Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος.
Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στην πίστα το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που… έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση.
Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το μεγάλο στόχο της ΑΛΑΚ που είναι να δει την Ανάβαση Τσακώνας να προσμετρά για το πρωτάθλημα.
Τους αγώνες παρακολούθησαν μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, η δήμαρχος Οιχαλίας Παναγιώτα Γεωργακοπούλου, οι αντιπεριφερειάρχες Μεσσηνίας Στάθης Αναστασόπουλος, Αρκαδίας Κώστας Μανδρώνης και υποδομών Ανδρέας Τσουκαλάς, αντιδήμαρχοι και πρόεδροι κοινοτήτων.
Οι απονομές έγιναν το μεσημέρι της Κυριακής στην κεντρική Πλατεία του Μελιγαλά.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι οδηγοί έδειξαν από την αρχή ότι έχουν διάθεση να προσφέρουν θέαμα και να κατεβάσουν τους χρόνους τους. Στις περισσότερες κατηγορίες υπήρχε έντονος συναγωνισμός και συγκινήσεις για τον κόσμο ενώ σημαντικές επιτυχίες είχαν και οι οδηγοί της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας.
Για την CAT4 πρώτος ήταν ο Γιώργος Μπάσδελης της ΑΛΜΑ Αιγίου με NISSAN MICRA A5 και δεύτερος ο Θανάσης Τυροβολάς της ΑΛΜΑ Τρίπολης με CITROEN SAXO, ο οποίος ήταν και πρώτος στην Ν2. Τρίτος ήταν ο Ελευθέριος Δημητρόπουλος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας με CITROEN SAXO, ο οποίος ήταν επίσης δεύτερος στην Ν2. Τρίτος στην Ν2 ήταν ο Παναγιώτης Δεκής του ΑΟ Πάτρας με PEUGEOT 106.
Για την CAT3 πρώτος ήταν ο Ηρακλής Πουλάκος της ΑΛΜΑ Τρίπολης με CITROEN SAXO, δεύτερος ο Δημήτρης Βαρθαλίτης της ΑΛΑΚ με TOYOTA COROLLA AE111 και τρίτος ο Γιώργος Λαδάς του ΑΟ Πάτρας με PEUGEOT 106. Ιδιο ήταν το αποτέλεσμα και στην Α6.
Για την CAT2 πρώτος ήταν ο Βασίλης Κορωνιός της ΑΛΑΚ με PEUGEOT 106, ο οποίος ήταν και πρώτος στην Ε11. Δεύτερος ο Διονύσης Καλούδης του ΑΟ Πάτρας με PEUGEOT 205, ο οποίος ήταν πρώτος και στην Ε10.
Τρίτος ήταν ο Βασίλης Ντέρμας του ΑΟ Πάτρας με OPEL ASCONA E11, που ήταν δεύτερος και στην Ε11 και τρίτος στην Ε11 ήταν ο Παντελής Βασιλειάδης της ΑΣΣΟΑΑ με CITROEN AX.
Στην CAT1 πρώτη ήταν η Θεοδώρα Χόνδρου της ΑΛΑΚ με FORD SIERRA E12, δεύτερος ο Γιώργος Μπάζιος της ΑΛΑΚ με BMW E30 και τρίτος ο Πάτροκλος Κανσός της ΑΣΙΣΑ με VW GOLF MK2.
Στην FSA2L πρώτος ο Κανέλλος της ΑΛΑΚ με PEUGEOT 106, δεύτερος ο Γιάννης Δρακόπουλος της ΑΛΑΚ με Peugeot 106 και τρίτος ο Δημήτρης Λαγωνικάκος της ΑΛΑΚ με MAZDA MX5.
Στην FSA πρώτος ήταν ο Διονύσιος Πανάς της ΑΛΕΖ Ζακύνθου με BMW E36.
Στην FST πρώτος ο Σωτήρης Σπυρόπουλος της ΑΛΑΚ με MITSUBISHI LANCER EVO VIII, δεύτερος ο Γιάννης Ζώταλης της ΑΛΑΚ με VW GOLF και τρίτος ο Κωνσταντίνος Τζαφαράς της ΑΛΜΑ Τρίπολης με LANCIA DELTA
Στην FST2 πρώτος ο Νίκος Παπαδόπουλος με FORD ESCORT MK2, ο οποίος πέτυχε και τον απόλυτο χρόνο ημέρας. Δεύτερος ο Νίκος Γεωργιάδης με AUDI TT και τρίτος ο Κυριάκος Χαρέας με BMW E36 DRIFΤ.
Οσον αφορά τα αυτοκίνητα drift οι οδηγοί ήταν οι Κυριάκος Χαρέας με BMW E36, Παναγιώτης Καρβέλης με BMW E36, Διονύσης Πανάς με BMW E36 και Κωνσταντίνος Αργυρός με MAZDA RX8.
Την διοργάνωση στήριξαν η Περιφέρεια Πελοποννήσου και οι Δήμοι Καλαμάτα και Οιχαλίας.
Χορηγοί της διοργάνωσης ήταν οι “Αutovision Ηλιόπουλος ΚΤΕΟ Α.Ε.”, η “Ιαπωνική – ανταλλακτικά αυτοκινήτων” και η “ΩΜΕΓΑ Ρύζια, Οσπρια”.