Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 ολοκληρώθηκε με ένα διήμερο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων που είχε έντονο συναγωνισμό, πλούσιο θέαμα και νέο ρεκόρ πίστας!
Βοήθησε και ο ηλιόλουστος, σχεδόν ανοιξιάτικος καιρός το πρωί της Κυριακής, έτσι ώστε χιλιάδες θεατές να βρεθούν στην πίστα των Μεγάρων για να απολαύσουν τις προσπάθειες των 102 οδηγών που συμμετείχαν στις διάφορες κατηγορίες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Hellenic Time Trial Challenge. Και ανταμείφθηκαν με θέαμα υψηλού επιπέδου και «καθαρές» μάχες σε κάθε κατηγορία από το ξημέρωμα μέχρι τη δύση του ήλιου, κυριολεκτικά, αφού ο κοινός αγώνας της Ομάδας Ε και της Formula Saloon έγινε υπό τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος.
Στην ατομική χρονομέτρηση HTTC, ξεχωριστό χρώμα έδωσαν οι νέες παρουσίες της κατηγορίας Extreme. Από τη μία, 4 χωμάτινα φορμουλάκια (crosskarts) από τα Dirt Games, συνδύασαν τα πολύ θεαματικά, «χωμάτινα» περάσματα με εντυπωσιακούς χρόνους που ανακάτεψαν την κορυφή της κατηγορίας. Και από την άλλη, 4 Legend Cars, ένα από τα οποία οδηγούσε ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε αυτά Jordan O’ Brien, έδειξαν πόσο γρήγορα μπορεί να κινηθεί μια σχετικά απλή και προσιτή αγωνιστική κατασκευή.
Stock
Ο Δ. Δημολάς με το Audi TTS δεν άφησε καμία αμφιβολία για το ποιος είναι ο κυρίαρχος της νορμάλ κατηγορίας του Hellenic Time Trial Challenge. Γυρίζοντας σταθερά κάτω από το 1:09, με καλύτερο γύρο 1:08.246, χρειάστηκε 5:42.316 για την 5άδα των γύρων του, αφήνοντας πίσω τον «0+» με Lotus Elise 111S με 5:55.269, και ταχύτερο γύρο 1:10.511. Ο Ι. Κοντογεωργίου με SEAT Leon 1M ξεκίνησε απειλητικά, γράφοντας 1:10.891, όμως στη συνέχεια ανέβηκε ο ρυθμός του, και με συνολικό χρόνο 6:00.919 έμεινε στην 3η θέση.
Πιο πίσω, ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTi) εμφανίστηκε πολύ βελτιωμένος σε σχέση με το Σάββατο, γυρίζοντας ως το 1:12.049, και με επίδοση 6:06.024 έμεινε μπροστά από τον Δ. Καροφυλάκη (SEAT Leon Cupra R), ο οποίος επίσης κινήθηκε γρηγορότερα απ’ ό,τι στο 1ο σκέλος, με 6:07.400. Ακολούθησε ο Δ. Νικολόπουλος (Ford Sierra RS Cosworth) με 6:15.042.
Sport
Οι χρόνοι των δύο γνώριμων πρωταγωνιστών της κατηγορίας Sport Σ. Σταύρου (Peugeot 106) και Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5) την Κυριακή ήταν λίγο ανεβασμένοι σε σχέση με το Σάββατο, χωρίς να αλλάξει η μεταξύ τους σειρά κατάταξης. Η έκπληξη ήρθε όμως αυτή τη φορά από τον πρωτοεμφανιζόμενο Α. Τζανουδάκη, με ένα ακόμη ΜΧ-5, που βρέθηκε μπροστά και από τους δύο!
Γυρίζοντας μέχρι το 1:09.447, ο Τζανουδάκης χρειάστηκε συνολικά 5:49.620, αφήνοντας πίσω τον Σταύρου με 5:50.762 και τον Ντελμπεντέρη με 5:53.539. Οι ταχύτεροι γύροι των δύο ήταν 1:09.710 και 1:10.266, αντίστοιχα. Ακολούθησε ο Η. Δρακάκης με Toyota Starlet και 5:57.490, ενώ η 5η θέση ήταν υπόθεση του Β. Κανάρη (Peugeot 106), μπροστά από τον Γ. Μητρόπουλο (Citroen AX) και τον Χ. Καλοβυρνά (VW Golf GTi).
Extreme
Ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν και στο 2ο σκέλος ο ταχύτερος στην κορυφαία κατηγορία Extreme του HTTC, βελτιώνοντας τον ταχύτερο γύρο του ως το εντυπωσιακό 1:02.869 (!), και πετυχαίνοντας συνολικό χρόνο 4:12.438. Πίσω του βρέθηκε ο Ι. Χεκιμιάν, που οδήγησε πολύ εντυπωσιακά το Custom Inos Lahoz Speedcar και πέτυχε ταχύτερο γύρο 1:04.923 και συνολικό χρόνο 4:20.152.
Ο Χεκιμιάν κατάφερε έτσι να βρεθεί εμπρός από τον γνώριμο πρωταγωνιστή της κατηγορίας, Δ. Γαζέτα, (Subaru Impreza WRX STi), ο οποίος έμεινε στο 4:21.508. Με τον Μ. Γεωργιάδη (Toyota MR2) εκτός παιχνιδιού στο σκέλος της Κυριακής, λόγω βλάβης στη μετάδοση τη στιγμή που ξεκινούσε την προσπάθειά του, ο Γαζέτας κατέκτησε και τον τίτλο της κατηγορίας για το 2019.
Στις επόμενες θέσεις βρέθηκε ο πολύ βελτιωμένος σε σχέση με το 1ο σκέλος Ε. Καρανικόλας (Custom La Base Motor RX-01) με 4:22.551, και ο Π. Αποστόλου (Speedcar Xtrem) με 4:26.501. Την 6άδα συμπλήρωσε ο Χ. Μπαλιούσκας, με Nissan 350Z (4:27.839). Ο 21χρονος Αμερικανός Jordan O’ Brien ήταν και πάλι ο γρηγορότερος με Legend Cars, με ταχύτερο γύρο 1:08.679 και συνολική επίδοση 4:35.877, που τον έφερε στην 8η θέση της κατηγορίας, πίσω από τον Σ. Μπήτρο (Honda S2000) που χρειάστηκε 4:34.884.
Για περισσότερες φωτογραφίες πιέστε ΕΔΩ