Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργάνωσε την 3η Ανάβαση Τσακώνας με 34 οδηγούς να βλέπουν την σημαία εκκίνησης στην αρκετά απαιτητική διαδρομή, με το ίσως πιο εντυπωσιακό γεγονός του διημέρου να είναι η στήριξη της τοπικής κοινωνίας σε επίπεδο θεσμών, χορηγών και θεατών στην εκδήλωση αλλά και την “απαίτηση” σχεδόν όλων όσων ανέβηκαν στο βάθρο, “που πήραν μικρόφωνο”, να ξανά μπει η Ανάβαση Τσακώνας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Στα θετικά είναι η συνεχή παρουσία εκπροσώπου του ΣΟΑΑ σε όλους τους αγώνες του 2023 σε όλους τους θεσμούς, αλλά και η παρουσία της Προέδρου ΕΠΑ Φωτεινής Ψαρράκους στον συγκεκριμένο αγώνα.
Στο αγωνιστικό μέρος αν και ο αγώνας προσμετρούσε στο Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος Αναβάσεων αντάμειψε τους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στο “βουνό” και απόλαυσαν θέαμα με “τέρμα γκάζι”, αφού οι μάχες ήταν έντονες σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, με τα 3,6 χιλιόμετρα της διαδρομής να είναι απολαυστικά.
Ξεκινώντας από την Cat 4 νικητής αναδείχθηκε ο Καλοβύρνας Χρήστος, δεύτερος ο Ροιδόπουλος Μιχάλης και τρίτος ο Καλασούντας Κων/νος και οι τρεις με Peugeot 106.
Στην Cat 2 ο Μπακόγιωργας Νίκος αν και αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα το Σάββατο κατάφερε και οδήγησε στο όριο την Toyota Corolla του, την Κυριακή παίρνοντας επάξια την νίκη απέναντι στον πολύ γρήγορο Γαλανόπουλο Θανάση με Peugeot 106. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Κορωνιός Βασίλης και αυτός με Peugeot 106.
Στην Cat 1 ο Μουργελάς Δημήτρης με το Mitsubishi EVO κατάφερε να πάρει την νίκη και να κάνει ακόμα μερικά χιλιόμετρα προσαρμογής με το ανανεωμένο αγωνιστικό του. Δεύτερη η Χόνδρου Θεοδώρα που αν και το Σάββατο είχε μια έξοδο που τραυμάτισε αρκετά το πανέμορφο Ford Sierra της, η ομάδα της κατάφερε να το ετοιμάσει και να είναι μάχιμο την Κυριακή. Το βάθρο συμπλήρωσε ο μοναδικός Κάνσος Πάτροκλος με το σπάνιο Golf G60 του.
Για την FSAL2L να προγνωστικά απλά επιβεβαιώθηκαν, αφού δύσκολα ο “τοπικός ήρωας” “ΚΑΝΕΛΛΟΣ” θα έχανε τον αγώνα. Πραγματικά ακόμα ένας αγώνας για τον οδηγό με το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, να δουλεύει άψογα και να γράφει χρόνους ψηλά στην άτυπη γενική κατάταξη. Δεύτερος ο Λαγωνικάκος Δημήτρης με το πανέμορφο Mazda MX-5 και τρίτος ο Γεωργιόπουλος Γιώργος – Κων/νος με BMW E30.
Στην FSA ο Παπαδόπουλος ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος κάνοντας μαγευτικά περάσματα που ξεσήκωναν τους θεατές με το Ford Escort MK2 του. Δεύτερος ανέβηκε στο βάθρο ο Παναγιωτόπουλος Γιώργος με BMW E30 και τρίτος ο drifterman Πανάς Διονύσης και αυτός με BMW E30.
Για την FST2 νικητής αναδείχθηκε ο Δούβαλης Παναγιώτης με το “πρησμένο” BMW E36 του και δεύτερος ο Παναγόπουλος Γιώργος με το BMW E36 του, κάνοντας ευτυχισμένη την μητέρα του κ. Βενετία που είναι η μεγαλύτερη θαυμάστριά του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Μακρής Πέτρος με ένα Skoda Fabia.
Τέλος στην FST ο Σπυρόπουλος Σωτήρης εμφανίστηκε ανανεωμένος και πολύ βελτιωμένος με το Mitsubishi Lancer του παίρνοντας την νίκη. Δεύτερος ο τερμάτισε ο Αργύρης Τσούλος με το πανέμορφο και εντυπωσιακό Mitsubishi EVO του. Το βάθρο συμπλήρωσε με το μοναδικό και ιδιαίτερο Audi TT ο Διαμαντόπουλος Γιώργος.
Η ΑΛΑ Καλαμάτας ευχαριστεί την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τους Αντιπεριφερειάρχες Μεσσηνίας και Αρκαδίας, τον Δήμο Μελιγαλά καθώς και τον Δήμο Καλαμάτας που ήταν ουσιαστικά οι συνδιοργανωτές του αγώνα. Ακόμα ένα ευχαριστώ στις Αστυνομικές Διευθύνσεις Μεσσηνίας και Αρκαδίας καθώς και τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες Μεγαλόπολης και Καλαμάτας.
Μεγάλος Χορηγός του Αγώνα ήταν η ΙΑΠΩΝΙΚΗ
Χορηγός Επικοινωνίας του αγώνα ήταν και το Automotogreece.