Με την ζέστη να κάνει αισθητή την παρουσία της τα 31 πληρώματα που βρέθηκαν στην φημισμένη διαδρομή <<Μπράλος – Σκαμνός>> πρόσφεραν σπουδαίο θέαμα και ωραίες μάχες, με μεγάλους νικητές να αναδεικνύονται οι Καμπύλης – Σταμέλος (Skoda S2000).
Το Σάββατο 15 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το 9οΡάλλυ Σπριντ Μπράλου, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας» (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτέλεσε τον 2ο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδος.
Η πασίγνωστη ειδική διαδρομή «Μπράλος–Σκαμνός» προσέλκυσε το ενδιαφέρον των αγωνιζόμενων, με 31 πληρώματα να βρίσκονται στην εκκίνηση ενός αγώνα, που αποδείχθηκε πιο δύσκολος από όσο περίμεναν οι περισσότεροι. Ο λόγος ήταν ο καιρός, αφού οι υψηλές θερμοκρασίες έκαναν την επιλογή των ελαστικών σπαζοκεφαλιά δυσκολεύοντας τις προσπάθειες των συμμετεχόντων.
Νικητές του 9ου Ράλλυ Σπριντ Μπράλου αναδείχθηκαν οι Καμπύλης Παναγιώτης – Σταμέλος Σταύρος (Skoda S2000), οι οποίοι έκαναν την κατάλληλη επιλογή ελαστικών, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα της Ειδικής Διαδρομής εξασφαλίζοντας μια διαφορά ασφαλείας. Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι ταχύτατοι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος (Peugeot 106 S 16), οι οποίοι διατήρησαν σταθερό ρυθμό και κατάφεραν να κερδίσουν τα δυνατότερα αυτοκίνητα που υπήρχαν στον αγώνα κάνοντας την έκπληξη. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκαν οι Σταφυλοπάτης Αντώνιος –Βεργοζήσης Αποστόλης (Mitsubishi EVO VI), οι οποίοι βρέθηκαν ξανά στην Ειδική Διαδρομή του Μπράλου μετά από χρόνια καταφένοντας να σημείωσουν ταχύτατους χρόνους παρά τα μικρά προβλήματα που αντιμετώπισαν. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι ‘ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ’ – Κοντός Νικόλαος (MITSUBISHI EVO IX), οι οποίοι έκαναν έναν πολύ συνετό αγώνα και κατάφεραν να κινηθούν σε αξιόλογα επίπεδα από θέμα χρόνων. Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Μπαξεβανάκης Παύλος – Κορίνθιος Γρηγόρης (Honda Civic Type R EP3).
Mεγάλοι νικητές στην Κατηγορία F2 και πρώτοι στην C5 / A6, οι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος (Peugeot 106 S 16), έδειξαν από την αρχή τις προθέσεις τους και κατάφεραν να επικρατήσουν κάνοντας μεγάλη διαφορά από τους διώκτες τους από το πρώτο πέρσασμα. Οι Μπαξεβανάκης Παύλος – Κορίνθιος Γρηγόρης (Honda Civic Type R EP3), αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση και την πρώτη θέση στην C3 / A7. Στην τρίτη θέση και πρώτοι στην C4 / E10, με διαφορα μόλις 4 δευτερολέπτων πίσω τους, τερμάτισαν οι Γάτσος Βασίλης – Αμαραντίδου Μαρία (Citroen Saxo VTS), κλείνοντας την τριάδα. Νικητές της C6 / N2 ήταν οι Μιχαήλ Σταμάτης – Μπαλωτής Διανέλος (Peugeot 106 S 16).
Στην κατηγορία των Ιστορικών πρώτοι αναδείχθηκαν οι Μυλωνάς Κωνσταντίνος – Αντωνούσος Γιάννης με την εντυπωσιακή Toyota Corolla KE30, με δεύτερους τους Καλογερόπουλο Αθανάσιο – Ψαρράκου Φωτεινή με το πολύ όμορφο Renault GT Turbo. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι δύο σπουδαία ονόματα των Ελληνικών αγώνων οι Γεμενής Αναστάσιος – Κέπετζης Ιωάννης με την Toyota Corolla KE 30, δείχνοντας πως η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Ζακχαίου Νικολάου – Δενδρινού Κωνσταντίνου (Honda Civic Type R EP3), των Διαμαντή Δημητρίου – Μασιάλα Ανδρέα (Toyota Corolla AE 86), και Σουλάνη Ιωάννη – Καϊπαλέξη Γεώργιου (Suzuki Swift).
