Οι εταιρείες «Αττική Οδός ΑΕ» και «Αττικές Διαδρομές ΑΕ», στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό του κορωνοϊού ενημερώνουν ότι κλείνουν μέχρι νεωτέρας τα 12 σημεία εξυπηρέτησης συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας.
Οι εταιρείες «Αττική Οδός ΑΕ» και «Αττικές Διαδρομές ΑΕ», στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού και με στόχο την προστασία του προσωπικού και των πελατών, ενημερώνουν ότι, από Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 και μέχρι νεωτέρας θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, ενώ τα 9 σημεία εξυπηρέτησης συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 σημεία εξυπηρέτησης συνδρομητών στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.
Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και μέσω courier, ενώ για τις επαναφορτίσεις των πομποδεκτών υπάρχει δυνατότητα να γίνονται και μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας my e-PASS στον ιστότοπο https://cs.attiki-odos.gr, καθώς και της εφαρμογής my e-PASS για κινητά τηλέφωνα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π.), η οποία λειτουργεί Δευτέρα – Σάββατο, 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr. Επίσης, οι οδηγοί μπορούν να πληρώνουν το αντίτιμο στις λωρίδες που λειτουργούν με εισπράκτορα με χρήση τραπεζικής κάρτας με ανέπαφη συναλλαγή, αντί με μετρητά.
Η «Αττική Οδός ΑΕ» και η «Αττικές Διαδρομές ΑΕ» ευχαριστούν για την κατανόηση και τη συνεργασία, παραμένοντας πάντοτε στο πλευρό των χρηστών και των συνδρομητών τους για την άρτια εξυπηρέτησή τους.