Σίγουρα έχουμε δει πολλές αξιόλογες μετατροπές. Σίγουρα έχουμε δει πολλές περίεργες μετατροπές. Σίγουρα έχουμε δει πολλά περίεργα νούμερα σε δυναμομετρήσεις και επιδόσεις.
Ακόμα πιο σίγουρο όμως είναι πως η φαντασία και το μεράκι κάποιον δεν έχει όριο. Ο Δημήτρης Σπηλιόπουλος λοιπόν είναι κάτοχος ενός Ford Fiesta S όπου μια φορά και έναν καιρό ήταν “ταπεινό” (όσο μπορεί να το πει κανείς αυτό). Ως ακόμα μια περίπτωση κλασσικής βλάβης εγκεφάλου στο κεφάλι του Δημήτρη ένα πρωί αποφάσισε να αυξήσει λίγο την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου του, βάζοντας πολλούς προβληματισμούς στο κεφάλι του.
Να κρατήσουμε το μοτέρ; Να βάλω τουρμπίνα; Να βάλω νίτρα; Οι μεθανόλες κάνουν δουλειά;
Αυτά είναι κάποια από τα πρώτα και άκρως λογικά ερωτήματα όπου θα σκεφτόμασταν όλοι μας. Όμως ο Δημήτρης δεν είναι ένα συνηθισμένο παιδί και δεν του αρέσουν οι πεπατημένες.
Έτσι αποφάσισε να “πετάξει” το μαμά μοτεράκι του και στη θέση του να βάλει ένα ZETEC-S 1.7 από Ford Puma ώστε να εκμεταλλευτεί και το λίγο παραπάνω κυβικό. Την διαχείριση την ανέλαβε ένας άγραφος εγκέφαλος της ecumaster classic με ρεύματα από Toyota Corolla T-SPORT. Το σύνολο μαζί με ένα χταπόδι 4 σε 1 και εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω με καταλύτη (250 κυψέλες) και ένα τελικό group A, αποδίδει πλέον 149 άλογα (ρόδα) με 18,5 κιλά ροπής και κόφτη στις 7200.
Τα φρένα έχουν αλλαχτεί μπρος, πίσω από FiestaST, ενώ για το καλύτερα κράτημα έχουν τοποθετηθεί Coilover TA technix και “παπούτσια” Pirelli Pzero Nero με ζάντες από Puma FRP 17×7.
Τίμιο εντελώς το σύνολο με πολύ σωστή και ευχάριστη λειτουργία, αφού οι επιδόσεις του σε αφήνουν με ένα πλατύ χαμόγελο, ενώ το κουμπί του launch control θες να το έχεις πατημένο όλη την ώρα.
Εύγε Δημήτρη για την πολύ ιδιαίτερη μετατροπή σου. Περιμένουμε να το οδηγήσουμε και εντός πίστας.