Ο Τάκης Κωνσταντάρας είναι αδιαμφισβήτητα ένας από τους κορυφαίους οδηγούς του Ελληνικού Drift, γνωστός για το Corolla AE86 που διατηρεί.
Ο Τάκης μετά τον αγώνα που συμμετείχε στην Γερμανία το 2018 και την ζημιά που προκλήθηκε στο μοτέρ του, πήρε μια μεγάλη απόφαση. Για να κάνει πραγματικότητα αυτή την απόφαση έπρεπε να θυσιάσει τις ορέξεις του για οδήγηση, αφού το αμάξι θα έπρεπε να μείνει στο αναβατόριο για αρκετό καιρό, ώστε το αμάξι να βγει όχι μόνο μοτερικά ανανεωμένο αλλά και στο γενικό σύνολο.
Ας δούμε όμως αναλυτικά μερικά από τα specs του AE86.
Το ΑΕ86 έχει κινητήρα 3SGE από Altezza sxe10 (για πολλούς Lexus is 200). Όλοι οι κινητήρες της TOYOTA σειράς 3s έχουν μια αδυναμία στο μαντέμι του μπλοκ στα 450 άλογα και πάνω και αυτό ανάλογα από πιο αμάξι προέρχεται. Το συγκεκριμένο δούλευε στα 480 άλογα, μόνιμα σε μηχανική πίεση και στα 520+ ανάλογα την πιστά, την κατάσταση των ελαστικών και γενικά των συνθηκών του εκάστοτε αγώνα. Για τον κόσμο τα ΤΟΥΟΤΑ ήταν, είναι και θα είναι, σημείο συζήτησης για την αξιοπιστία τους.
Στην Γερμάνια λόγω απαίτησης της πίστας και μη έχοντας ραντιαλ λάστιχα για να το βοηθήσω, πάρα μόνο semi, ο κινητήρας δούλευε στα 2.0 bar. Αυτό σημαίνει σε νούμερα 650 άλογα περίπου. Σε αυτή την πίεση κράτησε 10 περάσματα με αποτέλεσμα να έχουμε ρήγμα στο 2ο κύλινδρο.
Ύστερα από όλα αυτά αποφάσισα να δοκιμάσω την εφαρμογή του κινητήρα 5S. Ένα μοτέρ που προέρχεται από κάποια αμερικάνικα suv. Εκεί κρατάμε μόνο το μαντέμι, ενώ τα περιφερειακά θα διατηρηθούν τα ίδια.
Η ZRP έκανε τα μαγικά της με stroker kit για να πάμε στα 2,2LT, ενώ η TGS PARTS δημιούργησε πλάκα καβαλέτων.
Ο μηχανικός μου, επισκεύασε το σασμάν και το διαφορικο για την νεα σεζόν.
Ο TOWBARS πρόσθεσε νέες σωλήνες στο roll cage ώστε να πληροί τα μέτρα ασφαλείας του DRIFT KINGS.
Ο TGS PARTS έφτιαξε νέο κανόνα και πλακάκια ακερμαν βάση σχεδίου του towbars για νέα τιμονιά, ενώ η TOYNTAS GARAGE έβαψε το εσωτερικό άλλα και έκανε επισκευή στο εξωτερικό του αυτοκίνητου, όπου ήταν απαρέτητο.
Ο RACESHOP.GR θα ντύσει το αυτοκίνητο με νέα καθίσματα, ζώνες και τον οδηγό με νέα ρούχα, σύμφωνα με τα υψηλά στάνταρ των μέτρων ασφαλείας και τέλος ο TSH DESING θα επιμεληθεί για τα νέα αυτοκόλλητα και τον ρουχισμό της ομάδας.
Το αυτοκίνητο αφού πέρασε από το στάδιο του “στρωσίματος”, πήγε στο δυναμόμετρο της GEARTECH για να φτιαχτεί ένα πρώτο πρόγραμμα μέχρι τα 1,2 bar, αλλά δυστυχώς το δυναμόμετρο τερμάτισε από την ροπή του αυτοκινήτου. Η επιλογή του συγκεκριμένου δυναμόμετρου, είναι για τον λόγο ότι εκεί μπορούμε και κάνουμε πολύ καλή ρύθμιση του μοτέρ σε επίπεδο πίστας. Ο τελικός προγραμματισμός με max πίεση θα γίνει σύντομα σε άλλο δυναμόμετρο μαζί με water injection.
Σήμερα βρισκόμαστε περίπου στα 500 άλογα περίπου στο 1,2 με πολύ καλύτερο μεσαίο φάσμα από το πριν. Σειρά έχουν οι δοκιμές, για τις τελικές ρυθμίσεις, αφού ένα κομμάτι που μας ενδιαφέρει πολύ και έχουν επενδύσει, είναι η αξιοπιστία.
Το automotopatras.gr θα σας ενημερώνει συνέχεια για την προσπάθεια του Έλληνα οδηγού, αφού έχουμε αναλάβει χορηγοί επικοινωνίας.
Περισσότερα και πιο καθημερινά νέα μπορείτε να βρείτε και στην σελίδα Takis Konstantaras στο FB.