Σε ιδανικές καιρικές συνθήκες για αγώνα ανάβασης , χιλιάδες ενθουσιώδεις θεατές παρακολούθησαν τις μάχες των οδηγών με τους νόμους της φυσικής και τα χρονόμετρα.
Από πολύ πρωί, λίγο πριν ξημερώσει, άρχισαν σιγά σιγά οι θεατές να παίρνουν θέσεις στα ενδιαφέροντα σημεία τις διαδρομής, ενώ στις 10:00 που άρχισε ο αγώνας υπήρξε το αδιαχώρητο κάτω από τον καταγάλανο Αργολικό ουρανό.
Το θέαμα άρχισε με την κατηγορία Ν2 με τον ήδη πρωταθλητή και πρώτο στη Ν2, Κίμωνα Θέο, να κάνει εκπληκτικούς για την κλάση χρόνους και να τερματίζει τρίτος στη Ν. Δεύτερος στη Ν2 ακολούθησε ο Βίκτωρας Ρέκκας με τρίτο τον Ηλία Ασημακόπουλο. Μόνος στη Ν4 και πρώτος στην κατηγορία Ν τερμάτισε ο Γιώργος Αργυρίου με το Mitsubishi Evo IX, κρατώντας πίσω του δεύτερο στη Ν και πρώτο στη Ν3 το Διονύση Γιαννούλη, που προσαρμόζετε με επιτυχία στο Civic ΤypeR .
Στην ομάδα Α και τις δύο μέρες υπήρξαν συνταραχτικές μάχες μεταξύ των δύο WRC του Παναγιώτη Λιωρη και του Μιχάλη Ευθυμίου με νικητή τον δεύτερο ενώ τρίτος τερμάτισε ο Δημήτρης Βέλιος με το υπέροχο Seat Leon WTCC.
Στην Ομάδα Α έως 2000 ο Βασίλης Ρέκκας με έναν χρόνο, που αξίζει ανάλυσης, ανέβηκε εύκολα στο πρώτο σκαλί του βάθρου, που το συμπλήρωσαν οι Μπάντζανος Βασίλης και Χατούπης Σταύρος.
Στην ομάδα Ε, μετά από πολλές εγκαταλείψεις, πρώτος ήταν ο Λάππας Χρήστος, με δεύτερο το νεαρό ταλαντούχο Γιώργο Κουρνίατη και τρίτο τον πολυπρωταθλητή Δημήτρη Τσούργιανη.
Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο γέμισαν με την σειρά οι Λάππας Χρήστος, Κουρνιάτης Γιώργος και Τσούργιαννης Δημήτρης.
Στην κατηγορία Formula saloοn ο εκρηκτικός Μάριος Ηλιόπουλος έχοντας αντίπαλο μόνο τον εαυτό του και τα χρονόμετρα, κέρδισε το πρωτάθλημα για το 2019 χαρίζοντας πλούσιο θέαμα στους θεατές με πολύ γρήγορα και εντυπωσιακά περάσματα.
Ακολούθησαν ο Κωνσταντίνος Ζηγογιάννης και ο Γιώργος Ανδριανόπουλος που ήταν και οι πρώτοι δύο της κλάσης FST2.
Στα ιστορικά, μετά τη μηχανική βλάβη που είχε ο Γιώργος Κατσαρός, η οποία τον έριξε στην 3 θέση, πρώτος ήταν ο Γιάννης Κάτσικας με δεύτερο το θηριώδες BDA του Γιώργου Γαβριηλίδη.
Για περισσότερες φωτογραφίες πιέστε ΕΔΩ