Με αρκετές αναπόφευκτες καθυστερήσεις εξαιτίας κυρίως μηχανικών βλαβών, ολοκληρώθηκαν το Σάββατο τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών της 1ης Ανάβασης Ψάθας. Οι οδηγοί πήραν μια πρώτη γεύση της διαδρομής στην οποία θα αναμετρηθούν στον αγώνα και ευελπιστούν οι καιρικές συνθήκες να είναι με το μέρος τους την Κυριακή και να απολαύσουν την έκτη πρωταθληματική ανάβαση της χρονιάς.
Η 1η Ανάβαση Ψάθας διοργανώνεται από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και γίνεται με την υποστήριξη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας που από την πρώτη στιγμή βρίσκεται στο πλευρό των διοργανωτών. Χορηγός του αγώνα είναι το il Desto Group.
Στο αγωνιστικό μέρος, στη Formula Saloon, ο Πασχάλης Χατζημάρκος απογείωσε το Mitsubishi Lancer Evo IX και δείχνει πως για άλλη μια φορά θα είναι «άτρωτος». Πέτυχε την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία, χωρίς να απειληθεί από τους διώκτες του και την Κυριακή υπόσχεται να ξεσηκώσει τα πλήθη με τα περάσματά του. Δεν κατάφερε να πλησιάσει στους χρόνους του Χατζημάρκου ο Σπύρος Μαυροειδάκος στην πρώτη του εμφάνιση με το νεοαποκτηθέν Mitsubishi Mirage RS Proto, ο οποίος θα έχει ωραία κόντρα με τον Καλαματιανό Νίκο Παπαδόπουλο (BMW M3 E36) που ήταν ο πιο γρήγορος στην FSA και τον Ντίνο Ζυγογιάννη (Skoda Fabia) που ήταν ο ταχύτερος της ημέρας στην FST2.
Η μάχη στην Ομάδα Α, μεταξύ των Μιχάλη Ευθυμίου και Ευστάθιου Κουκέα που είδαμε στη Ριτσώνα φαίνεται πως θα συνεχιστεί και στην Ψάθα. Ο τοπικός οδηγός του Ford Escort RS Cosworth μπορεί να ήταν πιο γρήγορος στο πρώτο ανέβασμα το Σάββατο, ωστόσο ο Κουκέας αντεπιτέθηκε και πέτυχε την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία στη συνέχεια, με τους θεατές να αναμένουν με ανυπομονησία τη «μητέρα των μαχών» την Κυριακή! Ο μικρός γιος του Μιχάλη Ευθυμίου, Βασίλειος Δαμασκηνός, στην πρώτη του εμφάνιση στο χώρο των αναβάσεων πέτυχε την τρίτη καλύτερη επίδοση με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, αφήνοντας πίσω του το όμορφο Renault Clio Kit Car του Αθανάσιου Μόσχου. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος έδειξε από το Σάββατο τις άγριες διαθέσεις του για τον αγώνα της Κυριακής. Οι Γιώργος Δήμου (Volkswagen Polo) και Σταμάτης Βουλής (Citroen Saxo VTS) θα προσπαθήσουν να τα δώσουν όλα για όλα και να τον «κυνηγήσουν» στον αγώνα.
Ικανός για τη νίκη στην Ομάδα Ε δείχνει ο Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου με το Ford Escort RS Cosworth. Για τους πολύτιμους βαθμούς του πρωταθλήματος θα αγωνιστεί ο Βασίλης Ντέρμας (Opel Ascona) που ήταν ο πιο γρήγορος στην Ε έως 2 Λίτρα. Από εκεί και πέρα θα κονταροχτυπηθούν για ένα καλό πλασάρισμα στην Ομάδα Ε, καθώς και στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B), ο πρωταγωνιστής στις τελευταίες αναβάσεις, Χρήστος Λάππας (Peugeot 106) και ο Αθανάσιος Καραθανάσης με Opel Astra F, οι χρόνοι των οποίων ήταν κοντινοί στις δοκιμές του Σαββάτου.
Στην Ομάδα Ν, ο Κορίνθιος Ιωάννης Δασκαλόπουλος εκμεταλλευόμενος και την ανωτερότητα του Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν ο πιο γρήγορος, με τους Παναγιώτη Σμυρναίο (Peugeot 106 S16) και Ευθύμιο Σούκουλη (Peugeot 106 S16) να τον ακολουθούν. Ο Χρήστος Ντέκας είχε τη στιγμή του στο δεύτερο σκέλος, καθώς τούμπαρε το Citroen Saxo VTS και δεν θα καταφέρει να εκκινήσει την Κυριακή.
Εύκολο έργο στα Ιστορικά αναμένεται να έχει την Κυριακή o Ιωάννης Κάτσικας με Ford Escort MK2. Να «κλέψει» τη νίκη θα επιδιώξει ο Ιωάννης Καλαϊτζιάν με το Fiat Ritmo. Από εκεί και πέρα, για τη διάκριση θα αγωνιστούν οι Γιώργος Μαγγιδάς, Ιωάννης Καλλής και Στυλιανός Μπολέτης, όλοι με πισωκίνητα Ford Escort MK2.
Την Κυριακή, ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00. Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί στο il Desto το απόγευμα της Κυριακής, μία ώρα μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων. Να σημειωθεί πως ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει στις 09:00.