Κείμενο : Μαρία Καλογήρου
Μετά από πολλές ατυχίες και ανατροπές η ομάδα της Kawasaki #10, με οδηγούς τον πρωταθλητή WSBK Jonathan Rea, τον Leon Haslam και τον Toprak Razgatlioglu κατάφεραν να στεφθούν νικητές του 8ωρου Αγώνα της Suzuka.
Τι εννοώ όμως με τις ατυχίες και τις ανατροπές;
Έμενε μόνο μια ώρα για την ολοκλήρωση του Αγώνα, όταν ο Rea πήρε την πρώτη θέση από την ομάδα Red Bull Honda. Όμως ξαφνικά, μια μηχανική βλάβη στην μοτοσυκλέτα της ομάδας Suzuki Endurance Racing #2 γέμισε με λάδια κάποια σημεία της πίστας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αναπάντεχη πτώση του Jonathan Rea και έπειτα την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας που σήμαινε και την διακοπή του Αγώνα. Ο Race Director αποφάσισε ο Αγώνας να λήξει και το αποτέλεσμα να κριθεί από τον τελευταίο γύρο πριν την κόκκινη σημαία.
Τι σήμαινε αυτό;
Νικητές του Αγώνα ήταν η ομάδα της Yamaha με τους Alex Lowes, Michael Van Der Mark και Katsuyuki Nakasuga. Απογοητευμένοι από το αποτέλεσμα η ομάδα της Kawasaki άσκησε έφεση εναντίον του αποτελέσματος, υποστηρίζοντας πως το αποτέλεσμα θα έπρεπε να είχε κριθεί από τον τελευταίο ολοκληρωμένο γύρο αφού εμφανίστηκε κόκκινη σημαία.
Όμως ο Race Director είπε πως έκρινε το αποτέλεσμα με βάση του κανονισμού που λέει πως όσοι προλάβουν να επιστρέψουν στην pit-lane, μέσα στο χρονικό περιθώριο των 5 λεπτών, αυτοί βαθμολογούνται. Παρόλα αυτά, ο συγκεκριμένος κανόνας ισχύει μόνο στο MotoGP και στα WSBK και όχι στο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής Μοτοσυκλετών (EWC).
Οπότε τελικά η νίκη, για τον 8ωρό Αγώνα στην Suzuka, δόθηκε στην Kawasaki και έτσι η ομάδα πήρε την πρώτη της νίκη μετά το 1993. Η Yamaha ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και η Red Bull Honda με τους Stefan Bradl, Takumi Takahashi και Ryuichi Kiyonari να ολοκληρώνει το βάθρο.