Με 63 οδηγούς πραγματοποιήθηκε τελικά η SEAJETS – Ανάβαση Πιτίτσας που αποτέλεσε τον 5ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων του 2017 και διοργάνωσε ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πάτρας.
Πρωταγωνιστής του Αγώνα δυστυχώς ήταν η αφόρητη ζέστη, κάτι που όμως δεν πτόησε τους οδηγούς ώστε να προσπαθήσουν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτό αποδείχθηκε και στα χρονόμετρα αφού όλοι οι οδηγοί κατέβασαν αρκετά τους χρόνους τους από παλιότερες αντίστοιχες προσπάθειές τους.
Μετά λοιπόν τα δοκιμαστικά του Σαββάτου που πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ αντίξοες συνθήκες, λόγο των υψηλών θερμοκρασιών (πάνω από 40 βαθμούς υπό σκιά), τον λόγο είχε το κύριο μέρος του Αγώνα της Κυριακής με την κατάσταση στο θερμόμετρο να είναι λίγο καλύτερη.
Τον άτυπο χρόνο ημέρας δεν θα μπορούσε να τον κερδίσει άλλος εκτός από τον Μάριο Ηλιόπουλο με το Rally Cross Ford Fiesta, αφού το αμάξι δεν έχει αντίπαλο και ο οδηγός καταφέρνει να το τιθασεύσει άριστα. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να μην σχολιάσει την δεύτερη καλύτερη επίδοση του διημέρου που την πραγματοποίησε ο Παναγιώτης Παρθένης με το Mitsubishi EVO 9, κερδίζοντας τον σεβασμό του «αντιπάλου» του «Μάριο», ο οποίος τον εκθείασε κατά την διάρκεια των απονομών με την φράση «Σέβομαι και παραδέχομαι τον συναθλητή μου Παρθένη, ο οποίο μέσα σε μόλις 2 χρόνια καταφέρνει και κοιτάει οδηγούς στα μάτια με πολλά χρόνια εμπειρίας. Εύχομαι να συνεχίσει να προσπαθεί και να ανέβει και άλλο».
Στο αγωνιστικό κομμάτι ξεκινώντας από την Ομάδα Α ο ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ με το FORD ESCORT WRC κατάφερε και κέρδισε τον ‘ΣΑΚΗΣ ΛΙΩΡΗΣ’ με FORD ESCORT WRC. Οι δύο οδηγοί πίεσαν στο όριο δείχνοντας πως ζητούσαν και οι δύο την νίκη. Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανήκει δικαιωματικά στον ΜΑΝΤΕΣΗ ΧΡΗΣΤΟ με HONDA CIVIC TYPE-R που πραγματικά εντυπωσίασε με την επίδοσή του.
Στην Ομάδα Ν και την κλάση Ν4 νικητής ήταν και πάλι ο ΚΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ με MITSUBISHI LANCER EVO IX όπου άφησε τον ΠΟΤΟΥΡΙΔΗ ΙΩΑΝΝΗ με MITSUBISHI LANCER EVO IX για μόλις 0,02 δευτερόλεπτα και τον ‘ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ’ με ίδιο αμάξι για μόλις 0,1 δευτερόλεπτα.
Στην Ομάδα Ε ο ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ με FORD SIERRA RS μάλλον δεν είχε αντίπαλο για το πρώτο σκαλί και έτσι ο ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ με BMW M3 E30 αρκέστηκε στην δεύτερη θέση και ο ‘ΚΑΝΕΛΟΣ’ με PEUGEOT 106 στην Τρίτη.
Στην Ομάδα Α έως 2000 το πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο ΜΑΝΤΕΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ με HONDA CIVIC TYPE-R, στο δεύτερο σκαλί ο ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ με PEUGEOT 106 S16 και στο τρίτο ο ΜΠΑΤΖΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ με CITROEN SAXO.
Στην Ομάδα Ν έως 2000 το βάθρο ήταν ίδιο με αυτό της Ν2 με τον ΡΕΚΚΑ ΒΑΣΙΛΗ με CITROEN SAXO να προσθέτει ακόμα μια νίκη στην συλλογή του και πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του Πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο ΚΟΥΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ και αυτός με CITROEN SAXO VTS και τρίτος ο ΠΑΝΑΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣ με PEUGEOT 106 S16.
Στην Ομάδα Ε έως 2000 ο «πιστολέρο» ‘ΚΑΝΕΛΟΣ’ με PEUGEOT 106 δεν άφησε περιθώρια στους αντιπάλους του και έτσι ο ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ με το κουκλί του FORD ESCORT MKII τερμάτισε δεύτερος και ο ΜΑΡΑΒΕΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ με BMW 318is E30 τερμάτισε τρίτος.
