Αναμφίβολα, κύρια φιλοδοξία της Rotax δεν είναι η αναγνώριση από τους συμμετέχοντες του ΜAX Challenge ως του αγωνιστικού θεσμού karting με την μακροχρόνια ιστορία που σήμερα βρίσκεται στο 21ο έτος του. Στόχος της Rotax είναι η παραδοχή από τους συμμετέχοντες ως πραγματικού αγώνα ”ενιαίου” τύπου κινητήρων. Κινητήρες κοινής απόδοσης όπως ο 125 Εvo της Rotax που χρησιμοποιείται σε όλες τις κατηγορίες του MAX Challenge σε ιπποδύναμη αυξανόμενη γραμμικά και ανάλογα με την ηλικιακή κλάση, έτσι λοιπόν η διαφορά και μόνο μεταξύ των συμμετεχόντων έγκειται στην οδική ικανότητα του οδηγού!
Το Rotax MAX Challenge αποτελεί άριστο κριτήριο της αξίας του πιλότου. Κι ενώ πολλοί σπουδαίοι οδηγοί αποφεύγουν την κοινή αναμέτρηση με ενιαίου τύπου κινητήρες, δύο σπουδαίοι Έλληνες οδηγοί με πολύχρονη αποχή από τους αγώνες karting, δήλωσαν παρόν στον 1ο IKTEO ΠΗΓΑΣΟΣ Rotax MAX Challenge. Προερχόμενοι από διαφορετικές κατηγορίες και οι δύο.
Ο Φώτης Σωτηρόπουλος της Galaxy Motorsport, Πρωταθλητής Ελλάδας στα 6τάχυτα το 2018, δεν απείχε απλά από τους αγώνες από τότε αλλά οδήγησε στην κατηγορία Senior του Rotax MAX Challenge Attikis ”αυτόματο” καρτ για πρώτη φορά από το 2014! Σταδιακά από τα ελεύθερα δοκιμαστικά, τα χρονομετρημένα και τους δύο συν τον τρίτο τελικό, έδειξε προσαρμογή…βάθρου! Τελικά μετά από σπουδαία εμφάνιση έφτασε έως την δεύτερη θέση!
Και ο έτερος… Θάνος Ξηνταβελόνης, της οικογενείας BirelArt, είχε εγκαταλείψει του αγώνες όταν συμμετείχε στην κατηγορία Junior τo 2017. Το Rotax MAX Challenge τον προκάλεσε και πάλι. Οδήγησε στην απαιτητική κατηγορία DD2 MAX και κατά την διάρκεια του αγώνα, γύρο με γύρο η βελτίωσή του ήταν κάθετα ανοδική, δείχνοντας πως όπως το ”ποδήλατο” και το karting δεν ξεχνιέται, απλά απαιτεί συγκέντρωση και πολύ δουλεία για την επάνοδο!
Ήταν δύο ξεχωριστές εμφανίσεις στο πρώτο φετινό αγώνα του Rotax MAX Challenge, δυο οδηγοί που επέλεξαν την επιστροφή τους, στον ”ενιαίου” κινητήρα αγώνα, συμμετείχαν, ευχαριστήθηκα και εντυπωσίασαν παρά την πολύχρονη αποχή τους!