Σε ένα συμπέρασμα ενδεικτικό του γηρασμένου στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους και όπως φαίνεται χρειάζεται να δοθεί η πρέπουσα σημασία από τα συναρμόδεια υπουργεία, Μεταφορών και Περιβάλλοντος, καταγράφει η «Alykon Κυκλική Οικονομία», μέσα από τα στοιχεία που διαθέτει από τον αριθμό των αυτοκινήτων που αποσύρθηκαν το έτος 2021.
Η «Alykon Κυκλική Οικονομία», ανακυκλώνει συνολικά, περίπου 4.800 αυτοκίνητα ετησίως, όταν ο αριθμός πανελλαδικά αυτών που διαγράφηκαν για το 2021, ανέρχεται στα 57.000 αυτοκίνητα.
Η «Alykon Κυκλική Οικονομία», κατέχοντας συνεπώς το 9% του συνόλου των αυτοκινήτων που φτάνουν στις εγκαταστάσεις της προκειμένου να διαγραφούν και εν τέλει να αποσυρθούν, δίνει ένα σαφές δείγμα για τα μοντέλα, την ηλικία και την παλαιότητα των αυτοκινήτων, ενδεικτικό, για τη συνολική εικόνα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της «Alykon Κυκλική Οικονομία» Ιωάννη Σμυρλή, αξίζει να σημειωθεί πως «…μόνο το 20% των αυτοκινήτων που αποσύρθηκαν, είχαν τεθεί σε ακινησία… Γεγονός που μεταφράζεται ότι τα υπόλοιπα, αν και ηλικίας 17 έως 30 ετών, κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους κανονικά, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και ποιότητα των μεταφορών, την προστασία του περιβάλλοντος και την αμεσότητα της ανάγκης μετάβασης σε μια «πράσινη» οικονομία…»
Τα μοντέλα πρωταθλητές στην απόσυρση για το 2021, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα της «Alykon Κυκλική Οικονομία» είναι το Fiat Punto με 137 αυτοκίνητα και το Volkswagen Polo, επίσης με 137 αυτοκίνητα, να ισοβαθμούν στην πρώτη θέση απόσυρσης λόγω παλαιότητας, ενώ ακολουθούν το Opel Corsa και το Seat Ibiza με 115. Στην Τρίτη θέση βρίσκεται το Hyundai Accent με 101 και ακολουθούν το Citroen Saxo, Renault Megane, Toyota Corolla, Renault Clio, ενώ στην τελευταία θέση στον πίνακα της Απόσυρσης για το 2021 βρίσκεται το Peugeot 206, με 66 αυτοκίνητα να έχουν αποσυρθεί το 2021.