Στην Ομάδα Formula Saloon ο συνήθης ύποπτος ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ με FORD FIESTA ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής. Το χειροκρότημα πήγε όμως και στον ΠΑΡΘΕΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ με MITSUBISHI LANCER EVO IX που στον «εντός έδρας» αγώνα του κατάφερε και έγραψε χρονάρα, ικανοποιώντας όλους του φιλάθλους του. Τρίτος τερμάτισε ο ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ με το πανέμορφο MAZDA RX-8.
Στην κλάση Α5 έπεσε το «ξύλο» της αρκούδας αφού τα τρία πρώτα σκαλιά είχαν μόλις 2 δευτερόλεπτα διαφορά, με τον ΠΑΡΑΒΑΛΟ ΓΙΑΝΝΗ με το TOYOTA YARIS του να είναι ο μεγάλος νικητής. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο ΦΙΦΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ με ίδιο αμάξι και στο τρίτο ο ΜΠΟΜΠΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ με MG ZR 105.
Στην Α6 παρά τις μόλις 4 συμμετοχές ο ανταγωνισμός ήταν αντάξιος της φήμης της κατηγορίας. Ο ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ με το PEUGEOT 106 κατάφερε την νίκη, αφήνοντας τον ΜΠΑΤΖΑΝΟ ΒΑΣΙΛΗ με το CITROEN SAXO στην δεύτερη θέση και τον ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΓΙΩΡΓΟ με CITROEN SAXO στην Τρίτη.
Στην Α7 που κλέβει τις εντυπώσεις στο φετινό Πρωτάθλημα ο ΜΑΝΤΕΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ με το πυροβόλο HONDA CIVIC TYPE-R ήταν νικητής. Ο Πατρινός ΧΑΤΟΥΠΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ με το πανέμορφο OPEL CORSA KIT CAR κατάφερε να τερματίσει στην δεύτερη θέση μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του Πρωταθλήματος. Τρίτος τερμάτισε ο ΛΑΖΑΝΑΣ ΗΛΙΑΣ με το FORD PUMA S1600 KIT CAR όπου έκανε την επανεμφάνισή του μετά από 5 χρόνια απουσίας.
Στην κλάση Α8 ο θρύλος ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ με FORD ESCORT WRC ήταν ο νικητής, αφού κατάφερε να περάσει τον αντίπαλό τους ‘ΣΑΚΗΣ ΛΙΩΡΗΣ’ με ίδιο αμάξι. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ με το μοναδικό SEAT LEON S2000.
Στην κλάση Ν3 που είχε μόλις 2 συμμετοχές τα πράγματα δυσκόλεψαν για τον ΦΩΤΕΙΝΕΛΗ ΙΩΑΝΝΗ με HONDA CIVIC TYPE-R αφού ο «νέος» ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ με ίδιο αμάξι κατάφερε να τον εκθρονίσει μετά από πολύ καιρό.
Στην κλάση Ε10 η «Γαλλία» είχε πρωταγωνιστικό λόγο με τον ΡΟΙΔΟΠΟΥΛΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ με PEUGEOT 205 MAXI να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον ΚΑΛΟΥΔΗ ΔΙΟΝΥΣΙΟ με PEUGEOT 205 MAXI στην δεύτερη θέση και τον ΝΤΕΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ με PEUGEOT 205 στην Τρίτη.
Στην κλάση Ε11 ο ‘ΚΑΝΕΛΟΣ’ κατάφερε και κέρδισε με το PEUGEOT 106 του τον ΚΟΥΡΝΙΑΤΗ ΘΑΝΑΣΗ με το FORD ESCORT MKII. Τρίτος τερμάτισε ο ΜΑΡΑΒΕΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ με το BMW 318is E30.
Στην FST o ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ με το θηριώδες FORD FIESTA πήρε την νίκη ακολουθούμενος από τον ΠΑΡΘΕΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ με το MITSUBISHI LANCER EVO IX του.
Στην FST2 ο Καλαβρυτινός ΤΖΟΒΟΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ κατάφερε να πάρει την νίκη με το ανανεωμένο BMW E46 46 του, αφήνοντας τον ΜΟΥΣΟΥΡΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ με BMW M3 E36 στην δεύτερη θέση και τον ΣΟΥΦΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ με FIAT PUNTO GT στην Τρίτη.
Στην κλάση της FSA 2.0L ο ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ κατάφερε να επικρατήσει με το PEUGEOT 106 S16, του ΚΑΜΠΕΡΟΥ ΑΛΕΞ με CITROEN SAXO VTS και του ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ ΡΕΝΟΥ με PEUGEOT 106 S16 που τερμάτισαν στην δεύτερη και την Τρίτη θέση αντίστοιχα.
Το επόμενο ραντεβού για το Πρωτάθλημα έχει δοθεί για τις αρχές του Σεπτέμβρη στην Κρήτη με την Ανάβαση Ομαλού, ενώ σε 15 μέρες σειρά έχει η Ανάβαση Δημητσάνας για το Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος.