Το 54ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις ολοκαίνουργιες διαδρομές, με διπλό αγώνα σε άσφαλτο και χώμα. Για πρώτη φορά οργανώθηκε διπλός αγώνας για δύο διαφορετικά πρωταθλήματα. Το Σάββατο 9 Οκτωβρίου, και την Κυριακή 10 Οκτωβρίου, η δυνατή βροχή δε σταμάτησε να πέφτει καθ΄ όλη τη διάρκεια του ράλλυ και στην άσφαλτο και στο χώμα.
Τα πληρώματα και οι θεατές που τίμησαν με την παρουσία τους την προσπάθεια όλων έζησαν μια διαφορετική εμπειρία. Πρωταγωνιστής όλων η ασφάλεια του αγώνα, των αγωνιζομένων και των θεατών. Νικητές σε άσφαλτο οι Σωκράτης Τσολακίδης – Γιώργος Πολυζώη με το Skoda Fabia Rally2 Evo, ενώ νικητές στο χώμα οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλία με το Volkswagen Polo R5.
Οι νικητές της ασφάλτου Τσολακίδης-Πολυζώης ξεχώρισαν από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή και δεν απειλήθηκαν από τον ανταγωνισμό μέχρι τον τερματισμό. Χαρακτηριστικό της υπεροχής τους ήταν ότι κέρδισαν και τις 5 ειδικές διαδρομές του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης και της power stage, με την τελική διαφορά τους από τους δεύτερους να ξεπερνάει τα 3 λεπτά! Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης – Μιχάλης Χατζηδάκης με Skoda Fabia R5. To podium συμπλήρωσαν οι νικητές της F2 Κώστας Καρλιώτης- Βασίλης Ανάγνου που εντυπωσίασαν! Το πλήρωμα του Citroen Saxo VTS είχε τετακέ στην πρώτη κιόλας ειδική, παρόλα αυτά επιτέθηκε και κέρδισε την κατηγορία από τους εξαιρετικούς Θανάση Στεργιάδη- Παναγιώτη Γαζγάζη που πάλεψαν μέχρι τέλους με το δικό τους Peugeot 106 S16. Με αντεπίθεση διαρκείας, μετά την απώλεια σημαντικού χρόνου λόγω λάθους επιλογής ελαστικών, οι Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16) κατάφεραν να αναρριχηθούν στην πέμπτη θέση της γενικής και στην τρίτη της F2, σημειώνοντας μάλιστα τον πρώτο χρόνο της F2 στην power stage του αγώνα.
Πρώτοι της κατηγορίας C2 και έκτοι γενικής τερμάτισαν οι Βασίλης Κανδηλιώτης- Παντελής Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer Evo VI) που βελτιώνονται συνεχώς και πίσω τους όλοκλήρωσαν οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης (Citroen Saxo VTS) στην καλύτερη εμφάνιση της καριέρας τους. Οι Φώτης Μπρόζος- Τάσος Βογιαντζής (Citroen ZX Kit Car) έφτασαν στο τέρμα στην όγδοη θέση γενικής και στην πρώτη της C3, έχοντας προβλήματα πρόσφυσης καθ’ όλη τη διάρκεια του ράλλυ. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ακόμα δύο πληρώματα της C3, οι Τίτος Τιτάκης- Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης (Citroen DS3 R3T) στην πρώτη χρονιά του οδηγού στους αγώνες και οι Σάββας Οροϊλίδης- Γρηγόρης Κορίνθιος που το διασκέδασαν στα bucket της Citroen ZX Kit Car. Όμορφη ήταν η μονομαχία και της μικρότερης κατηγορίας του 54ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ, της C6 μεταξύ δύο νεανικών πληρωμάτων. Οι Αλέξανδρος Αβραμίδης- Ουρανία Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS) υπερίσχησαν τελικά των Κώστα Κουτσοδήμου- Σπύρου Βλάγκα (Peugeot 106 S16) με τα δύο δίδυμα να προσφέρουν πλούσιο θέαμα με τα οριακά περάσματα τους. Τα δύο πρώτα πληρώματα της C6 κατέκτησαν τις δύο πρώτες θέσεις και στην κατηγορία Ν. Ανάμεσα τους τερμάτισαν οι Νίκος Βάτσος- Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3) που αν και ξεκίνησαν εντυπωσιακά, υποχώρησαν στη συνέχεια λόγω έλλειψης ελαστικών βροχής. Στην τρίτη και τέταρτη θέση της C6 τερμάτισαν οι Σωκράτης Πάζης- Βασίλης Μπιλαδέρης (Nissan Micra K12) και οι διεκδικητές του τίτλου της κατηγορίας Μαρίνος Μπενούκας- Δημήτρης Λαμπράκης (Peugeot 106 S16).
