Μπορεί να άργησε να πάρει μπροστά η μηχανή των Ελληνικών Αγώνων αλλά όπως όλα δείχνουν ξεκίνησε με καλούς οιωνούς, από την Πάτρα και το «40ο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ» που διοργάνωσε ο Α.Ο.Π. το Σάββατο και την Κυριακή 10-11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
Την ράμπα της εκκίνησης ανέβηκαν 21 πληρώματα το βράδυ του Σαββάτου στην Πλ. Γεωργίου στο κέντρο της Πάτρας με πάρα πολλούς θεατές να χειροκροτούν τα πληρώματα, σε πραγματικά μια πανηγυρική εκκίνηση.
Ο αγώνας περιλάμβανε 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Η πρώτη ήταν το ανηφορικό στην αρχή και τεχνικό μετά την μέση του ¨Σαλμενίκο¨, και η δεύτερη ήταν η ειδική διαδρομή ¨Αργυρά¨, δηλαδή η πασίγνωστη ανάβαση Πιτίτσας με κατηφορική φορά.
Ο καιρός, σύμμαχος για πληρώματα, μηχανικούς και θεατές, έδωσε την ευκαιρία σε όλους να ευχαριστηθούν έναν πολύ όμορφο Αγώνα. Την Κυριακή δόθηκε η εκκίνηση στο πρώτο πλήρωμα από την Προβλήτα των ferry boat στο Ρίο με προορισμό την πρώτη
ειδική διαδρομή όπου ήταν γεμάτη από θεατές.
Στο Αγωνιστικό μέρος μάλλον μπορούμε να πούμε ότι επικράτησαν τα φαβορί με τους Χατζηβασιλείου Αντώνη – Φούντα Πολύδορο με Seat Ibiza KIT CAR, να επικρατούν στις 5 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές, κάτι που τους οδήγησε σε μία άνετη νίκη. Πίσω τους ακολούθησαν οι Τζικόπουλος Παντελής – Πανταζόπουλος Παναγιώτης με Ford Escort Mk2 που επιβεβαίωσαν τους συγκρατημένα αισιόδοξους για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα του πολύπειρου πληρώματος. Τρίτοι στο βάθρο της Γενικής Κατάταξης Ανέβηκαν οι Νομικός Ιωάννης – Ραβάνης Ιωάννης με το καταπληκτικό Sκoda Fabia S2000.
Στην Ομάδα της F2 ταχύτεροι ήταν οι Τζικόπουλος Παντελής – Πανταζόπουλος Παναγιώτης με Ford Escort Mk2, δεύτεροι οι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος που έκαναν την έκπληξη οδηγώντας ένα Citroen Saxo για πρώτη φορά, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Κορνελάκης Ηλίας – Φακλάνας Νικόλαος με ένα Peugeot 106 S16.
Για την κατηγορία C6 το πρώτο σκαλί του βάθρου ανήκει δικαιωματικά στους οι Κορνελάκη Ηλία – Φακλάνα Νικόλαο με ένα Peugeot 106 S16, που οδήγησαν σταθερά και απόλαυσαν τον όμορφο αγώνα. Δεύτεροι τερμάτισαν οι ταχύτατοι Κουνιάκης Κων/νος – Βαρδάκης Κων/νος και αυτοί με Peugeot 106 S16, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γεωργουλέας Νικήτας Πουλάκος Ευάγγελος με Peugeot 106 Rallye.
Στην κατηγορία C5 νικητές αναδείχθηκαν οι Καραδημήτρης Νικόλαος – Μουρτζούκος Γεώργιος με Peugeot 206, δεύτεροι τερμάτισαν οι Κονδύλης Παναγιώτης – Γεωργίτσας Βασίλειος με Peugeot 106 ενώ τρίτοι οι Ξένος Διονύσης – Λυκοθανάσης Ανδρέας με Citroen Saxo, όπου τερμάτισαν “χαλαρά” μετά από πρόβλημα στον δίσκο.
Στην κατηγορία C4 οι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος με Citroen Saxo εντυπωσίασαν με την απόδοσή τους τερματίζοντας με σχετική ευκολία πρώτοι, παρά την πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Μυλωνάς Κων/νος – Καλοπήτας Ιωάννης με ένα Toyota Corolla KE30 και τρίτοι οι Σταφυλοπάτης Μάριος – Χατζηρήγας Γεώργιος που συμμετείχαν με μοναδικό σκοπό τα πρώτα αγωνιστικά χιλιόμετρα για το νέο τους VW Polo S1600.
Άτυχοι του Αγώνα οι Λαμπρόπουλος – Γεωργαντάς όπου στην Ειδική 5 είχαν μια άσχημη έξοδο με το Subaru Impreza να καταλήγει ανάποδα μέσα σε ένα χαντάκι αρκετά μέτρα μακριά από το δρόμο. Το πλήρωμα ευτυχώς δεν έπαθε το παραμικρό. Μια ελαφριά έξοδο είχαν και οι Αθανασόπουλος – Ανδριόπουλος τραυματίζοντας το Peugeot 205 στο μπροστινό του μέρος, κάτι που δεν τους επέτρεψε να τερματίσουν. Τέλος οι Ντέρμας – Μυλωνάκος λίγο μέτρα πριν την τελευταία ειδική έπαθαν μηχανική βλάβη με αποτέλεσμα να τερματίσουν με σβηστό μοτέρ ρολάροντας στην κατηφόρα. Το πλήρωμα δεν κατάφερε να ανέβει την ράμπα του τερματισμού.