Ο καιρός επηρέασε σε μεγάλο βαθμό και την προσέλευση των θεατών, αλλά μεγάλος αριθμός κόσμου βρέθηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα στην Ειδική Διαδρομή. Για ακόμη μια φορά η Τοπική κοινωνία στήριξε εμπράκτως τον αγώνα αφού τόσο ο Δήμος Λαμιέων, ως Μεγάλος Οικοδεσπότης, όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας βρέθηκαν δίπλα στην Οργανωτική Επιτροπή, έχοντας μάλιστα τον πολύ σημαντικό ρόλο του συνδιοργανωτή.
Το 9ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου δε θα μπορούσε να τελεστεί δίχως την αρωγή των Τοπικών Κοινοτήτων Ηράκλειας, Ελευθεροχωρίου και Σκαμνού, μέσα στα διοικητικά όρια των οποίων βρίσκεται η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, και την φιλοξενία του χώρου τoυ service park στην Ηράκλεια.
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας ευχαριστεί θερμά όλους τους αγωνιζόμενους που στήριξαν με την παρουσία τους ακόμη μια διοργάνωση, τους Χορηγούς-Υποστηρικτές “FORD-Ντουλάκης”, “Group Karellis”, “Γ. Ντελλής -Κερκίδες, Εξέδρες”, “Parking Πασιονίκος”, “ΙΟΛΗ”, “Tsakonitis Print”, “Time Out”, “Flame Stop” που βρίσκονται πάντα κοντά μας δίχως την βοήθεια των οποίων τα πάντα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολα και φυσικά τους Χορηγούς Επικοινωνίας, οι οποίοι συνέβαλλαν τα μέγιστα στην προβολή του αγώνα.
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών
Καμπύλης Παναγιώτης – Σταμέλος Σταύρος (Skoda S2000) Νικητές αγώνα
” Πολύ όμορφος αγώνας, η Ειδική Διαδρομή είναι φανταστική εμείς το διασκεδάσαμε και πετύχαμε ένα καλό αποτέλεσμα. Το μόνο αρνητικό ήταν οι μεγάλες θερμοκρασίες που επικρατούσαν και μας δυσκόλευσαν”.
Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος (Peugeot 106 S 16) 2οι γενικής και 1οι στην F2
“Είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε και βρεθήκαμε στη δεύτερη θέση αλλά και στην πρώτη της F2. Ο αγώνας ήταν πολύ όμορφος, εμείς τον ευχαριστηθήκαμε και πετύχαμε άλλο ένα καλό αποτέλεσμα σε μια διαδρομή που μας αρέσει”.
Σταφυλοπάτης Αντώνιος –Βεργοζήσης Αποστόλης (Mitsubishi EVO VI) 3οι γενικής
“Επιστροφή σε μια από τις πιο ωραίες Ειδικές Διαδρομές, με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς. Ο αγώνας κύλησε αρκετά καλά με κάποια μικρά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε κατά την διάρκεια του αγώνα. Οδηγήσαμε το αυτοκίνητο στο 70 τις εκατό και ο χρόνος μας είναι καταπληκτικός. Στο δεύτερο πέρασμα ανεβήκαμε χωρίς άγχος και σημειώσαμε καλύτερη επίδοση. Είμαστε χαρούμενοι”.
Μυλωνάς Κωνσταντίνος – Αντωνούσος Γιάννης (Toyota Corolla KE 30) Νικητές Ιστορικών
“Είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε και τερματίσαμε στον αγώνα της περιοχής μας αλλα και που καταφέραμε να σημειώσουμε και ανταγωνιστικούς χρόνους. Συγχαρητήρια στην Λέσχη για τον πολύ όμορφο αγώνα”.