Το ολοκαίνουργιο i30 Fastback N είναι το δεύτερο μόλις μοντέλο υψηλής απόδοσης της Hyundai στην Ευρώπη, το οποίο ακολουθεί κατά πόδας τα χνάρια του 5θυρου χάτσμπακ i30 N, το οποίο στο πρώτο κιόλας 6μηνο του τρέχοντος έτους έχει ήδη καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 3.000 αγοραστών στη γηραιά ήπειρο.
Οπτικά, το i30 Fastback N έχει κληρονομήσει πολλά (αν όχι όλα) σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του αδελφού μοντέλου, όπως είναι, για παράδειγμα, η N Grille μάσκα, ο επιθετικός σε μορφή εμπρός προφυλακτήρας, καθώς και ο αντίστοιχος στο πίσω μέρος, όπου δεσπόζει η αντικριστή απόληξη της εξάτμισης και το κομψό πίσω spoiler που είναι ενσωματωμένο στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Εξίσου… καθαρό και κομψό είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο «μεταφέρθηκε» από το 5θυρο i30 N διατηρώντας όμως αναλλοίωτους τους δείκτες πρακτικότητας των πιο «ταπεινών» εκδόσεων Fastback – χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ο χώρος φόρτωσης παραμένει σε χωρητικότητα στα 450 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.351 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
https://www.youtube.com/watch?v=vjZxV0eo1Ak
Όπως και με το 5θυρο i30 N, έτσι και με το νέο Fastback οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο εκδόσεων ισχύος του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 2,0 λίτρων. Στην πρώτη από αυτές η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 250 ίππους (μέση κατανάλωση καυσίμου: 7,0 λιτ./100 χλμ, εκπομή CO2: 159 gr/χλμ.), ενώ στην Performance η μέγιστη τιμή της σκαρφαλώνει στους 275 ίππους (μέση κατανάλωση καυσίμου: 7,1 λιτ./100 χλμ, εκπομή CO2: 163 gr/χλμ.).
Και οι δύο παρέχουν μέγιστη ροπή της τάξης των 353 Nm εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Μάλιστα, σε λειτουργία overboost η ροπή του 2λιτρου συνόλου αυξάνεται περαιτέρω στα 378 Nm. Η έκδοση των 250 ίππων επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,4 δλ., και εκείνη των 275 ίππων σε 6,1 δλ. με την αρωγή ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Επιπλέον, το νέο i30 N Fastback είναι εξοπλισμένο με το σύστημα N Grin Control, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέξουν ανάμεσα από πέντε διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom). Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, η ουσιαστική διαφορά σε σχέση με το 5θυρο i30 N έγκειται στο set up της ανάρτησης, με τα ελατήρια και τα bump stops να είναι πιο ήπια σε ρυθμίσεις.
ΠΗΓΗ : https://www.4troxoi.gr/