Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 ξεκίνησε με ένα Σαββατοκύριακο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων γεμάτο δράση και θέαμα. Παράλληλα με το Πρωτάθλημα πραγματοποιήθηκαν και ο 1ος και ο 2ος Αγώνας του HTTC (Hellenic Time Trial Challenge).
1ος Αγώνας HTTC – Σάββατο 02 Μαρτίου 2019
Η δράση του Σαββάτου ξεκίνησε με την 1η προσπάθεια των οδηγών της κατηγορίας Stock του HTTC, με τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα. Οι δύο οδηγοί που είχαν μονομαχήσει για την πρωτιά στον προηγούμενο αγώνα βρέθηκαν και πάλι στην κορυφή της κατάταξης. Ταχύτερος ήταν ο Δ. Δημολάς (Audi TTS), με συνολικό χρόνο 5:53.985 και καλύτερο γύρο 1:10.398, εμπρός από τον οδηγό «Ο+» (Lotus Elise 111S), με 5:56.466 και ταχύτερο γύρο 1:10.931. Πιο πίσω, τη δική τους μάχη είχαν ο Κ. Καλοβυρνάς με VW Golf και ο Ν. Κοκκιάς με Honda Civic Type R. Τελικός νικητής
ήταν ο πρώτος, με διαφορά μικρότερη από 1 εκατοστό του δευτερολέπτου, αφού οι χρόνοι τους ήταν 6:12.324 και 6:12.332, αντίστοιχα.
Στην κατηγορία Sport, o συνήθης ύποπτος Ε. Μηλιαράκης με Lotus Elise 111R έριξε το χρόνο του ως το 1:08.065, και με συνολικό χρόνο 5:43.756 βρέθηκε στην 1η θέση, όχι όμως χωρίς ανταγωνισμό. Πίσω του ήταν ο Γ. Γεωργιάδης με Toyota MR2 και χρόνο 5:45.942, με ταχύτερο γύρο 1:08.829. Η 3η θέση ήταν τελικά υπόθεση του Σ. Σταύρου (Peugeot 106), ο οποίος γύρο με το γύρο έχτισε μια διαφορά 3,3″ από τον Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5). Ο συνολικός τους χρόνος ήταν 5:53.209 και 5:56.571, αντίστοιχα. Ακολούθησαν οι Η. Δρακάκης (Toyota Starlet Glanza), Ι. Ψαρρός (Peugeot 106), Γ. Τρυπιτσίδης (Peugeot 206) και Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX).
Στην κορυφαία κατηγορία Extreme του HTTC κάποιες ατυχίες κράτησαν αρκετούς οδηγούς εκτός αγώνα, με αποτέλεσμα να συμμετέχουν μόνο 5. Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα, Μ. Γεωργιάδης με Toyota MR2, ήταν και πάλι ταχύτερος όλων, όχι όμως χωρίς ανταγωνισμό, αφού σε πολύ γρήγορο ρυθμό κινήθηκε και ο Χ. Μπαλιούσκας με Nissan 350Z. Ο Γεωργιάδης σημείωσε ταχύτερο γύρο 1:06.361 και συνολικό χρόνο 5:33.693, ενώ ο Μπαλιούσκας 1:06.641 και 5:35.348, αντίστοιχα. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio RS. Έριξε το χρόνο του στο 1:07.853, με άθροισμα πέντε γύρων στα 5:41.219, κάτι που τον έφερε αρκετά μπροστά από τον Σ. Μπήτρο (Honda S2000), ο οποίος έμεινε στα 5:50.411. Πιο πίσω, ολοκλήρωσε την προσπάθειά του και ο Α. Κολοβέντζος με Daihatsu Charade.
2ος Αγώνας HTTC – Κυριακή 03 Μαρτίου 2019
Στην κατηγορία Stock του Hellenic Time Trial Challenge, ο Δ. Δημολάς (Audi TTS) κινήθηκε ακόμα γρηγορότερα απ’ ό,τι στο σκέλος του Σαββάτου. Με ταχύτερο γύρο 1:09.410, βρέθηκε και πάλι στην 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:48.137. Πίσω του, ο «Ο+» (Lotus Elise 111S) χρειάστηκε 5:53.682, με ταχύτερο γύρο 1:10.278. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf και 6:04.043, έχοντας αρκετό συναγωνισμό με τον ομόσταυλο Ι. Κοντογεωργίου (Seat Leon), με 6:05.639. Ο Ν. Κόκκιας (Honda Civic Type R) συμπλήρωσε την κατάταξη, με συνολικό χρόνο 6:10.939.
Ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo 8 δεν είχε τρέξει στο 1ο σκέλος της κατηγορίας Sport, στο 2ο όμως όχι μόνο συμμετείχε, αλλά κατέκτησε την 1η θέση. Ο συναγωνισμός με τον Ε. Μηλιαράκη (Lotus Elise 111R) ήταν έντονος, με τους δύο οδηγούς να σημειώνουν πολύ κοντινό ταχύτερο γύρο, 1:08.327 και 1:08.443 αντίστοιχα, και συνολικό χρόνο 5:42.757 και 5:43.843. Πολύ κοντά στους πρώτους βρέθηκε και ο πρωτοεμφανιζόμενος Γ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), με καλύτερο γύρο 1:08.617 και συνολικό χρόνο 5:45.524.
Η κόντρα του Σ. Σταύρου και του Ε. Ντελμπεντέρη για την 4η θέση βρήκε τελικά νικητή τον πρώτο, με συνολικό χρόνο 5:53.081 για το Peugeot 106, έναντι 5:54.532 του αντίπαλου Mazda MX5. Συναγωνισμός υπήρχε και για τις επόμενες θέσεις. Ο Η. Δρακάκης (Toyota Starlet Glanza) τελικά βρέθηκε εμπρός από τον Ι. Ψαρρό (Peugeot 106) με χρόνο 6:09.286 έναντι 6:09.705, ενώ στην πιο πολυπληθή κατηγορία του HTTC τερμάτισαν ακόμη οι Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Γ. Τρυπιτσίδης (Peugeot 206).
Η κορυφαία κατηγορία Extreme ήταν αποδεκατισμένη την Κυριακή, αφού στη γραμμή εκκίνησης στήθηκαν μόνο 3 αυτοκίνητα. Όπως και στο Σάββατο, 1ος ήταν ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), βελτιώνοντας όμως ακόμα περισσότερο το χρόνο του. Έγραψε ταχύτερο γύρο 1:06.182, με συνολικό χρόνο 5:32.112. Πολύ κοντά του βρέθηκε ο Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z/370Z Drift) με 1:06.528 και 5:34.381, αντίστοιχα. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Κολοβέντζος (Daihatsu Charade) με 1:20.342 και 6:52.454.