Με τον Τεχνικό Έλεγχο των 24 αυτοκινήτων που θα εκκινήσουν από την Αθήνα για το 22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο άνοιξε η αυλαία της διήμερης γιορτής που θα κορυφωθεί με τη διέλευση των πληρωμάτων από τη ράμπα της αφετηρίας το μεσημέρι (12:30) της Τετάρτης 30 Ιανουαρίου, κάτω από την Ακρόπολη.
Θυμίζουμε ότι φέτος, μετά από 44 χρόνια, η Αθήνα θα γίνει και πάλι μία από τις πόλεις που θα φιλοξενήσουν την εκκίνηση του αγώνα του γαλλικού Πριγκιπάτου. Το 1975 ήταν, βεβαίως, αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ενώ φέτος η εκκίνηση της Αθήνας, παράλληλα με τις εκκινήσεις από άλλες πέντε πόλεις της Ευρώπης, αφορά στο 22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο – τον δυσκολότερο και πλέον διακεκριμένο αγώνα Regularity Rally Ιστορικών αυτοκινήτων, που διεξάγεται στις 30 Ιανουαρίου ως 6 Φεβρουαρίου 2019.
Τον Τεχνικό Έλεγχο φιλοξένησε το απόγευμα της Τρίτης (29/1) το Ελληνικό Μουσείου Αυτοκινήτου, στο Acropol Parking. Το παρόν έδωσαν 11 ελληνικά πληρώματα, 10 από τη Γαλλία, ένα από τη Δανία, ένα από την Τσεχία, και ένα μεικτό πλήρωμα από τη Μεγάλη Βρετανία και τη Μάλτα.
Εκτός από τους Γιώργο Δελαπόρτα και Σπύρο Μουστάκα, που τερμάτισαν δεύτεροι στο περσινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ξεχώρισε και ο Γιώργος Κατσαούνης που έχει συμμετάσχει σε 20 Ιστορικά Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε το Skoda 130RS, το οποίο είχε εκκινήσει το Ράλλυ Μόντε Κάρλο του 1977, στο πλαίσιο του WRC.
Ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο συμμετείχε ένα χρόνο αργότερα στο 25ο Ράλλυ Ακρόπολις του 1978, με πλήρωμα τους Miloslav Zapadlo – Jiří Motal από την τότε Τσεχοσλοβακία, οι οποίοι τερμάτισαν στην 9η θέση της γενικής κατάταξης. Στον χθεσινό Τεχνικό Έλεγχο έφερε ακόμα το όνομα του οδηγού (Μ.Zapadlo).
Όλα είναι έτοιμα, λοιπόν, για τη σημερινή (30/1) εκκίνηση του 22ου Ράλλυ Μόντε Κάρλο από την Αθήνα, σε μια εκδήλωση που έχει τη χορηγία της ΕΚΟ, τη συνεργασία του Επίσημου Μεταφορέα ΑΝΕΚ-Superfast Ferries και την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων.
[Φωτογραφίες: Τάσος Αρωνίτης]