Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο καλοκαιρινός θεσμός του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου που φέτος διεξήχθη για 17η χρονιά. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η τοπική κοινωνία στήριξε την διοργάνωση της START LINE με όλες τις της δυνάμεις κάτι που επισφραγίστηκε με την παρουσία του Δημάρχου Γορτυνίας, κ. Γιάννη Γιαννόπουλου και της Προέδρου της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Γορτυνίας, κ. Μαρίνας Διαμαντοπούλου, στην τελετή απονομών της 17ης Ανάβασης Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου.
Οι Πατρινοί αθλητές δεν τα πήγαν καθόλου άσχημα αφού ήταν 7 τον αριθμό και ανέβηκαν 8 φορές στο βάθρο των νικητών.
Ο Σπύρος Αρέθας (ΦΙΛΜΠΑ) μετά από απουσία τριών χρόνων, επέστρεψε με τις καλύτερες συνθήκες, αφού κατάφερε και προσαρμόστηκε άμεσα με το πλήρως ανανεωμένο αυτοκίνητό του, και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου για την Ε10.
Ο συνήθης ύποπτος της Ν2 Κίμωνας Θέος (ΦΙΛΜΠΑ) έκανε και πάλι τα μαγικά του, σπάζοντας για μία ακόμη φορά το ρεκόρ της Ανάβασης για την κλάση Ν2 και φυσικά ανέβηκε στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου.
Ο Διονύσης Καλούδης (ΦΙΛΜΠΑ) ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ε10 με μόλις 2 δέκατα διαφορά από τον συναθλητή του Σπύρο. Ο Σάκης έκανε πραγματικά πιο πολύ καλή εμφάνιση και κοίταξε στα μάτια πολύ πιο δυνατά αυτοκίνητα.
Ο Βασίλης Ντέρμας (ΑΟΠ) θα έλεγε κανείς ότι ήταν η θετική έκπληξη του αγώνα, αφού κατάφερε να ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί της Ε10 και το τρίτο στην κλάση έως 1600 κε, με μια φανταστική επίδοση, λίγες μέρες μετά την άσχημη έξοδο του Ράλλυ Σπρίντ Αιγίου. Ο Βασίλης όχι μόνο δεν πτοήθηκε, αλλά πάτησε τέρμα το γκάζι με το αποτέλεσμα να τον δικαιώνει.
Ο Ζαχαρίας Παναγόπουλος (ΑΟΠ), επέστρεψε μετά από ακριβός ένα χρόνο απουσίας, με το Peugeot 1.3 του, να είναι πλήρως ανανεωμένο και να πυροβολάει το βουνό. Αποτέλεσμα του διδύμου 106 + Ζαχαρία είναι δύο πρώτες θέσεις. Μία για την Α5 και μία για την κλάση έως 1400 κυβικά.
Ο Παναγιώτης Παρθένης (ΦΙΛΜΠΑ) ήταν ένας από τους δύο που κράτησαν τους θεατές όρθιους, αφού η μάχη του με τον Αργύρη Τσούλο ήταν εντυπωσιακή με τον δεύτερο να κερδίζει για μόλις 2 δεύτερα την μεγάλη κατηγορία. Ο Pete αν και συμμετείχε για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη Ανάβαση έκανε 1:37, κάτι που αποδεικνύει ταλέντο και καλό αμάξι.
Τέλος ο Παντελής Τζικόπουλος (ΦΙΛΜΠΑ) τερμάτισε στην πιο πολυπληθέστερη κατηγορία της Ε11 στην 4η θέση εντυπωσιάζοντας με την θεαματική και παράλληλα εντυπωσιακή οδήγησή του Ford Escort MK2. Ο Παντελής έχασε το βάθρο για μόλις 1 δευτερόλεπτο.