Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» ενημερώνουν ότι από τις 20 Ιανουαρίου τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα), επαναλειτουργούν κανονικά.
Οι εταιρείες, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχαν προσωρινά διακόψει τις επισκέψεις του κοινού στα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας. Στο διάστημα αυτό η επικοινωνία με τους συνδρομητές ήταν διαθέσιμη μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, χωρίς το προσωπικό να σταματήσει να διεκπεραιώνει, άμεσα και με επαγγελματισμό, όλα τα αιτήματα των πελατών, καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής της εκ του σύνεγγυς λειτουργίας.
Η επαναλειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων εντός του κάθε Σημείου θα είναι ένας πελάτης ανά 25 τ.μ., ενώ θα πρέπει να τηρείται απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών, κατά τον χρόνο αναμονής. Επιπλέον, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, στην περίπτωση που δεν διαθέτουν δική τους μάσκα.
Ακολουθεί αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών και της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών
Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (Σ.Ε.Σ.) Αττικής Οδού
Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 – 18:00
Σάββατο 09:00 – 15:00
Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (Σ.Ε.Σ.) Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα)
Δευτέρα – Πέμπτη 09:30 – 15:00
Παρασκευή – Σάββατο 10:00 – 16:00
Κυριακή 10:00 – 16:00 Σπαθοβούνι & 12:00 – 18:00 Νεστάνη – Καλαμάτα
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π.) 210-6682 222
Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00
Κυριακή 11:00 – 19:00
Fax: 210 – 6682 240
E-mail: customercare@attikesdiadromes.gr
Παράλληλα, λειτουργεί και η Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της πλατφόρμας my e-PASS, στο https://cs.attiki-odos.gr, καθώς και της εφαρμογής my e-PASS για κινητά τηλέφωνα με τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, username & password, μέσω των οποίων υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του συνδρομητή, προκειμένου να ενημερωθεί για το χρηματικό του υπόλοιπο, τις διελεύσεις και τις πληρωμές / ανανεώσεις υπολοίπου, κτλ.
Η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» παραμένουν στο πλευρό των χρηστών και των συνδρομητών τους και φροντίζουν ανελλιπώς για την άριστη εξυπηρέτησή τους.