Η γνωστή από το περσινό Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις Ειδική Διαδρομή, προβλημάτισε οδηγούς και ομάδες, αφού όσο ενδιαφέρουσα οδηγικά και τεχνικά είναι, άλλο τόσο σκληρή και κακοτράχαλη είναι, με τον άστατο καιρό να κάνει ακόμα πιο δύσκολες τις συνθήκες, με την επιλογή στρατηγικής να γίνεται πονοκέφαλος.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ξεκινώντας από την Γενική Κατάταξη, οι Κύπριοι Αλέξανδρος Τσουλόφτας και Στέλιος Ηλίας αναδείχθηκαν νικητές, παίρνοντας την ρεβάνς για τον πρώτο γύρο του θεσμού, που μετά από μηχανική βλάβη είχαν μια μικρή έξοδο. Το δίδυμο έκανε σχετικά εύκολα το 3 στα 3 στις επιμέρους ειδικές των 11,97χλμ, , με το VW Polo GTi, να δουλεύει άψογα.
Στη δεύτερη θέση, χωρίς να απειληθούν ή να απειλήσουν, τερμάτισαν οι έτεροι Κύπριοι Πέτρος Παντελή – Πάμπος Λαός με Citroen DS3 R5, οδηγώντας αρκετά γρήγορα, αλλά με σύνεση κοιτώντας τον τερματισμό. Το βάθρο της γενικής κατάταξης το συμπλήρωσαν οι Παραδείσης Παναγιώτης – Ποιμενίδης Κων/νος με Mitsubishi EVO κάνοντας την έκπληξη όχι τόσο για το βάθρο, αλλά με την πολύ γρήγορη οδήγηση.
Εδώ αξίζει να σημειωθεί η εγκατάληψη των Κεχαγιά Γιώργο – Κουζιώνη Χρήστο, αφού μετά από μια άσχημη έξοδο το αυτοκίνητο ανατράπηκε εκτός δρόμου, ευτυχώς μόνο με μικρές υλικές ζημιές.
Στην F2 οι Παντελή Χρυσόστομος – Κούγιας Βασίλης με Peugeot 208 Ρ2 πήραν την νίκη αφήνοντας πίσω τους σχεδόν ένα λεπτό τους Τσάκαλο Θόδωρο – Κοτρώνη Αποστόλη με Ford Fiesta R2B. Για την τρίτη θέση υπήρξε μάχη που κρίθηκε στο νήμα με τους Αμουτζά Γιώργο – Ηλιόπουλο Γιώργο με Renault Clio να κερδίζουν την θέση για μόλις 1 δευτερόλεπτο από τους Δελαπόρτα – Παναρίτη.
Αναλυτικά για τις κλάσεις ξεκινώντας από την C2, έχουμε νικητές τους Παραδείση Παναγιώτη – Ποιμενίδη Κων/νο, στην δεύτερη θέση τους Χριστοδούλυο Αχιλλέα – Καρανικόλα Επαμεινωνδα και τρίτους τους Ντάβαρη Κων/νο – Μακρινό Μανώλη, όλοι με Mitsubishi EVO.
Στην C3 νικητές αναδείχθηκαν οι Αμουτζά; Γιώργο; – Ηλιόπουλο; Γιώργο; με Renault Clio, αφήνοντας πίσω τους, τους Χατηγάκη Γεώργιο – Χατζηγάκη Χρήστο με Ford Escort MK2 και ακόμα πιο πίσω τους θεαματικούς Αντωνίου Κων/νο – Μπουραζά Ευθύμιο με Ford Escort MK2.
Στην C5 το ντεμπούτο στους Ελληνικούς αγώνες για τον Κύπριο Παντελή Χρυσόστομος με τον Κούγιας Βασίλης με Peugeot 208 Ρ2 στέφθηκε με επιτυχία. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Τσάκαλος Θόδωρος – Κοτρώνης Αποστόλης με Ford Fiesta R2B και τρίτοι οι Δελαπόρτας Γεώργιος – Παναρίτης Ευάγγελος με Ford Fiesta R2B.
Στην “μικρή” C6 νικητές αναδείχθηκαν οι Μανούσκος Ηλίας – Μανούσκος Νίκος με Toyota Yaris, με τους Εγγλέζο Θόδωρο – Γρηγοριάδη Κων/νο με Toyota Yaris να τερματίζουν δεύτεροι και τους Κωτσαδάμ Λάμπρο – Κωτσαδμά Νίκο με Toyota Starlet να συμπληρώνουν το βάθρο.
Στα ιστορικά που μπορούμε να πούμε πως εντυπωσίασαν με τα περάσματά τους, νικητές αναδείχθηκαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Θανάσης Σαμαράς με το ιδιαίτερο “κόσμημα” Lancia 037. Για την δεύτερη θέση είχαμε μια πολύ όμορφη μάχη μεταξύ των Χαλιβελάκης Αλέξανδρος – Παπαγεωργίου Θανάσης με Ford Escort MK2 και Παραδείσης Γιώργος – Στεργίου Πλούταρχος με Ford Escort με το πρώτο δίδυμο να παίρνει το προβάδισμα και να κατακτά την δεύτερη θέση στην τελευταία ειδική.
Επόμενος χωμάτινο αγώνας είναι το Ολυμπιακό Ράλλυ που αποτελεί τον εναρκτήριο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στις 29-30 Απριλίου.
Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