Ζήσαμε ήδη το πρώτο μέρος ενός συναρπαστικού Σαββατοκύριακου στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, με τους χρόνους να πέφτουν σε πρωτόγνωρα χαμηλό επίπεδο και το κοινό να δίνει ηχηρό «παρών».
Με μπροστάρη την κατηγορία Formula Saloon, στην οποία συμμετέχουν μερικά από τα ισχυρότερα και ικανότερα αγωνιστικά που έχουν κυλίσει τους τροχούς τους σε ελληνικό έδαφος, αλλά και έντονο συναγωνισμό μεταξύ των πρωταγωνιστών των υπόλοιπων κατηγοριών, το σκέλος των Ελεύθερων και Χρονομετρημένων Δοκιμών του 1ου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ικανοποίησε απόλυτα τους θεατές που εκμεταλλεύτηκαν τον καλό καιρό και βρέθηκαν αυτό το Σάββατο στην πίστα των Μεγάρων.
Στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες είδαμε οδηγούς να σημειώνουν χρόνους με διαφορές λίγων εκατοστών του δευτερολέπτου, ενώ το ρεκόρ πίστας έπεσε για άλλη μια φορά, και πλέον είναι 57.512. Ας δούμε όμως τι συνέβη στα Μέγαρα, πιο αναλυτικά.
Ομάδες Ν και Α
Ο Π. Ευθυμίου με το Ford Escort RS Cosworth της κλάσης Α8 δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του, σημειώνοντας ένα εντυπωσιακό 1:04.558. Δίπλα του στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθεί ο Κ. Κακός, με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX N4, που έγραψε 1:07.185.
Στην πολύ ανταγωνιστική Α7, όπως είχε συμβεί και στις ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου, επικράτησε ο Λ. Λεοντόπουλος με το Honda Civic Type R. Πολύ κοντά στο 1:09.263 που σημείωσε όμως είναι και το 1:09.410 του Β. Στάγια, με Citroen Saxo VTS. Και ο Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi) βελτίωσε την επίδοσή του, χωρίς όμως να πλησιάσει τους δύο προηγούμενους, με χρόνο 1:10.589. Δίπλα του, στην 6η θέση της εκκίνησης, θα βρεθεί ο Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206 XS A6, 1:11.408).
Στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Ν2, τα αποτελέσματα των χρονομετρημένων ήταν όπως πάντα, εξαιρετικά κοντινά. Ο Ρ. Καίσαρ παρέμεινε ταχύτερος της ημέρας, με χρόνο 1:12.293. Πίσω του όμως, με διαφορά χρόνου μικρότερη από 5 δέκατα, βρίσκονται άλλοι 5 οδηγοί: Α. Μπαρκονίκος, Χ. Γιαννούλης, Μ. Αναστασόπουλος, Κ. Ντέκας και Χ. Μίλης. (ο Ντέκας με αυτοκίνητο κλάσης Α6).
Ομάδα Ε
Η ακινητοποίηση κάποιων αυτοκινήτων εντός πίστας, οδήγησε σε δύο διακοπές των χρονομετρημένων δοκιμών της Ομάδας Ε, όμως η διαδικασία ολοκληρώθηκε χωρίς σημαντική καθυστέρηση. Για την pole position είχαμε μάχη μεταξύ του Ν. Πλέσσα με Ford Sierra RS Cosworth και του Η. Τσαγγαρά με Opel Astra F GSi. Τελικός νικητής ήταν ο Πλέσσας, με χρόνο 1:06.784, δηλαδή 2 εκατοστά μπροστά από το 1:06.806 του Τσαγγαρά.
Πολύ κοντινή, και συγκεκριμένα μικρότερη από 3 δέκατα, ήταν η διαφορά μεταξύ των επόμενων τεσσάρων οδηγών. Ο Κ. Καρμανιόλας με Ford Sierra RS Cosworth δεν επανέλαβε την πρωινή του επίδοση, μένοντας στο 1:07.514. Η έκπληξη της ημέρας ήταν ο Γ. Μαραβέλιας με BMW 318iS, το πρωί είχε μείνει πάνω από το «12», στα χρονομετρημένα όμως έφτασε το 1:07.695. Πίσω τους θα βρεθεί ο Γ. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000), με χρόνο 1:07.793, αλλά και ο Ι. Λούκος (Citroen Saxo VTS) με χρόνο 1:07.940.
Ιστορικά
Η κόντρα που είχε ξεκινήσει στα ελεύθερα δοκιμαστικά μεταξύ Μ. Σταφυλοπάτη (Ford Sierra RS Cosworth) και Γ. Γαβριηλίδη (Ford Escort RS1600) έληξε στα χρονομετρημένα με τελικό νικητή τον πρώτο. Ο οδηγός του Sierra έριξε το χρόνο του στο 1:08.475, αφήνοντας τον Γαβριηλίδη 2ο, με 1:09.523. Πολλοί οδηγοί βελτίωσαν την επίδοσή τους, όπως ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C GTE), που έγραψε 1:10.193 και θα ξεκινήσει από την 3η θέση. Πολύ κοντά μεταξύ τους βρέθηκαν τα Ford Escort RS2000 των Δ. Σκεπασιανού και Ι. Κάτσικα, με χρόνους 1:10.990 και 1:11.073, αντίστοιχα. Το όμορφο Fiat 124 Sport Coupe του Κ. Τσιπλαντώνη θα βρεθεί στην 6η θέση της εκκίνησης.
Formula Saloon
Με την κερκίδα γεμάτη κόσμο που ήρθε για να δει τα «θηρία», ξεκίνησαν τα χρονομετρημένα περάσματα των αυτοκινήτων της Formula Saloon. Και όλοι οι οδηγοί κατάφεραν να βελτιώσουν το χρόνο τους σε σχέση με τα ελεύθερα δοκιμαστικά!