Ακόμα ένας τερματισμός σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. για τον Τάκη Μανωλόπουλο, που δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει να συμμετέχει, με συνοδηγό φέτος τον Γιώργο Κάκαρη και αυτοκίνητο Peugeot 106 S16. Την καρώ σημαία του τερματισμού, σε ένα τόσο απαιτητικό ράλλυ είδαν επίσης οι Αποστόλης Βεργοζήσης- Νίκος Κομνός (Peugeot 106 S16) στη δεύτερη φετινή τους εμφάνιση στο πρωτάθλημα, Θανάσης και Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη (Citroen Saxo VTS), Μπάμπης Ευθυμιάδης- Σωτήρης Λάμπογλου (Peugeot 106 S16), Μιλτιάδης Ανδρεάδης- Κώστας Μαυρίδης (Honda Civic Type R) που επέστρεψαν μετά από χρόνια απουσίας.
Συνολικά στον τερματισμό έφτασαν 29 πληρώματα από τα 37 που εκκίνησαν. Στο χώμα, οι νικητές Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία από την πρώτη κιόλας διαδρομή δημιούργησαν σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Το έργο τους μάλιστα έγινε πιο εύκολο, λόγω της εγκατάλειψης των κυριότερων αντιπάλων του. Οι Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) εγκατέλειψαν από μικροέξοδο στα πρώτα χιλιόμετρα της power stage, ενώ οι Σωκράτης Τσολακίδης- Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia Rally2 Evo) εγκατέλειψαν στο service park μετά την πρώτη διαδρομή λόγω μηχανικής βλάβης. Δεύτεροι ολοκλήρωσαν οι περιχαρείς Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Micloe (Skoda Fabia Rally2 Evo) με το πλήρωμα να μένει ενθουσιασμένο από την επίσκεψη του στη Θεσσαλονίκη. Ακολούθησαν οι Θέμης Χαλκιάς- Ανδρέας Βίγκος (Ford Fiesta R5) με τον οδηγό να λαμβάνει και το κύπελλο του πρώτου αθλητή του Α.Ο.Θ. στον αγώνα. Νικητές της κατηγορίας F2 και τέταρτοι γενικής έφτασαν στον τερματισμό οι Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης με το θηριώδες Ford Escort RS 2000 που ταξίδεψαν από το Άργος για να συμμετάσχουν τιμώντας τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης.
Στην γενική κατάταξη ακολούθησαν οι Νίκος Ντάβαρης- Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ήταν και οι πρώτοι των κατηγοριών C2 και Ν οι οποίες δεν προσμέτρησαν. Όμορφη προμηνύονταν η μάχη της κατηγορίας C5 με τρία νεαρά πληρώματα αγωνιστικών κατηγορίας R2/Rally4 να έχουν πολλές πιθανότητες για τη νίκη. Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν τελικά οι “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” (Ford Fiesta R2) που υπερίσχησαν των Παναγιώτη Ισμαήλου- Allan Harryman (Peugeot 208 R2). Ο νεαρός νικητής που κατάγεται από την Θεσσαλονίκη σημείωσε την πρώτη του φετινή νίκη στην κατηγορία. Οι τρίτοι διεκδικητές του τίτλου της C5, Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης είχαν έξοδο στο πρώτο πέρασμα της ειδικής. Όγδοοι γενικής τερμάτισαν οι Νίκος Βάτσος- Μαρία Κυρλαγκίτση που επανέφεραν το χωμάτινο Peugeot 205 GTi “στη ζωή” μετά από χρόνια, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος και Χρήστος Ξενοκώστας με το πανέμορφο Toyota Starlet KP60 και οι Χρήστος Κίτσος- Βασίλης Φυγκιώρης (Subaru Impreza WRX). Το ενδέκατο πλήρωμα που τερμάτισε το 54ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ήταν οι Θόδωρος και Γιάννης Αναστασοβίτης (Toyota Starlet), οι οποίοι ήταν από τα λίγα πληρώματα που συμμετείχαν και στα δύο σκέλη του Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ωραιοκάστρου για την στήριξη του διπλού αγώνα και ιδιαίτερα του Δημάρχου, Παντελή Τσακίρη, που δήλωσε ότι καθιστά το Ωραιόκαστρο κέντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ήταν παρών προσωπικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ευχαριστούμε το Δήμο Θεσσαλονίκης για τη βοήθεια του, την ΔΕΘ – Helexpo για τη διαχρονική στήριξη του Α.Ο.Θ., την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον πρώην Υπουργό Εσωτερικών και Μακεδονίας Θράκης Θεόδωρο Καράογλου. Τιμητική η παρουσία του διπλά βραβευμένου δημοσιογράφου αυτοκινήτου Βασίλη Σαρημπαλίδη, που παρουσίασε την εκκίνηση των πληρωμάτων και τις απονομές επάθλων. Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ευχαριστεί τους χορηγούς του αγώνα EUROKTEO, Βίκος, Menarini, Sustenium Greece, Ford Βροχίδης-Χατζής Α.Ε, Plasma Κουφώματα, Γρ.Τσεκλίδης Γαλλικά Ανταλλακτικά, Αυτοκίνητα Τερζόπουλος, “ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” Πυροσβεστικά Είδη. Ευχαριστούμε τους χορηγούς επικοινωνίας που βοηθούν στην προβολή και κάλυψη του αγώνα. Ο Α.Ο.Θ. ξεχωριστά ευχαριστεί τις Διευθύνσεις αστυνομίας, τροχαίας και πυροσβεστικής για την πολύτιμη βοήθεια τους στην ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.