτου έσπασαν τον άξονα του τιμονιού του Jeep Wrangler τους, με αποτέλεσμα να χάσουν πάρα πολύ χρόνο.
Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν σχολιάζουμε πως οι εκτός δρόμου Αγώνες έχουν πολύ μέλλον στην Ελλάδα, με ανθρώπους που έχουν διάθεση και κέφι να προωθήσουν τον «έρωτά» τους. Ίσως, πολύπλευρα, θα έπρεπε να σκύψουμε πάνω σε αυτό.