Ο «Samino» με Lamborghini Huracan ήταν ο πρώτος που έσπασε το «58», σταματώντας το χρονόμετρο στα 57.512, νούμερο που αποτελεί νέο ρεκόρ για αυτοκίνητο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Πολύ κοντά του όμως βρέθηκε τελικά και ο Π. Σολδάτος, με την άλλη Huracan, με χρόνο 57.890. Οι δυο τους θα ξεκινήσουν από την 1η σειρά της εκκίνησης την Κυριακή, και μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί η μεταξύ τους μάχη.
Μάχη φαίνεται ότι θα έχουμε όμως και για την 3η θέση. Τόσο ο Π. Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge) όσο και ο «Korny» (Porsche 911 GT3 Cup) βελτίωναν συνεχώς τους χρόνους τους, με τελική επίδοση τα 1:00.029 και 1:00.636, αντίστοιχα.
Το χορό των προσθιοκίνητων της κατηγορίας έσυρε ο Α. Εδίρνελης (Honda Civic GPS), με χρόνο 1:05.815, εμπρός από 1:06.339 του Γ. Κακαλέτρη με Opel Astra G Coupe. Ο Γ. Σταυρουλάκης με Toyota Corolla Turbo, που είχε σημειώσει αντίστοιχο χρόνο το πρωί, πρόλαβε να γράψει 1:08.397 πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη.
Ατομική χρονομέτρηση ΗΤΤC – 1ο Σκέλος
Η δράση του Σαββάτου ξεκίνησε με την 1η προσπάθεια των οδηγών της κατηγορίας Stock του HTTC, με τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα. Οι δύο οδηγοί που είχαν μονομαχήσει για την πρωτιά στον προηγούμενο αγώνα βρέθηκαν και πάλι στην κορυφή της κατάταξης. Ταχύτερος ήταν ο Δ. Δημολάς (Audi TTS), με συνολικό χρόνο 5:53.985 και καλύτερο γύρο 1:10.398, εμπρός από τον οδηγό «Ο+» (Lotus Elise 111S), με 5:56.466 και ταχύτερο γύρο 1:10.931. Πιο πίσω, τη δική τους μάχη είχαν ο Κ. Καλοβυρνάς με VW Golf και ο Ν. Κοκκιάς με Honda Civic Type R. Τελικός νικητής ήταν ο πρώτος, με διαφορά μικρότερη από 1 εκατοστό του δευτερολέπτου, αφού οι χρόνοι τους ήταν 6:12.324 και 6:12.332, αντίστοιχα.
Στην κατηγορία Sport, o συνήθης ύποπτος Ε. Μηλιαράκης με Lotus Elise 111R έριξε το χρόνο του ως το 1:08.065, και με συνολικό χρόνο 5:43.756 βρέθηκε στην 1η θέση, όχι όμως χωρίς ανταγωνισμό. Πίσω του ήταν ο Γ. Γεωργιάδης με Toyota MR2 και χρόνο 5:45.942, με ταχύτερο γύρο 1:08.829. Η 3η θέση ήταν τελικά υπόθεση του Σ. Σταύρου (Peugeot 106), ο οποίος γύρο με το γύρο έχτισε μια διαφορά 3,3″ από τον Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5). Ο συνολικός τους χρόνος ήταν 5:53.209 και 5:56.571, αντίστοιχα. Ακολούθησαν οι Η. Δρακάκης (Toyota Starlet Glanza), Ι. Ψαρρός (Peugeot 106), Γ. Τρυπιτσίδης (Peugeot 206) και Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX).
Στην κορυφαία κατηγορία Extreme του HTTC κάποιες ατυχίες κράτησαν αρκετούς οδηγούς εκτός αγώνα, με αποτέλεσμα να συμμετέχουν μόνο 5. Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα, Μ. Γεωργιάδης με Toyota MR2, ήταν και πάλι ταχύτερος όλων, όχι όμως χωρίς ανταγωνισμό, αφού σε πολύ γρήγορο ρυθμό κινήθηκε και ο Χ. Μπαλιούσκας με Nissan 350Z. Ο Γεωργιάδης σημείωσε ταχύτερο γύρο 1:06.361 και συνολικό χρόνο 5:33.693, ενώ ο Μπαλιούσκας 1:06.641 και 5:35.348, αντίστοιχα. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio RS. Έριξε το χρόνο του στο 1:07.853, με άθροισμα πέντε γύρων στα 5:41.219, κάτι που τον έφερε αρκετά μπροστά από τον Σ. Μπήτρο (Honda S2000), ο οποίος έμεινε στα 5:50.411. Πιο πίσω, ολοκλήρωσε την προσπάθειά του και ο Α. Κολοβέντζος με Daihatsu Charade.
Την Κυριακή, η δράση θα ξεκινήσει από τις 08:30 με το warm up. Το 2ο σκέλος του HTTC έχει προγραμματιστεί για τις 10:00, ενώ ο πρώτος αγώνας ταχύτητας, αυτός των Ομάδων Ν και Α, πρόκειται να εκκινήσει στις 11:25. Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5. Όσοι βρέθηκαν στην πίστα το Σάββατο μπορούν να κρατήσουν το εισιτήριό τους, έτσι ώστε να μπουν με αυτό και την Κυριακή.
Υπενθυμίζουμε ότι τα αποτελέσματα των αγώνων θα μεταδίδονται ζωντανά από το sportstiming.gr. Εκεί μπορείτε να βρείτε και τα αναλυτικά γυρολόγια όλων των συμμετεχόντων από τις δοκιμές του Σαββάτου.