Το Σάββατο 5 Αυγούστου διεξήχθη ο 8ος Νυχτερινός Αγώνας Drift και Ατομικής Χρονομέτρησης, στην πίστα SAN NICOLAS της Καλαμάτας, από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας, με τον πίνακα συμμετοχών να είναι αρκετά γεμάτος και εντυπωσιακός, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες και την “περίοδο διακοπών”.
Η σημαία εκκίνησης έπεσε λίγο πριν τις 7 το απόγευμα με τον ήλιο να είναι αρκετά υποφερτός, δίνοντας την ευκαιρία σε εκατοντάδες θεατές να γεμίσουν τις κερκίδες από νωρίς για να απολαύσουν ένα χορταστικό θέαμα.
Θυμίζουμε πως ο αγώνας αφιερώθηκε στην μνήμη του μέλους της ΑΛΑΚ Γαλάνη Κατσαρού που ταξιδεύει στους ουρανούς.
Στον Αγώνα της Ατομικής χρονομέτρησης σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες είχαμε μάχες στα δέκατα με τον Λαγωνικάκο Δημήτρη να κάνει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες, το πραγματικά εντυπωσιακό και ιδιαίτερο Mazda MX-5 του.
Αναλυτικά για την κατηγορία ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ έως 1600 οι Πουλουπάτης Δημήτρης με Peugeot 106 Rallye και Καπλάνης Νίκος με Toyota Starlet πάλεψαν για την πρώτη θέση με τον Πουλουπάτη να επιβεβαιώνει πως δύσκολα τα 106 χάνουν στις πίστες.
Στην κατηγορία ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ 1600 έως 2000 cc νικητής αναδείχθηκε ο Ξυπόλιτος Δημήτρης με Toyota Corolla Turbo. Δεύτερος τερμάτισε ο Μπάκας Νίκος με Honda Civic Turbo και τρίτος ο Παπανιωτόπουλος Θανάσης με Ford Sierra Cosworth.
Στην κατηγορία EXTREME πρώτος έκοψε το νήμα ο Πριλίγκος Αλέξανδρος με BMW e30 V8 και δεύτερος ο Παπαδάτος Ρένος με BMW E36.
Στην κατηγορία Racing ο Χριστοδουλόπουλος Στέφανος με Peugeot παρά τα προβλήματα στην τροφοδοσία κατάφερε να κάνει τους τρεις γύρους και να τερματίσει με το πανέμορφο Peugeot 106 1.3 του.
Μια από τις πιο εντυπωσιακές κατηγορίες ήταν η RACING 1400 – 1600 cc με τον Μπιλίδα Χαράλαμπο να παίρνει την νίκη, αφήνοντας πίσω του τους Πολυμενέα Δημήτρη στην δεύτερη θέση και Παπαγεωργίου Χάρη στην τρίτη. Όλοι τους με Peugeot 106 Rallye.
Στην RACING 1600 – 2000 cc κυρίαρχος ήταν ο Λαγωνικάκος Δημήτρης με Mazda Mx-5, κάνοντας τον απόλυτο χρόνο ημέρας και σε σύνολο αλλά και σε πέρασμα. Δεύτερος μισή ανάσα πίσω του, τερμάτισε ο “Κανέλλος” με Peugeot 106 που ξεσήκωσε τους θεατές. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Μπακόγιωργας Νίκος με την πανέμορφη Toyota Corolla AE86 του.
Στην κατηγορία RACING πάνω από 2000 cc μετά από σοβαρή μάχη αναδείχθηκε ο Παπαδόπουλος Νϊκος με το υπερηχητικό Ford Escort του, αφήνοντας ελάχιστα πίσω του τον Παναγόπουλο Γιώργο με BMW E30 M5. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Μουργελάς Δημήτρης με το Mitsubishi EVO του, να προσφέρει απλόχερα φλόγες από την εξάτμισή του.
Τέλος στην κατηγορία ΧΩΜΑΤΙΝΑ μοναδική συμμετοχή ήταν ο Παπαμικρούλης Βαγγέλης με το συλλεκτικό Mitsubishi EVO 6 του. Οι τρεις γύροι έγιναν για τους τυπικούς λόγους, αφού η συμμετοχή έγινε για να τιμηθεί ο Γαλανής Κατσαρός.
Στον αγώνα του Drift και την κατηγορία D1 νικητής αναδείχθηκε ο Σπυρόπουλος Σωτήρης. Δεύτερος ο Παναγόπουλος Γιώργος και τρίτος ο Βασιλόπουλος Θανάσης. Όλοι τους με BMW E30.
Στην κατηγορία D2 τους περισσότερους βαθμούς μάζεψε ο Μακρής Παναγιώτης με BMW E36. Ακολούθησαν οι Μαντζιώτης Παναγιώτης με BMW E30 και Χρισικόπουλος Γιώργος με BMW E36.
Το θέαμα ολοκληρώθηκε περίπου στη μία το πρωί, όπου ακολούθησαν οι βραβεύσεις των νικητών, με αρκετούς θεατές να κάθονται να χειροκροτήσουν την προσπάθεια όλων. Μετά τις απονομές ο Πρόεδρος της ΑΛΑΚ Γιάννης Πολυχρονόπουλος ενημέρωση πως προκηρύχθηκε Έπαθλο με την συνεργασία της ΕΠΑ – ΟΜΑΕ, με τουλάχιστον άλλους 3 αγώνες να ακολουθούν.