Το Σάββατο και την Κυριακή 24 και 25 Φεβρουαρίου 2024, στα πλαίσια του Weekend Warrios Event διεξήχθη από το Αθλητικό Σωματείο ΑΣΙΣΑ, αγώνας Ατομικής Χρονομέτρησης και Test and Tune Drift στην πίστα KartMania στα Βραχναίικα Πατρών.
Με τον αριθμό των συμμετοχών να δείχνει ένα ενδιαφέρον, αφού έφτασαν τις 32 (22 για την ατομική χρονομέτρηση και 10 για το Drift) και το παράλληλο Enevt που διεξαγόταν, δεν ήθελε και πολύ να γεμίσουν οι κερκίδες από “διψασμένους” για δράση θεατές.
Όπως ήταν αναμενόμενο το Drift Test & Tune έκλεψε το χειροκρότημα με το θέαμα να ανεβάζει τους παλμούς των θεατών που δεν σταμάτησαν να χειροκροτούν τους οδηγούς για τις προσπάθειές τους.
Ο Πρωταθλητής του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drift 2022, Γιώργος Λαγός, απέδειξε με απλό και λιτό τρόπο γιατί κατέκτησε το Πρωτάθλημα το 2022 και την δεύτερη θέση το 2023. Χωρίς ιδιαίτερη πίεση, αφού ήρθε μόνο για να “καπνίσει” την Πάτρα, έκανε περάσματα που ανατρίχιαζαν. Ο Θανάσης Κοράκης απέδειξε πως η επανάληψη είναι η καλύτερη προπόνηση, δείχνοντας πως τα πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα που έχει η πλάτη του, παίζουν τον ρόλο τους. Μαζί τους ο Γιώργος Παπαγεωργίου με την “γριά” του που αν και τον ταλαιπώρησε στο τέλος του έκανε τα χατίρια, απολαμβάνοντας όμορφα περάσματα. Ο κύκλος των εκτός έδρας οδηγών ολοκληρώνεται με τον Δουδούλη Νίκο, όπου το ευχαριστήθηκε στο έπακρο, όλο το διήμερο ανεβάζοντας σε επίπεδο τα περάσματά του συνέχεια.
Την Πάτρα εκπροσώπησαν 5 νέοι οδηγοί και ένας παλιός. Ο “πάλιουρας” Δημήτρης Κακογιάννης αντιμετώπισε κάποια μικρά μηχανική προβλήματα το Σάββατο που δεν του επέτρεψαν την συμμετοχή του την Κυριακή. Παρόλα αυτά, κάπνισε αρκετά λάστιχα με μεγάλες γωνίες το Σάββατο. Η επόμενη τετράδα οδηγών αποτελείτε από τους Καραζουρνιά Νίκο, Κυριαζή Γιώργο, Παπανικολάου Ηλία και Τσεγγενέ Χρήστο και ακούει στο όνομα Drift Maniac Patras. Οι “νέοι” που όπως όλα δείχνουν θα ταράξουν την Drift 3 του φετινού Πρωταθλήματος, δεν ήθελαν να βγαίνουν από την πίστα. Έξω, αλλαγή ελαστικών και πάμε πάλι για γωνίες και κόφτες. Αγαπήθηκαν από το κοινό και πραγματικά τους ανταπέδωσαν την αγάπη. Τέλος ο Λιακόπουλος Γιώργος έχει κάνει αρκετές πίστες, αλλά πρώτη φορά πήρε μέρος σε επίσημη διοργάνωση και έδειξε πως το “έχει”
Στον αγώνα της Ατομικής Χρονομέτρησης είδαμε όμορφα πράγματα. Σπασμένα ρεκόρ, μάχες και αποτελέσματα με διαφορά μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου ήταν μερικά από τα στοιχεία που έκλεψαν την παράσταση.
Στην κατηγορία Street ο Κακαλέτρης Γιώργος απέδειξε πως η συμμετοχή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων δεν είναι τυχαία. Αν και μετείχε το “πολιτικό” του Opel Astra έκανε τα άκρως απαραίτητα για να πάρει την νίκη. Δεύτερος ο Μπουκουβάλας Ανδρόνικος που εξέπληξε με τις οδηγικές του ικανότητες γράφοντας 51,2 με το Clio του. Τρίτος ο Δημήτρης Σπηλιόπουλος με ένα ιδιαίτερο Ford Fiesta.
Στην Extreme τα πράγματα σοβάρεψαν με τον Παντελή Τζικόπουλο με το πανέμορφο Renault Clio του, να κάνει τον απόλυτο χρόνο για την κατηγορία, αφήνοντας το δεύτερο σκαλί του βάθρου για τον Παπαγεωργίου Χαράλαμπο με Peugeot 106 και το τρίτο για τον Διονύση Καλούδη με Peugeot 205 MAXI.
Στην κατηγορία Racing τα χρονόμετρα “ζαλίστηκαν”, με τους οδηγούς να κατεβάζοντας αρκετά τα γυρολόγια. Νικητής αναδείχθηκε ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi EVO, όπου πραγματικά δίδαξε πως να στρίβει κάποιος 1,5 τόνο αμάξι μέσα σε καρτόπιστα. Το χρονόμετρο σταμάτησε στο 45,953 για τον απόλυτο γύρο όπου αποτελεί και ρεκόρ πίστας στα τετρακίνητα. Δεύτερο καλύτερο συνολικό χρόνο έκανε ο Θόδωρος Μυλωνάκος με ένα Custom SpeedCar και απόλυτο χρόνο γύρου στο 46,596. Τρίτος αναδείχθηκε ο Βασίλης Ντέρμας με το Opel Ascona του, που ξεσήκωσε το κοινό σε κάθε πέρασμά του. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Ντέρμας ήταν ο οδηγός που και στα δύο σκέλη του αγώνα είχε το πιο σταθερό γυρολόγιο.
Η πιο εντυπωσιακή μάχη όλου του διήμερου ήταν αυτή για την τρίτη και τέταρτη θέση στην κατηγορία Racing, ανάμεσα στου Θέο Κίμωνα και Φούντα Πολύδωρο. Σε έξη χρονομετρημένους γύρους οι δύο οδηγοί είχαν μόλις 0,5 δευτερόλεπτα διαφορά υπέρ του Κίμωνα Θέου. Εντυπωσιακό είναι πως ο Θέος κέρδισε και τα δύο σκέλη του αγώνα, όμως ο Φούντας και στα δύο σκέλη έκανε τον ταχύτερο γύρο. Πραγματικά μια μάχη που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό.